Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Athleticmia tävlar vidare…
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
1 maj, 2006 at 10:06 #962210Anonym anvandareMember
tess: tack ska du ha!! motivationen är på topp så jag skulle kunna köra kardio hela dagen
silvia: tack du med! resultatet kommer du får se på bilderna från tävlingen…inte förrän på lördag ser jag hur det ser ut…men det är ett laborerande när man börjar mixtra med allt….lite som lotteri…:what: ändå är man så dum att man gör det…
warrior:tack tack!! tyvärr kan man ju bli för hård i bf…men det är ingen risk att jag blir det …. hade ju ätardag i lördags så jag bränner nog bara bort det i veckan…max några hg till som försvinner…
sam jr: tack ska du ha!! ja just det! njuta på scenen!!! tänka på alla timmar man förberett sig
1 maj, 2006 at 19:30 #962211Anonym anvandareMember90 min morgonpromenad
lite alltmöjligtträning som inkluderade rygg, baksida axlar, biceps o mage
bara lätt o högrep nu för att köra igenom kroppen lite.sen rodde jag 30 min o promenerade hem 30 min
nu ikväll har jag gått 30 min till….ska jobba inatt
allt känns bra och humöret är på topp!!! vill bara att det ska va fredag så vi kan åka iväg :kicking:
2 maj, 2006 at 08:07 #962212Anonym anvandareMembergud vad du kör på tjejen..men jag antar det är det som krävs :emo-thumb
go for it
2 maj, 2006 at 11:16 #962213Anonym anvandareMember[img=http://cheesebuerger.de/images/more/bigs/c029.gif][img=http://cheesebuerger.de/images/more/bigs/a093.gif][img=http://cheesebuerger.de/images/more/bigs/c029.gif]Vilken tvättbräda!! Här är man anti-surf några dagar och så missar man något sånt där. Helt otrolig mage tjejen! Ser såå fram emot att få se mer bilder… snart dags nu.
2 maj, 2006 at 11:58 #962214Anonym anvandareMemberInte så många dagar kvar nu tjejen! LYCKA TILL med de sista dagarna o framför allt i tävlingen! Du har kämpat sjukt mkt, på lördag är det dags att njuta av tävlingen, LE och ha kul:yahoo: Jag ska hålla tummarna för dig! :up:
Snygg mage!!
2 maj, 2006 at 13:35 #962215Anonym anvandareMemberKan bara hålla med: Riktigt snygga rutor!!
Stort lycka till!!
3 maj, 2006 at 00:02 #962216Anonym anvandareMemberLisA, latsdragaren, Anne och Linda G: TACK SKA NI HA!!! men den kan bli bättre…
tack för lyckönskningarna o de roliga smilisarna :emo-thumb
idag gick jag 90 min efter att ha sovit efter nattjobb….
i eftermiddags körde jag lite bröst, axlar o triccar samt gick på
skivstång/spinn-pass. ett pass med 30 min högrepsstyrka med skivstång + 30 min spinning.
gick 30 min till gymet oxå…helt lagom för vad jag orkade idag. inte mycket energi kvar nu men så ska det kännas när man börjar tömma sig på energi :up:
imorgon o torsdag blir det så lite kolisar jag bara kan äta! bara grönsaker, kött, fisk o fett. bye bye gröten![/b]
men sen väntar riset på fredag! JIPPIE!!!
nu ska jag jobba vidare….alltså kolla på film…
3 maj, 2006 at 08:00 #962217Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:idag gick jag 90 min efter att ha sovit efter nattjobb….
i eftermiddags körde jag lite bröst, axlar o triccar samt gick på
skivstång/spinn-pass. ett pass med 30 min högrepsstyrka med skivstång + 30 min spinning.
gick 30 min till gymet oxå…helt lagom för vad jag orkade idag. inte mycket energi kvar nu men så ska det kännas när man börjar tömma sig på energi :up:
Så du orkade inte mer än så!?!?!
Helt sanslöst vilken ork och motivation du har! Och en riktigt inspirationskälla :emo-thumb
Och med risk för att vara tjatig :p men shit vilken mage!!!
Kan inte jag få låna den den 31/5? Har ett vad med en vän om vem som har mest tränad mage.Stort lycka till och sköt om dig!
// Ina
3 maj, 2006 at 16:13 #962218Anonym anvandareMembertack ska du ha INA!!!
GICK 90 MIN I SOLEN I MORSE
nu är det nästan bara protein o fett [/b]för resten av dagen…känner mig frusen…annars känns veckan innan tävling mycket bättre än den brukar! :emo-thumb
men som sagt, har vant kroppen vid låga kolhydratnivåer så det är nog därför.
håller på att packa, inhandla det sista o bara slappna av det sista nu.ska fota utomhus med en kompis imorgon så jag hoppas inte jag är lika frusen då…
sen blir det avfärd fredag morgon!3 maj, 2006 at 16:38 #962219Anonym anvandareMemberNär ska du sluta med gymträning+cardio? var idag sista eller?Sorry om du redan sagt det i denna tråd,men hittade inte:)
Lycka till nu med allt:up: kramar!3 maj, 2006 at 22:38 #962220Anonym anvandareMemberAnne wrote:När ska du sluta med gymträning+cardio? var idag sista eller?Sorry om du redan sagt det i denna tråd,men hittade inte:)
Lycka till nu med allt:up: kramar!gick min sista morgonpromenad idag och torsdag o fredag är bara vila! inte ens promenader!
inget gym idag heller…
imorgon har jag så lite att göra så jag kommer bara bli nervös3 maj, 2006 at 22:40 #962221Anonym anvandareMemberLycka till nu Mia
3 maj, 2006 at 22:48 #962222Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:imorgon har jag så lite att göra så jag kommer bara bli nervösBli inte nervös nu! Du får posta bilder på din form hela dagen för oss:yahoo: Så blir mkt att göra! :up: Om du klarar dig till finalen, så blir det mkt grymt fina bilder på dig.. nämligen Mika Sirén ska till Oslo GP men han fotar bara finaler! Lycka till nu , jätte stora bamsekramar att du orkar!:up:
4 maj, 2006 at 06:42 #962223Anonym anvandareMemberLycka till!!!!
4 maj, 2006 at 07:40 #962224Anonym anvandareMemberLycka till i Oslo!:up:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.