Athleticmia tävlar vidare…

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Athleticmia tävlar vidare…

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 691 through 705 (of 975 total)
  • Author

Grattis från mig med, bra jobbat även om du inte är riktigt nöjd själv…:emo-thumb

Grattis!!!! :up: [/b]
    Bra med erfarenheter, bara att ladda om till NOGP nu då! :) Du såg fin ut på korten! Jag tycker du hade väldigt fina dräkter också måste jag säga! Och du blev ju väldigt snygg i håret med det där blonda! :nod

:yahoo: TJOHOO Mia och grattis till 5-e platsen !

Har bara skummat igenom bilderna då jag pluggar nu och inte får fastna för länge på forumet men ska lusläsa allt ikväll när jag tappat ”pluggkoncentrationen”, tycker detta är intressant.

Rent spontant tyckte jag också att du sett mycket bättre ut på de bilder du lagt ut innan och det är jag tydligen inte ensam om så jag tycker du kan glädjas åt din placering och vara medveten om att du hade kunnat placera dig ännu bättre egentligen med rätt töming/laddning. :nod Ja, det är mycket som ska klaffa…. Tyckte du var tjusig på pristutdelningsbilden:up:

Du är nu en erfarenhet rikare och har en tävling till om 2v!! Ska bli kul att ses då.

Linn wrote:
    Snygg du var Mia! Bra jobbat!!
    Fan jag får gåshud när du skriver om tävlingen sådär, jag bara toklängtar till den där ”sista vecka”!! ;)

Angående laddningen så tycker jag som Mats, klipp vattnet tidigare så kommer du få en hårdare look. Sedan kan man ”torrkoka” ris… tips a la Arne Lundell..

Kämpa på nu fram till NOGP!! Jag kommer dit o hejar såklart.
    Hoppas vi ses efteråt. Jag kan vara svår att känna igen, är lite fet… men kolla efter ett par stora armar brevid ett par ådriga (min kompis) ;)

Ha det bäst o kör på nu!!

i bet u have big arms!!! :bb: :emo-thumb
    blir nog så lite förändringar som möjligt inför nogp med mat/vatten/salt tror jag….
    förstår din pirrande känsla….jag fick oxå det i vintras när jag såg andra tävla o var ”off” själv….
    ska bli kul att ses!!!! ha det så bra!

Jonas Lundberg wrote:
    Grattis Mia till finalplatsen! :emo-thumb
    vi såg ju bara finalronden, men där skulle du varit 3:a!
    tyckte du såg jätte bra ut i den ronden.
    lycka till på NOGP!:up:

tack ska du ha!!! :) var oxå mest nöjd i den ronden….men men…då var det för sent :(

tack silvia, kenneth och maria!

med ert stöd kämpar jag vidare till nogp! då är det hemmaplan o jag ska f-n va nöjd med formen då!:devil:

Grattis till din 5:e plats, Mía! Nu är det bara att köra på, o bli ännu bättre till NOGP…. :nod Å när kommer bilderna som Lelle fotat?? Vill se…

Sofia wrote:
    Grattis till din 5:e plats, Mía! Nu är det bara att köra på, o bli ännu bättre till NOGP…. :nod Å när kommer bilderna som Lelle fotat?? Vill se…

TACK SOFIA
    har inte fått dem själv än…hon ska väl först fixa med dem så det tar nog lite tid men såfort jag får dem…. :P ;)

ja nu ska jag köra järnet! kan bara bli bättre!

Grattis till finalplaceringen!!

bilder från tävlingen finns på [http://forum.body.se/showthread.php?t=5094 http://forum.body.se/showthread.php?t=5094%5D

då var man tebax till gymet igen :) känns som det var längesen :)

trodde gymet hade öppet till sju men de stängde visst redan halv sju! så vi fick bara en halvtimme på oss att köra igenom bröstet
    formen såg bättre ut idag på gymet än vad den gjorde på tävlingen igår….låter som en klyscha men jag har knappt ätit nåt idag så magen har väl hunnit smälta alla överflödiga kolhydrater jag stoppat i mig ett par dagar…

men vi hann! blev lite bänkpress, press i maskin o flyes i kabel + lite armhävningar.
    sen stack jag ut och joggade/gick 40 min. fick gå emellanåt när jag fick kramp :|
    så blir det när man laborerar med vätska o salt i några dagar….

förresten, gick ”morgonpromenad” i morse 90 min i solen 8)

fasiken va härligt att kunna promenera i linne o short nu!!!!

Inte ännu bilder på Pakko.. men hittade några på bbphoto.info. Har du sett dessa?
    [http://www.bbphoto.info/2006_Oslo_GP/Bodyfitness%20Damer.html]

Anne wrote:
    Inte ännu bilder på Pakko.. men hittade några på bbphoto.info. Har du sett dessa?
    [http://www.bbphoto.info/2006_Oslo_GP/Bodyfitness%20Damer.html]

tack för länken anne!!!! usch, vilken putmage o får inte ut ryggen heller…..:( ser vad jag kan förbättra iallafall….

Grattis till en bra prestation och 5:e platsen
    Hur många ver det i klassen mia ..

bara att ladda om till Nogp nu.
    och inte göra om samma misstag..tyckte att du såg riktigt bra ut på utomhuskorten i oslo.

Stort grattis till finalplatsen :emo-thumb Hoppas du är nöjd och taggad som bara den för att köra vidare till nästa tävling.

Och skitsnygg frisyr förresten :P :nod

Viewing 15 posts - 691 through 705 (of 975 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.