Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Athleticmia tävlar vidare…
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
29 april, 2006 at 08:59 #962180Anonym anvandareMemberAnnika Warg wrote:Jag använde mig av JanTana tävlingssprayning, anlitade Luke Ray (Scanditan.se), han och Claudia Larsson är suveränt proffsiga och han är mkt anlitad i USA, varför jag tycker det är dumt att inte använda sig av ett sådant proffs när han nu kommer finnas på plats.
Ps. Ska bli spännande att se hur du gjort med håret :emo-thumb.
Jag kan bara hålla med.. billigt att anlita, man slipper själv kladda med färger. Snabbt och smidigt att fixa allt på plats, framförallt för coachen. :up:
Ska bli spännande att se hur färgen blir på tävlingen.
Mia: Låter som om du är taggad inför tävlingen nu, lycka till. :up:
29 april, 2006 at 09:04 #962181Anonym anvandareMemberMats E. wrote:Mia: Låter som om du är taggad inför tävlingen nu, lycka till. :up:YES YES[/b]
tankarna kring tävling kretsar konstant i mitt huvud!
hoppas du själv är lika PÅ G!
29 april, 2006 at 09:18 #962182Anonym anvandareMemberÅhh vad roligt för dig att du är tyngre trots tävlingsmått!! :up: Vilken dag är tävlingen? Jag är inte så påläst om det där…. 😮
Ha en bra helg nu! :nod29 april, 2006 at 09:34 #962183Anonym anvandareMembermariia wrote:Åhh vad roligt för dig att du är tyngre trots tävlingsmått!! :up: Vilken dag är tävlingen? Jag är inte så påläst om det där…. 😮
Ha en bra helg nu! :nod6 maj i oslo om en vecka…..
sen är det 20 maj i västerås oxå…..
29 april, 2006 at 10:06 #962184Anonym anvandareMember😮
29 april, 2006 at 10:08 #962185Anonym anvandareMembermer mage
29 april, 2006 at 10:22 #962186Anonym anvandareMember:up: :nod
29 april, 2006 at 10:22 #962187Anonym anvandareMemberHärinne blir man grymt tävlingssugen.
Riktigt bra form du ligger inne med och magen har du absolut förbättrat!!
Lycka till massor nu! :emo-thumb
29 april, 2006 at 10:23 #962188Anonym anvandareMemberLycka till i oslo !
Ska heja på dig i västerås det kommer nog gå riktigt bra :up:
29 april, 2006 at 10:24 #962189Anonym anvandareMembertack annika o linn!!!:o
laddar med att titta på bilder från sandefjord…blir så taggad!!!:aggresiv:
29 april, 2006 at 10:24 #962190Anonym anvandareMemberRyger wrote:Lycka till i oslo !Ska heja på dig i västerås det kommer nog gå riktigt bra :up:
kul att du tittar in! o tack ska du ha!
29 april, 2006 at 10:25 #962191Anonym anvandareMemberDet ser ju bra ut det här Mia :emo-thumb
Härligt att du har nått dina tävlingsmått och ändå väger mer!
Själv har jag ju ingen aning om vad jag ska förvänta mig eftersom jag aldrig tävlat innan Yes, jag kommer köra nybörjarklassen och det känns skönt att inte behöva tävla mot alla erfarna första gången :p
Formen känns väl rätt ok… Jag kommer köra stenhårt sista 3 veckorna nu!! Ska få bort det där sista! Förkylningen verkar släppa igen, tack och lov!Lycka till nästa helg!!
Vi ses i Västerås om 3 veckor :yahoo:29 april, 2006 at 10:29 #962192Anonym anvandareMemberLina wrote:Det ser ju bra ut det här Mia
Härligt att du har nått dina tävlingsmått och ändå väger mer!
Själv har jag ju ingen aning om vad jag ska förvänta mig eftersom jag aldrig tävlat innan Yes, jag kommer köra nybörjarklassen och det känns skönt att inte behöva tävla mot alla erfarna första gången
Formen känns väl rätt ok… Jag kommer köra stenhårt sista 3 veckorna nu!! Ska få bort det där sista! Förkylningen verkar släppa igen, tack och lov!Lycka till nästa helg!!
Vi ses i Västerås om 3 veckor :yahoo:tack lina!
fasiken va härligt! 3 veckor kvar sen har du klarat av din första tävlingsdiet! fattar du vilken prestation det är!var stolt!
många kommer ju inte ens halvvägs….
bra jobbat! ska bli kul att se dig på scen!29 april, 2006 at 10:43 #962193Anonym anvandareMemberJapp nu är det snart dax!! Äntligen va?!! Som du har
kämpat och hållt igång!! Lycka till nu tjejen Jag kommer till
V-ås och håller tummarna!! *kram*29 april, 2006 at 11:30 #962194Anonym anvandareMemberåååh fick syn på din mage mkt bra jobbat! Önskar jag kunde få se din tävling live men jag kan tyvärr inte kommer få sitta hemma o dregla på bilder sen be nån plåta mkt så allt finns dokumenterat….du borde ha en egen fotograf med dig hihi….
LYCKA TILL snart är du där! -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.