Athleticmia tävlar vidare…

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Athleticmia tävlar vidare…

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 811 through 825 (of 975 total)
  • Author

Ska bli sååa kul å få se dig på scenen i helgen! Håller tummarna för dig:up:

Cinnabon wrote:
    Håller med, man får gå på det man vet funkar för en själv. Jag sätter mig nog i bastun ikväll och svettas lite. Sola har jag fått order om att inte göra :(

Kör på nu! 8)

är det du som ska tävla för annika wargs team?? :D

hanne tack ska du ha!:emo-thumb

frida: man blir bara :| av alla tips! tror inte heller på för mycket kolhydratladdning för kroppen min är välidgt van nu vid låga nivåer av den varan. klart den blir chockad om jag öser i mig 800 g bara så där :)

LYCKA TILL!
    Glöm inte- upp med vänster axel, fast det har du väl hört innan.
    Vilken form du är i, blir avis :up:

athleticmia wrote:
    är det du som ska tävla för annika wargs team?? :D

Busted :|

Förresten Mia, har du fått de nya BB-kläderna ännu?? Är de fina? Jag längtar SÅ efter nya träningskläder! :D

Athleticmia wrote:
    Fotning med lelle:[/b]
    Jag och jocke åkte upp mot oslo i fredags men hade bestämt träff med Lelle fotograf i göteborg för lite studiobilder.
    det var verkligen roligt att bli fotad för lelle fick fram ”modellen” i mig och var verkligen duktig på att coacha mig framför kameran! skitkul var det! ärligt talat…det var det roligaste på hela helgen!! alltså, till och med roligare än min bodyfitnessdebut….kan säga att jag trots att jag var ganska tömd och hade lite tryck under plåtningen muskulärt så var jag i bättre form och såg bättre ut på plåtningen än under tävlingen…men ni kommer få se bilder på det sen när jag får dem!:emo-thumb

Quote:

:ike: Det blev jättefina bilder på dig, och du kommer snart att få se dem, så fort jag är klar med alla andra plåtningar som skall göras före och efter tävlingar som går just nu..:emo-thumb LYCKA TILL & hälsa Jocke!!

lelle: låter kanon!! stressa inte!!! den som väntar på nåt gott…

nannis: såg att cia fått kläderna i veckan…kanske tar hon med dem i helgen! maila henne o fråga om hon kan ta med dina oxå! slipper hon ju skicka dem!

ulrika: förmodligen kommer jag oxå inse vilken form jag är i om tre veckor…när den inte finns kvar längre…..ja, eller ner med högra axeln ;) tack ska du ha!

cinnabon: stort lycka till nu o du har ju en jätteduktig coach!! ska bli kul att se er på söndag!!!
    alla nya, ”hemliga” debutanter :)

athleticmia wrote:
    nannis: såg att cia fått kläderna i veckan…kanske tar hon med dem i helgen! maila henne o fråga om hon kan ta med dina oxå! slipper hon ju skicka dem!

Jag ska tyvärr inte till Västerås :-(

LisA: tack men nu valde du den sämsta bilden oxå….får väl skylla mig själv att jag drog på mig all den där vätskan…ja ja nya tag idag!

sitter hos en kompis i hennes lght i sthlm o laddar för fullt! lägger färg om vart annat o äter lite ris med kyckling emellanåt. blir dock bara en femtedel av allt ris jag åt sist….

formen ser bättre ut o jag ser förbättringar på vissa ställen. hoppas de syns imorgon oxå :D

athleticmia wrote:
    LisA: tack men nu valde du den sämsta bilden oxå….får väl skylla mig själv att jag drog på mig all den där vätskan…ja ja nya tag idag!

sitter hos en kompis i hennes lght i sthlm o laddar för fullt! lägger färg om vart annat o äter lite ris med kyckling emellanåt. blir dock bara en femtedel av allt ris jag åt sist….

formen ser bättre ut o jag ser förbättringar på vissa ställen. hoppas de syns imorgon oxå :D

welcome to stockholmo Mia

Ses imorgon

Lycka till i helgen nu! =)

vanessa: thank u!!

jacksatan: tack! kan behövas!

sitter här ensam i en lght o är inte på topphumör…tänkte ge ett litet ”smakprov” av hur det kan kännas dagen innan tävling:

liten och inte tillräckligt hård (är man nöjd någon gång?)
    törstig pga att jag druckit 3 dl sedan igår förmiddag:|
    vill äta vanlig mat för jag är trött på laborerandet nu
    seg och trött pga vätskebrist
    orkeslös pga samma orsak
    nervös för att laddningen ska misslyckas som i oslo
    rädd för att jag inte kommer va nöjd med formen imorgon…

känner att jag behöver komma iväg till västerås snart för att få träffa alla glada goa människor så man slipper höra sina egna tankar i huvet…de är inte särskilt upplyftande :(
    önskar jocke kunde följt med mig ….men han har så mycket jobb…saknar dig ;) ”mi love”

ska bara fixa naglarna sen tar jag mitt pick o pack o beger mig till centralen. kanske ses vi på tåget någon :D

Ska Cia coacha dig i helgen?

G R A T T I S , Maria! :yahoo: Du hade förbättrat otroligt mkt ! Du får vara sååå stolt över dig! Lycka till imorn!:up:

Viewing 15 posts - 811 through 825 (of 975 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.