Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Athleticmia tävlar vidare…
Grattis!! Det såg ju tusen gånger bättre ut nu än i Oslo :up:
Jag gillar verkligen din bikini du hade i finalen
Grattis Mia !!!
Då hade du en bra coach från Karlstad också.
Hoppas du ätit mycket gott nu.
Jag vill också tävla !!
Sitter som klistrad vid TV:n nu för att se på ESC… fattar inte att Finlands låt har gått hem så här pass bra Men måste ju ändå ta mig en tur via Body för att kolla in NOGP-resultaten… och SHIT vad snygg du var!!! Helt otroligt… Übercoola bikini, speciellt den nedre delen Antar att laddningen lyckades bättre den här gången.
Massa grattiskramar!
Stort grattis till 3:e platsen!!! Stor förbättring mot Oslo!!!
/Linda
Kanonsnygg lila bikini! Fysiken oxå för den delen I det motståndet måste du vara nöjd med din placering! :emo-thumb
Stort grattis!!
Grattis tjejen..bra jobbat :emo-thumb
Jaaa, jag instämmer i kören; GRATTIS och såg ut som du förbättrat sen sist (även om du såg bra ut då med;))! Impad!
Grattis MIA.
Tack för en trevlig dag.
Det var kul att få träffa på dig och byta några ord.
Grattis till en bra placering !
Hej Mia
Nu är jag otroligt imponerad av din prestation:emo-thumb u are a true Hero.
Fattar du att du stod på scen med de bästa. Jag har några synpukter som jag Kommer PM med dig om men FAN va bra du är. Jag har massor av bilder och kommer lägga upp dom snart måste hitta rätt usb kabel bara 😮
Kram från en av dina fans
GRATTIS![/b]
Vilken formtoppning!
Såg strålande ut, kul att det gick så bra :emo-thumb
Ett stort grattis!!!! Du var såå fin![/b] :nod
Grattis till framgången! [/b]
Har en bra bild som jag kan lägga upp senare, ska bara komma hem från skolan.
Grym du var!!:up:
så Mia här ser du ryggen
en till
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY