Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Athleticmia tävlar vidare…
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
28 januari, 2006 at 09:24 #961640Anonym anvandareMember
OJ det var en stor viktnedg
28 januari, 2006 at 17:31 #961641Anonym anvandareMembervisst
28 januari, 2006 at 23:40 #961642Anonym anvandareMemberSkynda långsamt!!!![/b] Det kommer att gå kanon bra…..Men var försiktig: !!!!
Kram Åsa
28 januari, 2006 at 23:45 #961643Anonym anvandareMemberJag handlade också en del på Budo & Fitness! Visst är det kul med nya träningskläder :bb3: :happy: Skulle dock gärna köpt en jacka från den nya kollektionen men den fanns inte där Får väl vänta med det…
Du går ner fort du!
Här går det sååå långsamt Men det är väl bara att hålla ut!Kör på!
//Lina
29 januari, 2006 at 09:07 #961644Anonym anvandareMemberska skynda långsamt!!! lovar…
började med att för första gången på 10 veckor köpa en påse lösgodis igår….kan dock inte säga att det var särskilt skönt att bli sådär mätt…
men men…verkar inte som att jag har baksmälla av det idag o det är huvudsaken
har precis promenerat i morse o det verkar som det är ljusare ute nu om mornarna!!! kunde nämligen gå vid havet!!! (inte kul att gå där när det är mörkt)
nu ska jag köra bröst o biceps samt ett spinningpass! har fått smak för spinning igen!!
sen i eftermiddag ska vi äntligen hämta min crosstrainer (som jag fick i julklapp)
ikväll ska jag laga köttgryta till hela familjen!!! :up: ska göra den nyttig så jag oxå kan äta
söndagar brukar jag inte följa mitt upplägg faktiskt…försöker bara ligga högt på protein o fett o lågt på kolisar….med tanke på lördagens ”överskott” mengivetvis har jag koll på intaget ändå…29 januari, 2006 at 13:02 #961645Anonym anvandareMemberDET GICK KANON ATT KÖRA BRÖST O BICCAR IDAG MED GODIS I MUSKLERNA[/b]
körde explosiva bänkpressar på 50 kg o gjorde som bäst en 12a
dropset i lutande hantelpress o gjorde som bäst en 7a på 25 kg PB!![/b]
HADE BRA ÅDROR PÅ BICCARNA inga imponerande vikter här men jobbade med kontakt o explosiva kontraktioner :bb2:
flexade lite efteråt med jocke o bicce-topparna såg bra ut :emo-thumbspinningpasset efteråt varade i hela 60 minuter så det blev lite mer förbränning än jag tänkt :whistle: men det var skönt! tog inte ut mig så jag kräktes utan körde ”lagom”. skulle ju orka hela passet oxå… blev mest trött i ländryggen…hmm…kanske ger spinning en hel del styrka i länden, vilket jag behöver för min svaghet sitter ju där…
29 januari, 2006 at 13:58 #961646Anonym anvandareMemberHej Mia!
Kul att läsa att allt går bra för dig
:emo-thumb Starkt i hantelpressarna!Hur många veckors diet kommer du köra på nu innan tävling?
Hade du mycket att tappa sedan diet start eller?Kör på nu så det ryker!!
/ :kicking:29 januari, 2006 at 14:28 #961647Anonym anvandareMembersashli: tack!!! det g
29 januari, 2006 at 14:41 #961648Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:sashli: tack!!! det går kanon här!! har aldrig varit så lätt med dieten faktiskt…
jag hade gått upp 15 kg efter tävling så därför började jag diet redan för 10 veckor sedan…har dock redan tappat 8 av de kilona så det är itne så bråttom än…
SKA KÖRA SÅ DET RYKER!! DU MED!!Så underbart kul att läsa att det flyter på för dig Mia, verkligen!
Du förtjänar det verkligen, så mycket som du har behövt slita under tidigare dieter!Jag har själv smakat på hur det kan vara att komma till en viss gräns under diet och sedan stå still, inte kul inte
Det vet du, att VI kör på!! :bb2:
Idag väntar framsida ben för min del29 januari, 2006 at 22:23 #961649Anonym anvandareMember7:a på sned hantelpress 25 kg – :worship:
keep going:bb3:30 januari, 2006 at 08:13 #961650Anonym anvandareMembersashli: tack, du är så snäll!! hoppas det går bra för dig med o att vi möts på scen
silvia: 25 kg utan hjälp…annars mer
i morse invigde jag min crosstrainer!!!! komme bild snart…
det var kul!!! risk för att jag vill köra mer cardio nu….jag som skulle dra ner…
tiden går fort framför tvn o man kommer lättare upp i puls. barnen är förtjusta oxå….alma sa: när jag blir stor som pappa vill jag oxå ha en sån!nu blir det rygg o jag ska börja nytt upplägg idag. köra lite pyramider o annan splitt. ska oxå börja köra högreps axlar varje dag… o förmodligen mage varje dag oxå hemma på boll… :bb3:
30 januari, 2006 at 09:34 #961651Anonym anvandareMemberJa, du är på G… Har du barn?
30 januari, 2006 at 09:46 #961652Anonym anvandareMemberMia jag är glad att du kan uppleva en bra diet också:emo-thumb
30 januari, 2006 at 22:10 #961653Anonym anvandareMembersilvia: nej men jocke har
vanessa: tack! jag med! :emo-thumb med mindre skräp på helgenra går allt mycket lättare!!
idag blev det rygg i pryamider…
började med smalt latsdrag o började på 60 kg, gick upp till 70 o tillbaka till 60.
stångrodd, började på 50 kg o gick upp till 60 kg
brett latsdrag, började på 65 kg o gick upp till 75 kg
sen 3 gånger 10 reps stående rodd i kabelmaskin! BRA KÄNSLA O KONTAKT :bb3:
körde lite baksida axlar oxå o lite utsida axlar o lite mage….ska köra mage o axlar varje dag, fast bara ett högrepsset…
har lite början till halsont jocke har varit förkyld så kanske inte så konstigt. ska trycka i mig biokraftforte, c-vitamin o vitlök nu.
31 januari, 2006 at 18:42 #961654Anonym anvandareMemberefter världens största vitlöksklyfta till kvällsmål igår, känns det bättre idag!!
blev en morgonpromenad fastän jagtänkt dra ner på det känns så ”fel” att börja ta det ”lugnt”….tänk om det ändå stannar av snart så att jag får stressa i slutet med viktnedgången ändå ….
ja ja… blev axlar o biccar ikväll samt 30 min jogging…
körde axelpressar i maskin i stege först.
sen hantellyft åt sidan 12 kg, 10 kg o 8 kg två omgångar
liggande hantellyft sedan men bara 3 set för jag hade träningsvärk :emo-thumb
biccarna körde jag ju i söndags 😮 (har bytt splitt) så jag tog det lugnt med endast 6 set
stångkurl med 30 kg, 25 kg o 20 kg
sen lite koncentrationskurls i kabel…
SÅG EN NY TYDLIG ÅDRA PÅ AXELN IDAG[/b]
o tre personer frågade om jag ska tävla igen på gymet, för det såg så ut…
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.