Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Athleticmia tävlar vidare…
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
11 maj, 2006 at 16:20 #962300Anonym anvandareMemberpucca wrote:kollar dina bilder igen min pojkvän tittar frågande på mig snart :p hehe…
Du e jättefin och bilderna är mkt bra lycka till nu till nästa tävling det kommer gå bra:D e som vanligt iiiimpaaaad!tack ska du ha! du är för snäll!! 😮
11 maj, 2006 at 16:24 #962301Anonym anvandareMemberLycka till på Nogp ska bli kul o se, jag o tjejen hejar
11 maj, 2006 at 16:25 #962302Anonym anvandareMemberherregud, torsdag idag, veckorna rusar fram!!!
idag har jag promenerat sammanlagt 2,5 timme….
ska köra en timme crosstrainer ikväll oxå tänkte jag….bara lågintensivt.mina ben värkte hela kvällen igår efter så mycket gång/löpning…
har äntligen lämnat in min cykel på lagning så jag inte behöver gå överallt sen…
idag har jag lämnat in min baddräkt o den svarta bikiniunderdelen till en sömmerska. hon ska fixa till dem så de sitter bättre!
tänkte börja fixa med min lila bikini o lägga på fler stenar nu snart…fattar inte att min 6 månaders långa diet snart är slut!!!![/b] hur äter man när man inte går på diet :what:
ska bli intressant att se hur jag lyckas behålla mina nyttiga vanor. för det vill jag! jag tycker om att laga god och bra mat! gillar att hitta på nya recept med mycket protein osv. men vi får se…. vet att man lätt vänjer sig vid ”icke-diet mat” snabbt
men det fina vädret o sommaren kanske kan motivera mig till att hålla hyfsad form! kul att gå i kort kjol ju!!!11 maj, 2006 at 16:39 #962303Anonym anvandareMemberHejsan..
Hur är det så här veckan innan helgen, veckan D? Eller vad man nu säger??
Jag vet inte om jag kommenterat dina bilder och det behövs ju knappast då de flesta redan sagt samma sak:D
och Grattis till finalplatsen så här i efterskott..
Varit upptagen av att kika på bilderna och följa tråden lite smått så jag glömde skriva:oDu är jättefin.
Lycka till i Västerås.. //
11 maj, 2006 at 17:10 #962304Anonym anvandareMemberIQA wrote:Hejsan..
Hur är det så här veckan innan helgen, veckan ? Eller vad man nu säger??
Jag vet inte om jag kommenterat dina bilder och det behövs ju knappast då de flesta redan sagt samma sak
och Grattis till finalplatsen så här i efterskott..
Varit upptagen av att kika på bilderna och följa tråden lite smått så jag glömde skriva:oDu är jättefin.
Lycka till i Västerås..
hej du!
tack ska du ha!
jo det känns bra här! har lärt mig en del av misstagen i oslo så det kan bara bli bättre!
känns som att jag kan träna mycket nu när slutet av dieten är så nära…bara att hålla i! att promenera i solen vid havet nu när det är vår gör ju inte saken sämre…
men jag kommer va nervös…nu är det hemmaplan o jag ska möta några av dem som jag ser upp mest till inom bf….:o11 maj, 2006 at 17:37 #962305Anonym anvandareMemberHar du mätt din fett % nånting nu i samband med tävlingen? Skulle va kul att veta vad du ligger på….
11 maj, 2006 at 18:09 #962306Anonym anvandareMembermariia wrote:Har du mätt din fett % nånting nu i samband med tävlingen? Skulle va kul att veta vad du ligger på….nej det har jag inte! tycker det är ganska meningslöst o intetsägande…
enda intressanta skulle va i en bodpod som är tillförlitligt. det är ju inte kalipermätning…
11 maj, 2006 at 18:23 #962307Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:nej det har jag inte! tycker det är ganska meningslöst o intetsägande…enda intressanta skulle va i en bodpod som är tillförlitligt. det är ju inte kalipermätning…
Aha, oki, vet du vad tjejer brukar ligga på då? Skulle va kul att veta även om det är väldigt individuellt… bara på ett ungefär sådär.
