Athleticmia tävlar vidare…

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Athleticmia tävlar vidare…

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 721 through 735 (of 975 total)
  • Author

Jag tycker också du var värd en bättre placering…
    Lycka till på nästa tävling !
    :)

Jeppe wrote:
    Jag tycker också du var värd en bättre placering…
    Lycka till på nästa tävling !
    :)

TACK 😮 :up:

fasiken vad skönt det är att va tillbaka till dietmat!! faktiskt!!!
    snacka om att jag vant mig!! känns lättare att äta salld o grönsaker nu nrä det är så varmt ute oxå…

gick 90 min i morse

har punka på cykeln o funderar på att INTE laga det förrän tävlingarna är över för då tvingas jag gå mer :|

promenerade 60 min extra idag pga punkan….

körde rygg o biccar i gymet. BRA TRYCK O ÅDROR!! hade 45 min spinningpass ikväll…

nu jobbar jag natt….har inte många nätter nu inför nogp som tur är!

jag känner mig pigg med mycket energi nu. säkert tack vare att jag trots allt vilade några dagar innan oslo.

idag vilade jag från gymet men har promenerat sammanlagt 2,5 timmar!

har varit o inhandlat lite nya ateraljer för jag ska göra lite ändringar på mina dräkter ;)

Jag kikade lite på den senaste bilden.. Inte för att jag kan så mycket om tävlingar men jag tycker att du såg störst och hårdast ut av de på den bilden ialla fall!! Ladda ordenkligt till nästa tävling nu så håller jag tummarna :emo-thumb

Tror att jag glömt att gratta dig!!! Bra jobbat! Har ju kikat på alla bilder o allt du skrivit om tävlingen, men ibland glömmer man bara bort att skriva något oxå!

Gillade färgen och modellen på din baddräkt! Och smart, för du stack ut!

athleticmia wrote:
    idag vilade jag från gymet men har promenerat sammanlagt 2,5 timmar!

har varit o inhandlat lite nya ateraljer för jag ska göra lite ändringar på mina dräkter ;)

Låter bra :emo-thumb

Sett till finalbilderna etc var Du värd en mycket bättre placering! Kör hårt på NOGP nu. Är övertygad om att det blir pallen för Dig där (om Du inte mixtrar med laddningen8) )!!!

Och sen blir det väl BB nästa säsong?;)

Agnes

Lady21: tack ska du ha!! jag såg bäst ut i tredje ronden jämfört med de andr ronderna, när jag jämför med mig själv….

latsdragaren: tack tackl! baddräkten är annorunda men döljer tyvärr lite mycket av bröstmusklerna…får se om jag kan ändra på det….
    jag följer dig oxå även om jag inte alltid skriver :)

annika: ja tack för hjälpen!!!! verkligen!! just nu kretsar det tankar kring tävling KONSTANT i mitt huvud! stackars jocke….;)

agnes: ja vi får väl se….riktigt bra konkurrenter ser det ut att bli även i på nogp….men det är roligt!!! nu gäller det bara att allt klaffar…o det är inte så bara..
    byggning? hade varit kul men känner mig som en räka för det :(

Ös på nu:buttrock:

FEVER wrote:
    Ös på nu:buttrock:

ja vi ses ju snart :emo-thumb

ska bli kul!!!

[/QUOTE] byggning? hade varit kul men känner mig som en räka för det :([/QUOTE]

Tror också på byggning för din del, du verkar ju tycka om att spänna musklerna!
    Synd att det inte blev som för herrarna att BF gick över till classic, posering och muskelflex hör väl till sporten? :bb: Det borde finnas en ”light variant” för damer också tycker jag.
    Tycker du såg strålande ut!
    Heja på nu o se till att ta plats på pallen :up:

Jättefina bilder! Grattis! Gillade den blå/lila bikinin!:emo-thumb

tycker oxå det skulle finnas classic bb för tjejer!!!

men då blir det väl väldigt få deltagare…

idag har jag promenerat sammanlagt 2 h.
    styrketränat axlar, mage o triccar 50 min. hade bra energi för en gång skull!!
    märkligt med tanke på lite mat i tre dagar och att jag har jobbat två nätter och ligger back flera timmar med sömn!

sen har jag även joggat 60 min :|

nu är jag lagom mör :O

såg ådror på axlarna som jag inte sett förut på gymet!! :P

jocke sa: ”se ut så här på tävlingen, ändra ingenting!!” :nod

kollar dina bilder igen min pojkvän tittar frågande på mig snart :p hehe…
    Du e jättefin och bilderna är mkt bra lycka till nu till nästa tävling det kommer gå bra:D e som vanligt iiiimpaaaad!

Viewing 15 posts - 721 through 735 (of 975 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.