Athleticmia tävlar vidare…

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Athleticmia tävlar vidare…

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 856 through 870 (of 975 total)
  • Author

o linn….jag ÄR en bb-wannabee 8) :p

more pix

and more

Kul bilder, grym mage på närbilderna. :up:

Mats E. wrote:
    Kul bilder, grym mage på närbilderna. :up:

:D tack! 😮

lättare att få fram den när man får cruncha….:)

OHLALA:up: ;) Fasen vad tävlingssugen jag blir när jag ser alla otroligt fina bilder från NOGP!!! Har ju redan allt förberett hemma med nya bikinis&ny baddräkt! Tyvärr satte knäskadan stopp för tävling nu i vår, men hoppas verkligen vi kan mötas till hösten! Jäklar vad taggad jag blir nu :bb2: :bb: (Mmm, chokladen ser MKT god ut..)

athleticmia wrote:
    :D tack! 😮

lättare att få fram den när man får cruncha….:)

Sedan tycker jag också att dina framsida ben är väldigt bra – fina markeringar!:up:

Åh Mia du vet att jag tycker du e grym!
    Mkt bilder som vanligt jättekul och stort grattis t din placering mkt bra jobbat!!!
    :emo-thumb

De flesta av mina bilder blev suddiga. Skit bakom spakarna, du vet. :D

Men de här bilderna blev hyfsade kvalitetsmässigt.

[img=http://img111.imageshack.us/img111/483/dsc02132fv.jpg][img=http://img111.imageshack.us/img111/4190/dsc02078vu.jpg]

athleticmia wrote:
    HÄR KOMMER LITE BILDER , inte bästa kvaliten men dock…
    som ni ser fick jag 2 kg choklad i 3e pris….+ en massa fettförbränningspreparat..antar att jag först ska äta chokladen o sen trycka i mig ripped fuel :what: :p

damn vad snyggt
    jag skulle också velat komma trea. bäst pris ;)

F*n vad grym[/b] du är! Vilken form!:buttrock:

;) :P :emo-thumb :yahoo:

Ord räcker liksom inte till för att beskriva hur GRYMT snygg du är! Toppenjobbat tjejen!

fridag g: kul om du kan tävla i höst!! trist med skador…det är mer motiverande att gå morgonpromenad på sommaren än vintern tycker jag ;)
    lycka till!!!
    emmison: jo jag är nöjd med benen! :) stod mig bra konkurrensmässigt med dem jämfört med de andra tyckte jag!

pucca: tack ska du ha tjejen!!!

jay: tack för bilderna!!! oj vad jag kände mig liten bredvid ljuba….
    hmmm…ganske nöjd med min lilla rumpa…;) tänk om man kunde haft den kvar året runt…

paulina: hahaha!! precis vad jag tänkte när jag satt på läktaren o såg prisutdelningen…tänkte : ”hoppas jag kommer trea” hahaha!! nej skämt å sido, har bjudit bort minst hälften av all den där chokladen. kunde inte ta hem allt på tåget…hade köpt o vunnit så mycket kosttillskott o allt möjligt att jag inte fick plats med allt. tyvärr har jag bara två händer….:)

milia:
    tack ska du ha!!! synd formen inte varar så länge….men jag jobbar på att inte va så långt ifrån den…

linda g: oj vilka snälla ord!! TACK!!

Tjenare Maria! Ville bara säga att det såg kanon ut på tävlingen och att det var kul att träffas på riktigt, trevlig liten prick är du :) Ses på nästa tävling! Mvh Calle Sirén

Jäklar vilken mage!!! Riktigt förbättrad sedan förra tävlingen :emo-thumb

Ses vi i höst?? På scen då alltså ;)

Viewing 15 posts - 856 through 870 (of 975 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.