11 maj, 2006 at 18:44 #962308Anonym anvandareMemberSer fram emot att se dig på scen i västerås!!:buttrock: :bb2:
11 maj, 2006 at 18:48 #962309Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:nej det har jag inte! tycker det är ganska meningslöst o intetsägande…enda intressanta skulle va i en bodpod som är tillförlitligt. det är ju inte kalipermätning…
Eftersom du ändå ska till Stockholm innan Västerås kan du ju passa på att mäta i Bodpod – om du vill veta…
Annars säger spegeln det mesta så nödvändigt är det ju inte direkt:)11 maj, 2006 at 20:29 #962310Anonym anvandareMemberJa du, hur äter man då man inte är på diet Iofs kan man förstås inte jämföra din diet med min, men jag måste säga att jag faktiskt gillar den här dietmaten jag också. Man kan ju göra en massa gott som dessutom är riktigt nyttigt och bra för en – oberoende om man dietar eller bygger. Vi får fortsätta experimentera i köket bara och hålla varandra upprättade om vad som lyckas och vad som inte gör det :p
Har du förresten ont i hela benen, eller är det bara i en viss del? Typ smalbenen, vaderna, låren..?
Kämpa på! Och tack för alla kloka tankar :worship:
11 maj, 2006 at 20:35 #962311Anonym anvandareMembermariia: gissar att de som tävlar i bf (som är i bra form) ligger någonstans runt 10% men jag är inte säker….
ettan: hoppas jag inte gör dig besviken
hanne: nej jag hoppar nog det…man kanske blir nojjig…eller hur linda?
linda g: jo visst är det så! det gäller att inte släppa de goda vanorna helt för jag vet att de kan vara helt borta efter att ha ätit ”junk” i bara en vecka
förresten tror jag inte min diet skiljer sig mycket från din…du kör hårt du!trötthetskänslan i benen känns ungefär som ”växtvärk” som man hade som liten…vet att det beror på att jag promenerat mer några dagar pga att jag inte har min cykel….körde crosstrainer ikväll o det kändes mycket bättre!!!:up: variation med kardio är nödvändigt om man vill slippa förslitningsskador.12 maj, 2006 at 20:27 #962312Anonym anvandareMemberdet blev planerat ingen träning idag men iallafall 2*60 min promenader.
var nämligen i malmö o blev plåtad tillsammans med jack ronnovius här på forumet.
vi var i någon fabrikslokal o tog lite ”trash-bilder”. det var kul o en nyttig erfarenhet men jag blev lite trött…. man har ju inte jättemycket energi precis….
hoppas vi fick några bra bilder som är värda att visa :emo-thumbman känner ju sig som en slät säl bredvis jack dock som har ådror precis överallt…:worship: men men…rolig erfarenhet o kul att fotas med jack!
det får bli träning imorgon istället o jag kommer även ladda med lite extra kolisar. ska testa mig fram inför nästa helg….
fick lite tips av jack oxå som jag tar till mig…nu är jag så trött att jag tänkte decka i soffan
12 maj, 2006 at 20:28 #962313Anonym anvandareMemberKör på nu Maria så ses vi i Västerås:up:
13 maj, 2006 at 18:46 #962314Anonym anvandareMemberjocke: I WILL!!! [/b]
i morse vägde jag mig som vanligt. är tillbaka på den lägsta vikten under dieten igen (den för två veckor sedan). tog en vecka att kompensera för förra helgens kolhydratladdning+ frosseri …..
ingen ätardag idag, bara lite mer kolisar, så jag räknar med att tappa mer i vikt inför nogp nästa helg! :emo-thumbså i morse brände jag på med 90 min promenad! fasiken va härligt det är ute med sommardofter o grönska det har verkligen blommat upp snabbt!!
i eftermiddag har jag varit på ”schlager-gympa” 60 min! det är väl bara friskis som har sånt men det var hur kul som helst! vilket ös! precis vad jag behövde!
utklädda ledare till varje låt och lite show över det hela. man hoppade o skuttade bara ännu mer och kunde inte sluta le! det är kul att se sig i spegeln oxå när man är i form. benen ser coola ut när man springer ….
höll nämligen på att skippa det en timme innan…hade legat o vilat o när jag vaknade blev jag akut ”gotte-sugen”. grämde mig över att jag inte får äta godis o funderade ett tag på att bryta den regeln…men sen mindes jag en bild jag sett på forumet: nämligen åsa hällstorps hårda axlar.…DET FICK MIG ATT AVSTÅ TACK ÅSA!![/b]ska ut o äta nu med gamla kursare men det får väl bli en räksallad för min del….
har iallafall funkat bra att äta en så där 250-300 g kolisar idag utan att dra på mig vätska. ser bara bättre ut! så vi får väl se om jag vågar äta lite kolisar dagen innan nogp trots allt….
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.