Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Athleticmia tävlar vidare…
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
24 maj, 2006 at 23:12 #962435Anonym anvandareMemberCalle Sirén wrote:Tjenare Maria! Ville bara säga att det såg kanon ut på tävlingen och att det var kul att träffas på riktigt, trevlig liten prick är du Ses på nästa tävling! Mvh Calle Sirén
tack ska du ha!! det var kul att träffa dig o lina oxå!! jag såg dig på dc men då pratade vi aldrig…du var ganska besviken då så jag ska nog inte påminna dig :what: blir det dc för dig i år??
24 maj, 2006 at 23:14 #962436Anonym anvandareMemberLinn wrote:Jäklar vilken mage!!! Riktigt förbättrad sedan förra tävlingenSes vi i höst?? På scen då alltså
tack linn! jo magen syns lite bättre nu (eller för några dagar sen ) men ännu bättre kan det bli!!
hade varit kul med byggning men….ser ju så liten ut när jag flexar
kanske en nybörjartävling någon gång i framtiden…men du behöver inte vara rädd för min konkurrens i höst iallfall24 maj, 2006 at 23:22 #962437Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:tack linn! jo magen syns lite bättre nu (eller för några dagar sen ) men ännu bättre kan det bli!!hade varit kul med byggning men….ser ju så liten ut när jag flexar
kanske en nybörjartävling någon gång i framtiden…men du behöver inte vara rädd för min konkurrens i höst iallfallSå liten är du ändå inte! O biccarna står upp bra, särskilt bakifrån! :up:
Grymt jobb i helgen, så skoj att se alla bilderna! Men lite underligt 3e pris…
24 maj, 2006 at 23:29 #962438Anonym anvandareMemberHaha… vilken nice avatar :emo-thumb Gott va?!!
Jätte bra jobbat tjejen!! Grattis till 3.e platsen!! Taggad förstår jag tills nästa tävling?!! Kör hårt!!
24 maj, 2006 at 23:30 #962439Anonym anvandareMemberLatsdragaren wrote:Så liten är du ändå inte! O biccarna står upp bra, särskilt bakifrån! :up:Grymt jobb i helgen, så skoj att se alla bilderna! Men lite underligt 3e pris…
lite för å va byggare….hade du sett mig irl hade du insett att jag är en räka
skämt å sido. som jag o fever diskuterade i helgen : ”man är liten men på scenen ska man se stor ut” :up:kul tredjepris tyckte jag! fick lite annat oxå i kosttillskottsväg
25 maj, 2006 at 15:42 #962440Anonym anvandareMemberGrattis Mia:up:
Lite sent men bättre än aldrig iaf…25 maj, 2006 at 17:45 #962441Anonym anvandareMemberlinda berg: ja gott, men magen säger ifrån så jag kan inte äta sååå mycket…blev jättetaggad nu att köra vidare!!
kenneth: tack ska du ha!
körde axlar o triccar på gymet idag. första passet efter tävlingen. skulle egentligen vilat denna veckan men fick så mycket inspiration i helgen o längtade till gymet idag. har inte känt så på länge så det är skoj o jag är så glad att motivationen är tillbaka!!! (man har inte varit sugen på styrketräning senaste veckorna pga energibrist)
dock hade jag förvånansvärt lite energi när jag tränade….kände mig ganska svag så jag jobbade med kontakt och fokus istället. kommer nog frå träningsvärk iallafall!!
HADE GRYMMA STORA ÅDROR SOM JAG ALDRIG SETT FÖRR!!!! efter passet poserade jag lite bara för det o shit vad bra det såg ut!!!
har nog mest gått upp i glykogen o vätska än så länge.jag har ju inställningen nu att ha en långsam succesiv viktuppgång för att jag ska ha möjlighet att köra sm i höst + att jag mår inte bra av att svulla i mig mat för svullandet skull.
min mage säger dessutom ifrån av förvånansvärt lite mat. räcker jag äter en normal portion bra mat så börjar den bråka. den är väl superkänslig nu efter hård diet med mest grönsaker o proteinkällor…
så jag tar det lugnt o det känns bara bra!!!kommer inte skriva träningsdagbok längre här utan kör på i det tysta
ska försöka att dra ner på ”forumhängandet” o ägna mig åt lite andra saker en tid.TACK FÖR ALLA INLÄGG O KÖR HÅRT DÄR UTE PÅ GYMEN!
25 maj, 2006 at 17:52 #962442Anonym anvandareMemberVilken tävling du gjorde Mia!:worship:
Du var jättefin!25 maj, 2006 at 17:55 #962443Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:tack linn! jo magen syns lite bättre nu (eller för några dagar sen ) men ännu bättre kan det bli!!hade varit kul med byggning men….ser ju så liten ut när jag flexar
kanske en nybörjartävling någon gång i framtiden…men du behöver inte vara rädd för min konkurrens i höst iallfallHaha.. får väl köra BF jag då är oxå egentligen för liten för byggning.. men det är det jag vill!!
Vi får spänna musklerna ihop på SM!!
25 maj, 2006 at 18:57 #962444Anonym anvandareMemberLinn wrote:Haha.. får väl köra BF jag då är oxå egentligen för liten för byggning.. men det är det jag vill!!Vi får spänna musklerna ihop på SM!!
:emo-thumb :bb: :friends:
25 maj, 2006 at 20:00 #962445Anonym anvandareMemberfick fler bilder idag från åsa som jag måste lägga ut :emo-thumb
första bilden: :what: vi tappar ju byxorna…
25 maj, 2006 at 20:02 #962446Anonym anvandareMemberlite priser från overall…
man ser konstig ut backstage
pumpar upp…
25 maj, 2006 at 20:04 #962447Anonym anvandareMemberganska nöjd med magbilden
jag o amad….nästan lika långa …bara ca 30 kg skillnad i muskelmassa
25 maj, 2006 at 20:05 #962448Anonym anvandareMemberImponerande! :up: Du får vara så stolt över dig, vilken förbättring du gjorde efter Oslo GP! Fina bilder .. o vilken mage!! har du redan funderat på framtiden? Tävlar Athleticmia vidare? Kramar!
25 maj, 2006 at 20:51 #962449Anonym anvandareMemberNu är jag säkert sist att gratulera, jag har bara suttit och läst i flera dagar nu 😮 Jätte fina bilder!!! När är nästa tävling.. har noll koll när det gäller sånt där. Men du är ialla fall jätte fin :emo-thumb gillar din lila bikini som flera andra har skrivit också. Grattis igen och njut av livets goda nu, det har du förtjänat du som dietat så länge!!
kram//Malin
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.