Athleticmia tävlar vidare…

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Athleticmia tävlar vidare…

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 631 through 645 (of 975 total)
  • Author

linda berg: ja man har räknat ner veckorna o sett fram emot det så länge…men sen när det snart är dax fattar man itne det riktigt…det har hela tiden varit så långt borta ju. MEN DET SKA BLI SKITKUL!!!:D

PUCCA: jag ska ha en ”egen” fotograf….min coach har fixat en till vårt team…o vi är bara två i teamet som ska upp på nogp så…visst är det viktigt med kort! man får tänka på att jag ser ju inte mig själv…
    ju bättre kamera o fotograf desto bättre resultat!:emo-thumb

Hejje, Mia med magen:D
    Det ser riktigt bra ut… Jag tycker du är jätteduktig..
    Jag som klagar över min mat som ändå inte är dietmat överhuvudtaget..:o
    Blandad nyttig kost så länge jag håller mig på 1900 kcal..

Jo, jag har förstått att jag inte ska vara ledsen över -6 cm över lag på 4 veckor.. men det är otroligt skönt att höra det iaf:nod
    Jag ska försöka att inte stirra mig blind på vågen i fortsättningen..

I dag har jag varit ute o sprungit en sväng. Otroligt skönt..
    Så nu stundar en halv Ubåt.. Förklaringen kan jag ge efter avklarde tävlingar för din del.. hihi..
    Men gott ska det bli iaf..

Blir hämtad av min systers bästa kompis 12.30. Vi ska till Gbg och göra stan osäker ihop med lillasyster ikväll. Överraskning till henne som 25 års present..

Ha en toppen helg nu. // Angel

Härligt form du har lyckats med Mia . Nästa vecka så får du stå på scen.
    3 veckor då lovar jag att du kommer höra mig 8)

Ha en bra helg du med Mia, och njut av din form – för den är super! och du gör ett jättebra jobb som orkar!!

Snyggt…hoppas på en liknande mage när jag är klar….hoppas kan jag iaf…

shitpommesfrites!!![/b] Jag hade ju missat bilderna! S*tan i gatan vilken mage!!! Du kan verkligen vara stolt över dig själv! Jag diggar speciellt höfböjarpartiet, så skulle jag också vilja se ut;)

Kan ju säga att du verkligen har lyckats med magen.

WOW vilken mage!!!!!![/b]
    :up: :P :nod 8)

Kul att du skrev i min gästbok :)

Ska du vara med i Västerås oxå?
    Kämpa nu sista biten!!

athleticmia wrote:
    tack lina!:D
    fasiken va härligt! 3 veckor kvar sen har du klarat av din första tävlingsdiet! fattar du vilken prestation det är!var stolt!
    många kommer ju inte ens halvvägs….:)
    bra jobbat! ska bli kul att se dig på scen!

Ja, jag kan knappt fatta det själv!
    Tiden har gått så sjukt fort och snart ska jag själv stå där på scenen :yahoo:
    Jag är stolt, oavsett hur formen kommer se ut på tävlingen. Jag vet ju själv att om jag hade haft lite mer tid på mig nu så hade jag kunnat komma i riktigt bra form. Men på 3 veckor så kommer jag nog inte hinna bli av med riktigt så mycket som jag skulle vilja… Men men… Det är min första tävling och jag har lärt, och kommer att lära mig, otroligt mycket av det här! Det ska bli spännande att prova på att gå igenom tömning och laddning sen och se hur man reagerar på det… Det blir ju något helt nytt!

Tack själv Mia!
    Bit ihop nu de sista dagarna, ja, nu är det inte veckor vi snackar om längre!!! Ska bli spännande att se bilderna från din första body fitness tävling sen :emo-thumb Kör hårt!!!

lina: ge itne upp superformen än! ibland kan det rasa i slutet o ett kg i slutet ser mer ut än ett kg i början av dieten….kämpa på bara!!

linn: ja jag ville visa att jag är inne o kollar dig ibland….:) ska ställa upp på nogp i bf oxå så klart!

mariia, awe, milia, vanessa, kenneth : TACK FÖR ERA KOMPLIMANGER!
    magen har jag jobbat hårt med o är ett av mina sämre partier tycker jag….måste flexa o trycka järnet för att rutorna ska synas :( alltså , svårt att få de synliga när jag kör bf-poser….fettet sitter hårt där offseason…

iqa: kämpa på bara o ge det tid!!!

idag blev det morgonpromenad i 90 min

efter frukost joggade jag 55 min. hann vila så lite pga att jag skulle jobba…

promenad till o från jobbet idag blir 50 min

mådde kass i magen inatt :fever: efter fetare mat igår…..jag brukar inte va känslig men efter lång diet har magen vant sig vid bra mat nu….så nu tål den inte så mycket mättat fett o socker…ja, jag hade ätardag igår 😮 fy skäms en vecka innan tävling!
    men jag fick ju sota för det inatt …:

nu är jag så glad o förväntansfull inför nästa helg att jag skulle kunna gå 5 mil om dagen om det skulle krävas!!!

kör lååååågt på kolisar (50 g ca) nu fram till o med tisdag. tränar måndag,tisdag o dricker as-mycket vatten o slickar i mig extra salt….
    onsdag torsdag blir endast en promenad (onsdag) samt inga kolisar, bara lite från grönsaker…får väl se om jag lyckas med laddningen…

kör på nu…!!!!!

ser grymt ut :emo-thumb

Fan va skoj att det går så bra!!! Fin mage:nod

Kul att höra om din laddning/tömning, skriv gärna vad resultatet blir också!

looking good..kör hårt det sista nu..snart e det över
    eller jag menar snart får du njuta av tiden på scenen : )

Lycka till

Viewing 15 posts - 631 through 645 (of 975 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.