Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Athleticmia tävlar vidare…
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
22 maj, 2006 at 13:52 #962405Anonym anvandareMember
interview med Mia och the tall man :p
22 maj, 2006 at 16:58 #962406Anonym anvandareMemberWOW[/b] :up:
GRATTIS!
22 maj, 2006 at 19:10 #962407Anonym anvandareMemberGrattis!
Och glöm inte va jag sa……samma väg tillbaka:emo-thumb22 maj, 2006 at 19:30 #962408Anonym anvandareMemberGrattis till 3:e platsen!!!
:yahoo:
Bra jobbat tjejen!
Kör hårt!
:fun:22 maj, 2006 at 21:08 #962409Anonym anvandareMemberGrattis till en bra genomförd tävling Mia!
Det var kul att träffa dig back stage :emo-thumbKram Lina
22 maj, 2006 at 21:14 #962410Anonym anvandareMember:fun: Grattis Mia till en 3:e plats och väl genomförd tävling!
Ser fram emot att stå på samma scen som digÄven på samma scen som solstrålen Lina
Njut av maten nu !!
Kram22 maj, 2006 at 22:55 #962411Anonym anvandareMemberGrattis Mia! Du var kanon och jag vet att det blir ännu bättre nästa gång! :emo-thumb
Kram
Mirre23 maj, 2006 at 11:03 #962412Anonym anvandareMemberTACK ALLA FÖR GRATULATIONER O BILDER!!![/b]
ni är för gulliga o jag tyckte det var mycket roligare att tävla på hemmaplan!jag är helnöjd med min placering med tanke på att jag var i mitt bästa med tanke på uppladdning och formen. kunde inte varit bättre den dagen. sen finns det alltid saker man kan bli bättre på men det är en annan sak!:emo-thumb
det var tokskoj att tävla denna gången så jag är glad att jag fick en andra chans efter oslo! med bara oslo-upplevelsen vet jag inte om jag ställt mig på scen igen…
dagen innan nogp (fredags) var jag itne alls på humör för tävlign och jag ifrågasatte ALLT varför jag gör det här. men man får ju tänka på att man är labil och känslig o inte sig själv när man inte druckit på två dagar , tömt sig o sen ska äta det där riset var tredje timme…när jag väl kom till västerås för att registrera mig kändes det genast bättre!träffade ”fitness-vänner” som alltid stöttar o inspirerar! jag bodde hos åsa som tävlat för coachonline tidigare o hon var en klippa hela helgen!
TACK ÅSA!!:worship: en noggrann coach som såg till att jag fixade allt från smink, passa tider, pumpa upp etc etc.TACK OXÅ TILL MIRRE SOM LÅNADE UT SINA SKOR O KOM MED MASSA STÖTTNING O TIPS!!! I owe you!
det var lärorikt, spännande och roligt att få möta riktigt bra tjejer på scenen!! såna tjejer som man själv bara beundrat från publiken tidigare….
åsa har gjort gryyyyyyyyyyyyyyyyymma framsteg o jag fattar inte det!!!:what: det finns inte ord för hur denna tjej tagit sig från otränad till vinnare i overall på bara ett par år!!
under overall-tävlingen stod jag mest o hejade på henne o tänkte knappt på att jag oxå skulle bedömas . jag kände ju inte precis att jag hade någon chans mot top 3.efter att ha pratat med diverse visa människor inom bodyfitness, sett bilder från tävlingen osv så har jag fått en rejäl värdemätare på vad JAG SKA OCH VILL FÖRBÄTTRA FÖR ATT BLI EN KRIGARE OM FÖRSTAPLATSEN I FRAMTIDEN.
för det vill jag!!!!! o det är jag glad över, att jag vill….
har varit tveksam hur jag skulle känna så här efter tävlingen men det känns bara bra! jag vill ta min satsning till en högre nivå o LEVA FITNESS som det känns nu.
kommer lägga upp lite bilder från min kamer här när jag fixat med det…tänkte bara skriva dessa rader först!
TACK ALLA FÖR ERT STÖD!!!
23 maj, 2006 at 20:40 #962413Anonym anvandareMemberVill man så går det:)
Du är en av dem som inspirerar mig:up: och får mig att längta tills det blir min tur (hur fan det nu kommer se ut…:p )23 maj, 2006 at 21:00 #962414Anonym anvandareMemberGRATTIS tjejen! Du var jättefin på scenen.. :nod Titta själv!
23 maj, 2006 at 21:13 #962415Anonym anvandareMemberWarrior wrote:Du var så trevlig trots alla omständigheter på NOGP!Tyckte du såg väldigt elegant och stillig ut i Lördags när du kom 3:a! Jag var så glad för din skull.
Bra kämpat med tanke på tömningen och allt, jätte bra verkligen!
Håller tummarna för dig i fortsättningen också!
/Warrior
håller med warrior i allt här, kul att träffa dig!
24 maj, 2006 at 08:20 #962416Anonym anvandareMemberkanonfint tjejen :emo-thumb ..
kul att det kändes bättre denna gången!
Kram Tess
24 maj, 2006 at 08:32 #962417Anonym anvandareMembersilvia: kul att jag kan inspirera!! du verkar ha rätta viljan så det kommer säkert gå kanon!!! go for it!!
tess: tack!!! ja, jag är glad att jag är nöjd!! trist om man satsat så mycket och inte är det…
frida-mari: tack! kul att så många gillade mina dräkter!
paulina: kul att träffa dig oxå!!! alltid speciellt när man träffas irl….
sofia: OJ VAD FINA BILDER, TACK!! har du fler??? inte många man sett med så bra kvalite….
just nu känns det oerhört skönt att inte vara så strukturerad med enorma träningsmängder o uppstyrda mattider!!! jag är mycket gladare!!!
har ju inte hunnit komma in i vardagen än men det känns som att få till 4 styrkepass i veckan o nåt konditionspass är ju en baggis tidsmässigt jämfört med senaste månadernas träningsmängd….24 maj, 2006 at 09:47 #962418Anonym anvandareMemberGrymt bra gjort:)
24 maj, 2006 at 09:59 #962419Anonym anvandareMemberHÄR KOMMER LITE BILDER , inte bästa kvaliten men dock…
som ni ser fick jag 2 kg choklad i 3e pris….+ en massa fettförbränningspreparat..antar att jag först ska äta chokladen o sen trycka i mig ripped fuel :what: :p -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.