Athleticmia tävlar vidare…

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Athleticmia tävlar vidare…

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 886 through 900 (of 975 total)
  • Author

Nu kanske jag låter lite ”tjejig” :| men jag gillar verkligen dina dräkter, ursnygga!! Den magen vill jag gärna ha alltså, många lager som täcker min för tillfället 😮
    Dags att hårdköra om jag ska hinna i form till SM! :bb2:

Ät gott o njut lite nu, så ses vi framöver! :emo-thumb

Linn wrote:
    Nu kanske jag låter lite ”tjejig” :| men jag gillar verkligen dina dräkter, ursnygga!! Den magen vill jag gärna ha alltså, många lager som täcker min för tillfället
    Dags att hårdköra om jag ska hinna i form till SM!

Ät gott o njut lite nu, så ses vi framöver! :emo-thumb

tack linn!!! :) du kanske blir sugen på bf??? med lite annorlunda posering än bb hade din fysik gjort sig bra där…
    men jag vet att du älskar att flexa…;)
    din mage går inte av för hackor när den kommer fram! klart du fixar det!!!
    kör du med ätardagar nu eller??

lady21: tack ska du ha!! ja jag njuter av att ha mycket mer tid till annat än träning o kunna vara mer flexibel!! underbart!! det är ju en baggis att hinna träna styrka 4-5 ggr/vecka o typ 2 konditionspass per vecka… ;)

anne: du kommer se mig snart igen på scen som det känns nu!!! var tveksam efter oslo men gav det en chans till o det är jag glad att jag gjorde!

Det är för mig ett mysterium och en otrolig prestation för en tjej att bli så hård :worship: Du har verkligen kämpat och jag hoppas att scenen lockar tillräckligt igen i höst för du ser riktigt bra ut och har riktigt stora muckler…såna som jag vill ha :( Man ser ju så liiiten ut när man har genomgått en tävlingsdiet annars *host* 😮

Visst var det kul me en massa glitter och glamour?! Prinsessa för en helg :D

Linn wrote:
    Haha.. får väl köra BF jag då ;) är oxå egentligen för liten för byggning.. men det är det jag vill!! ;)

Linn, du är grym! Vi vill se dig spänna musklerna på scen igen snart :up:

athleticmia wrote:
    ganska nöjd med magbilden 8)

Ganska? ;) MYCKET nöjd skulle jag säga att du får vara :nod

cinnabon: grattis till en lyckad debut!!! det är inte lätt att komma i riktigt bra form första gången man tävlar. oftast behöver man tappa mer än man tror + att man kanske inte riktigt vet ”hur det ska se ut” (på sig själv). men man lär sig mycket av att prova tävla själv så vet man vad man ska förbättra till nästa gång. det är oxå lättare att bli hård ju mer muskler man har. jag menar, mer muskler undertill gör ju att de lättare syns lixom…
    kul att du tycker att jag har mycket muskler!!! kände inte precis av det på nogp men…jobbar på det!! :emo-thumb

jo visst är man liten när man är i form…det är bara på scen man ser stor ut :) vissa blir förvånade när de träffar en irl om de bara sett bilder tidigare…men egentligen är det rätt bra att vara liten men se stor ut…man kommer i kläderna men ser ändå tränad ut :up:

jo det var riktigt roligt på nogp o som det ser ut nu är siktet inställt på sm för mig i höst!!! om inget oförutsett händer….kroppen ska ju orka oxå :what:

hur blir det för dig då?? tävling inplanerat? man ska i o för sig smälta första debuten ett tag först tycker jag, innan man bestämmer sig för vidare satsning…

linda g: ja då, jag är mer än nöjd!! trodde faktiskt knappt det var min mage på bilden…
    har jobbat hårt på magträning senaste året o det verkar gett resultat!! ska bara lyckas bli riktigt stenhård på magen nästa gång!!!
    magen är den enda muskelgrupp som jag med säkerhet vet att jag förbättrat detta året…

athleticmia wrote:
    tack linn!!! du kanske blir sugen på bf??? med lite annorlunda posering än bb hade din fysik gjort sig bra där…
    men jag vet att du älskar att flexa…
    din mage går inte av för hackor när den kommer fram! klart du fixar det!!!
    kör du med ätardagar nu eller??

Vet ärligt talat inte om jag skulle palla det där ”tjej-stuket”… men men vi får se 8)

Kör med ätardag varannan dag nu! :D nej men seriöst så har jag inte skött mig sådär super på sistone.. fan jag ÄR ju värsta gottegrisen när allt kommer omkring 😮 Ska försöka ta dieten på allvar nu, för upp på scen det vill jag!!

Naprapaten frågade vad vikten låg på och sedan sa han ”haha” och tog fram kalipern..
    Ska dock göra en BOD POD mätning för att veta mer exakt.

Cinnabon wrote:
    Linn, du är grym! Vi vill se dig spänna musklerna på scen igen snart :up:

Tack! Nu lät jag bli glassen ikväll oxå :emo-thumb

Tja

Oj, har jag missat något nu? Har du bestämt dig för att köra SM?

Silvia wrote:
    Tja

Oj, har jag missat något nu? Har du bestämt dig för att köra SM?

HAR INTE LOVAT NÅT! men haft det i bakhuvudet redan innan nogp :)
    OM jag tyckte det var kul på nogp. o det var det ju :emo-thumb

Tycker du såg kanon ut i V-ås! Fortsätt kämpa i samma anda så e de bara å klättra vidare på pallen:emo-thumb

Mvh / Tobbe

Ps. Om Linn läser de här så tagga till dig å kör hårt! Så kan vi köra par SM 2007 8)

athleticmia wrote:
    cinnabon: grattis till en lyckad debut!!! det är inte lätt att komma i riktigt bra form första gången man tävlar. oftast behöver man tappa mer än man tror + att man kanske inte riktigt vet ”hur det ska se ut” (på sig själv). men man lär sig mycket av att prova tävla själv så vet man vad man ska förbättra till nästa gång.
    hur blir det för dig då?? tävling inplanerat? man ska i o för sig smälta första debuten ett tag först tycker jag, innan man bestämmer sig för vidare satsning…

Du är klok du precis som Hubas….jag hade så grymt kul i helgen och jiddrade konstant tävling hela vägen hem :| Då fick jag order om att inte bestämma mig för nästa tävling förran jag smält denna och vilat från all tävlingsträning och diet i minst en vecka. Låter logiskt men, jag har ju inget tålamod….vill tävla igen såklart :ph34r:

Det är mycket jag vill förbättra men samtidigt vill jag skaffa scenvana så att man kan slappna av lite och presentera sig på bästa sätt. Man lär sig ju nåt nytt efter varje tävling antar jag. Som sagt, ska inte bestämma mig än :|

Cinnabon wrote:
    Det är mycket jag vill förbättra men samtidigt vill jag skaffa scenvana så att man kan slappna av lite och presentera sig på bästa sätt. Man lär sig ju nåt nytt efter varje tävling antar jag. Som sagt, ska inte bestämma mig än :|

För att inte ha bestämt dig, låter du väldigt bestämd;) . Jag ska alltså hitta annat att satsa pengarna på – alldeles för låga odds på Cinnabon som tävlande.

Janpeter Sangborn wrote:
    För att inte ha bestämt dig, låter du väldigt bestämd;) . Jag ska alltså hitta annat att satsa pengarna på – alldeles för låga odds på Cinnabon som tävlande.

Nej nu satsas det stenhårt!! :devil:

Viewing 15 posts - 886 through 900 (of 975 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.