Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Athleticmia tävlar vidare…
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
23 januari, 2006 at 21:41 #961625Anonym anvandareMember
Pust, låter som en jobbig träningsdag!
Lutande hantelpress med 25-orna :worship:
24 januari, 2006 at 22:08 #961626Anonym anvandareMembercamilla: det var jobbigt! nog jobbigaste
25 januari, 2006 at 13:06 #961627Anonym anvandareMemberWohow, det här skall följas! Du verkar ju fullkomligt fulladdad med 150 % energi :worship:
25 januari, 2006 at 17:59 #961628Anonym anvandareMemberÅh, redan dräkterna klara! Spännande!!!
Jag har bara fått tyget än så länge. Jag vet ju inte vilka mått jag kommer ha, det har ju du lite bättre koll på eftersom du tävlat tidigare.
Det här kommer bli så grymt kul :yahoo:25 januari, 2006 at 18:45 #961629Anonym anvandareMemberlinda: ja, än så länge har jag energi!!
lina: nä det är itne lätt..man blir mycket mindre än man tror…om man kommer i form iallafall . visst ska det bli kul! känns skönt att ha dräkter klara i god tid annars blir jag stressad…
idag körde jag rygg…. började med lite chins o långsamma sådana…mycket excentrisk träning.
sen latsdrag en 9a på 60 kg som bäst…
rodd o t-bar samt marklyft!!!!!!!!!!!!!!!
JA JAG KAN KÖRA MARKLYFT IGEN!!![/b]:yahoo:
har ju haft ont i ryggen o fått rehabträna det istället…gav mig på marklyften för att se om det gick o det gjorde det!!!! en 5a på 100 kg är väl itne fy skam efter månaders uppehåll från övningen. tycker det är en superbra [/b]övning! :up:efter styrkan blev det en halvtimmes spinning med en kompis. vi körde ett eget pass eftersom jag har tillgång till spinningsalen…det var kul! har itne kört pass sen i somras ju
LÄNGTAR TILL LÖRDAG DÅ VI SKA TILL LUND O SHOPPA PÅ BUDO FITNESS
25 januari, 2006 at 20:49 #961630Anonym anvandareMemberJAG SÄGER BARA JAG KOMMER SYNAS O BADRÄKTSRONDEN KOMMER JAG VARA OUTSTANDING!!! [/QUOTE]
KUL! :up: :bb2:
25 januari, 2006 at 22:04 #961631Anonym anvandareMemberHej mia!
Här ser det ut att gå bra för dig
Va roligt att du redan har fått dina dräkter!
får man fråga hur du ”beställde” dem eller sydde någon upp dina dräkter åt dig här i sverige? men har ju hört så många olika sätt som man kan fixa tävlingsdräkterna på…och jag är ju helt grön på det här 😮
26 januari, 2006 at 10:30 #961632Anonym anvandareMemberJAG SÄGER BARA JAG KOMMER SYNAS O BADRÄKTSRONDEN KOMMER JAG VARA OUTSTANDING!!! [/QUOTE]
Va coolt tjejen vi längtar att få se dig på scen :emo-thumb
26 januari, 2006 at 17:57 #961633Anonym anvandareMemberlisa:en s
27 januari, 2006 at 19:27 #961634Anonym anvandareMemberhar haft en jobbig dag idag….skulle få besked angående ett jobb men har inte hört nåt..tolkar det som att jag inte fick det…fast de sa att de skulle ringa vilket som hatar det här!!!! har sökt jobb i ett år nu, säkert flera hundra..o inget nappar!! känner man sig meningslös o oduglig då eller??
gick ändå förvånansvärt bra med benpass fastän jag inte kände för det…
gjorde pb på +150 kg i benpressen :worship:
även pb i de andra övingarna….:bb2:
i eftermiddag hämtade jag ut ett par rosa pumps till min rosa baddräkt
man får gå långsamt om man ska gå snyggtimorgon ska jag tröstshoppa på budo fitness…bättre än tröstäta :whistle:
27 januari, 2006 at 19:28 #961635Anonym anvandareMemberhar haft en jobbig dag idag….skulle få besked angående ett jobb men har inte hört nåt..tolkar det som att jag inte fick det…fast de sa att de skulle ringa vilket som hatar det här!!!! har sökt jobb i ett år nu, säkert flera hundra..o inget nappar!! känner man sig meningslös o oduglig då eller??
tappar aptit o träningsglädje när man ska lägga mental energi på sånt…gick ändå förvånansvärt bra med benpass fastän jag inte kände för det…
gjorde pb på +150 kg i benpressen :worship:
även pb i de andra övingarna….:bb2:
i eftermiddag hämtade jag ut ett par rosa pumps till min rosa baddräkt
man får gå långsamt om man ska gå snyggtimorgon ska jag tröstshoppa på budo fitness…bättre än tröstäta :whistle:
27 januari, 2006 at 20:17 #961636Anonym anvandareMemberVad har du jobbat med förut och hur fick du det?
27 januari, 2006 at 23:14 #961637Anonym anvandareMemberjobbat inom v
27 januari, 2006 at 23:31 #961638Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:jobbat inom vården som personlig assistent o inom handels o restaurang en del…nu är jag utbildad socionom o nu är det som svårast att få jobb!!utbildning är ingen garanti för någonting!!!!!!!!!! önskar att jag var en sån person som inte brydde mig om vad jag jobbade med…tyvärr så vantrivs jag väldigt lätt med jobb….
Usch låter jobbigt:( …du har inte ändrat dig angående att byta stad?
Var inte för kräsen innan du testat de olika jobben…jag har ju hamnat på en arbetsplats som jag inte alls kunde tänka mig från början…men nu trivs jag ändå bra…
Hoppas att du får tillbaka gnistan snart!
Ska bli kul å se dig tävla igen!
Kram på re Stumpan!:friends:
28 januari, 2006 at 08:41 #961639Anonym anvandareMembercamilla: tack för ditt stöd!!!
fööör kräsen känner jag mig inte… hadesagt ja till vilket socionom-jobb som helst men…. ingen vill ge mig chansen… o då börjar man ibland att tvivla på sin egen förmåga…
då är det så UNDERBART att ha ett intresse som man känner att man kan lägga energi på istället :bb2:VÄGNING I MORSE[/b]
58, 1 KG!!! [/b]ALLTSÅ GÅTT NER 1,5 KG [/b]SEN FÖRRA VECKAN :yahoo:
tror egentligen inte det är bara sen förra veckan utan sedan två veckor tillbaka…vägde ju mig på ”fel” dag förra veckan. måtten har oxå rasat…någon cm på mage, armar, lår, stuss….
nästa vecka ska jag dra ner på morgonpromenaderna för att inte rasa för snabbt nu. har ca 6-7 kg kvar o i detta tempot kommer jag va klar en månad för tidigthar redan fått känslan avatt vara ”liten” …dvs ser ganska tränad ut nu så detta är nog en bra off-season form :whistle:
HA EN BRA ÄTARDAG ALLA SOM SKA DET!!
har börjat med gröt, banan o mjölk samt färskpressad juice som jocke gjort i sin juicemaskin…
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.