Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Athleticmia tävlar vidare…
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
18 maj, 2006 at 09:16 #962360Anonym anvandareMemberSally Adham wrote:Tja Mia…inte långt kvar… tänkte bara höra om dina rosa pumps… de ser inte så tighta ut… kanske lite för stora…har du stoppat in ngt i de eller?
Jag har 36,5 så jag har köpt 36or men får sån jäkla kramp…..tänkte ifall du har nå tips…
Syns imorgon :emo-thumbnej jag ser på bilderna att de inte är tajta men de KÄNNS bra….
men jag är inte van vid såna så jag kan inte såntses snart!!!!
18 maj, 2006 at 09:20 #962361Anonym anvandareMemberTACK FÖR BILDERNA HOWIE!!! det gjorde du bra!! :emo-thumb
bra kvalité på bilderna men aaaaggghhhhh vad jag ser mycket som SKA va bättre på lördag!!:evil:
omsydda dräkter, bättre form o bättre posering!!! NU JÄKLAR!!! :emo-thumb18 maj, 2006 at 09:21 #962362Anonym anvandareMemberNannis wrote:Lycka till i helgen Mia! Jag tror på dig och Stina! Jättefina bilder på dig ovan :emo-thumb/Coach online-Johanna
TACK JOHANNA!! hoppas vi ses!!
18 maj, 2006 at 09:26 #962363Anonym anvandareMemberidag vilar jag helt!!! lyx att få gå rakt upp från sänge o äta frukost
äter gröt som vanligt på morgonen (dock inget salt) och dricker en liter vatten med massa c-vitamin.
sen blir det ca bara en halvliter vatten under resten av dagen. inget salt o inga kolisar. sista tömningsdagenhar just solat för att börja driva ut lite vätska o salt.
ikväll kommer jag testa några örtpiller som är lätt vätskedrivande.
imorgon börjar jag äta små portioner ris med kyckling under hela dagen. dricka så lite jag bara kan (max en halvliter) och skippa saltet även här.ska hålla noga koll på formen under dagen.
lördag morgon blir det ytterligare ris o ev om jag vågar riskakor innan scenuppgång. inget vatten här heller.
BÄTTRE BILDER LOVAS ÄN DE FRÅN OSLO!!! [/b] (bättre form på mig då….)
nu jäklar!!!!!!!!!!!!!!! är laddad till tusen!!!
:devil:
drömmer bara tävling om nätterna:)18 maj, 2006 at 09:32 #962364Anonym anvandareMemberaaah… vikken symmetri grymt bra kämpat! har följt den här journalen ett tag och önskar dig lycka te i samtliga tävlingar, de som väntar nu den närmaste framtiden..
grymma armar btw,
/mvh fricki18 maj, 2006 at 09:44 #962365Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:Anne: TACK SKA DU HA! kommer det någon bra fotograf från finland ?Några från Finland ska dit, men tyvärr inga duktiga fotografer(va jag vet).. Ha en underbar och oförglömlig tävlingsresa ! YOU ROCK ! :yahoo:
18 maj, 2006 at 09:50 #962366Anonym anvandareMemberJa det kommer bli en riktig fight på scenen Mia , jag förbereder min röst vettu;) verkar som att sashli kommer inte hinna komma
18 maj, 2006 at 09:58 #962367Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Ja det kommer bli en riktig fight på scenen Mia , jag förbereder min röst vettu;) verkar som att sashli kommer inte hinna kommavad kul att du kommer!!!
synd inte sashli hinner du får heja för henne oxå :emo-thumb
18 maj, 2006 at 10:00 #962368Anonym anvandareMemberHej Maria!
Med den grymma formen kan det ju inte gå annat än bra. Ta det lugnt med riset den här gången så kommer det bli kanon!
Jag måste bara fråga….har lärt mig att man inte ska sola närmare än en vecka innan tävling, för att huden blir lite svullen av det. Du säger att man driver ut vätska och salt. Kan du förklara? Härligt i alla fall att ligga där i värmen när man är kall och frusen dom sista dagarna :nod
Ses i VÄÄÄÄSTERÅÅÅÅS tjejen!! :up:
//Cinnabon18 maj, 2006 at 10:00 #962369Anonym anvandareMemberANNE: TUSEN TACK! det kommer säkert andra bra fotografer
hajkken: oh tack! 😮 jobbar på symmetrin….
tävling till helgen sen viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiilaaaaaaaaaaaaaaaaa18 maj, 2006 at 10:02 #962370Anonym anvandareMemberVill önska dig stort lycka till på lördag!!!!!Tycker du är en vinnare redan som kämpat på så som du gjort.
Oh shit, 27 veckors deff är ju helt ofattbartHåller tummarna!
// Ina
18 maj, 2006 at 10:03 #962371Anonym anvandareMemberCinnabon wrote:Hej Maria!Med den grymma formen kan det ju inte gå annat än bra. Ta det lugnt med riset den här gången så kommer det bli kanon!
Jag måste bara fråga….har lärt mig att man inte ska sola närmare än en vecka innan tävling, för att huden blir lite svullen av det. Du säger att man driver ut vätska och salt. Kan du förklara? Härligt i alla fall att ligga där i värmen när man är kall och frusen dom sista dagarna
Ses i VÄÄÄÄSTERÅÅÅÅS tjejen!!
//Cinnabonjag blir inte förvånad av att du säger att huden blir svullen o att man inte ska sola…ALLA säger olika! kanske för att alla funkar olika….du ska bara veta hur många olika förslag jag fått på laddningsupplägg när jag skrev att jag misslyckades! o många sätt talar emot varandra…därför går jag på det som jag vet om min kropp o vad jag sett i spegeln hittills…såfår vi se!
med att driva ut vätska o salt menar jag med att jag svettas när jag solar… har svårt för att svettas nu för tiden (lite underhudsfett o iskolering ju) så det är enda sättet….
brukar inte sola innan tävling men testar idag! jag får väldigt mycket ådror av det iallafall
kul att du kommer till västerås!!!18 maj, 2006 at 10:10 #962372Anonym anvandareMemberHåller med, man får gå på det man vet funkar för en själv. Jag sätter mig nog i bastun ikväll och svettas lite. Sola har jag fått order om att inte göra
Kör på nu!
18 maj, 2006 at 10:19 #962373Anonym anvandareMemberÄven koffeintabletter är lätt vätskedrivande+ att du får ju lite extra energi Tänk dock på att elektrolytbalansen i kroppen är superkänslig just nu för dig med tömning&allt.. Be careful!!!! Har lärt mig en massa om hur jag gjort fel de föregående tävlingarna ang kolisladdning..lr snarare den personen som då ”hjälpte” mig gjorde fel.. alldeles för mkt kolisar.. Som andra skrivit, känner du att din form är perfa, skit i& överladda!! Lätt&bli svullen Lycka till!
18 maj, 2006 at 10:21 #962374Anonym anvandareMemberCinnabon wrote:Håller med, man får gå på det man vet funkar för en själv. Jag sätter mig nog i bastun ikväll och svettas lite. Sola har jag fått order om att inte göraKör på nu!
Har hört/läst någonstans att man inte ”bör” sola sista veckan för att huden kan binda vätska som gör att man inte ser lika rippad ut då :what: (tror det var i exhale..)
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.