Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Athleticmia tävlar vidare…
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
27 maj, 2006 at 08:48 #962465Anonym anvandareMemberTobbe K wrote:Ps. Om Linn läser de här så tagga till dig å kör hårt! Så kan vi köra par SM 2007
Hallå Tobbe! Det kanske vore nåt…
Trevligt att träffas på NOGP. Kör hårt du me :emo-thumb27 maj, 2006 at 09:33 #962466Anonym anvandareMemberTobbe K wrote:Tycker du såg kanon ut i V-ås! Fortsätt kämpa i samma anda så e de bara å klättra vidare på pallen:emo-thumbMvh / Tobbe
Ps. Om Linn läser de här så tagga till dig å kör hårt! Så kan vi köra par SM 2007
TACK SKA DU HA!! JAG FAJTAS VIDARE!! :bb:
27 maj, 2006 at 09:34 #962467Anonym anvandareMemberCinnabon wrote:Du är klok du precis som Hubas….jag hade så grymt kul i helgen och jiddrade konstant tävling hela vägen hem Då fick jag order om att inte bestämma mig för nästa tävling förran jag smält denna och vilat från all tävlingsträning och diet i minst en vecka. Låter logiskt men, jag har ju inget tålamod….vill tävla igen såklart :ph34r:Det är mycket jag vill förbättra men samtidigt vill jag skaffa scenvana så att man kan slappna av lite och presentera sig på bästa sätt. Man lär sig ju nåt nytt efter varje tävling antar jag. Som sagt, ska inte bestämma mig än
KÄNNER PRECIS SOM DU! vilken tävling blir det kanske då?
känner igen otåligheten… :p27 maj, 2006 at 09:36 #962468Anonym anvandareMemberLinn wrote:Vet ärligt talat inte om jag skulle palla det där ”tjej-stuket”… men men vi får se
Kör med ätardag varannan dag nu! nej men seriöst så har jag inte skött mig sådär super på sistone.. fan jag ÄR ju värsta gottegrisen när allt kommer omkring 😮 Ska försöka ta dieten på allvar nu, för upp på scen det vill jag!!Naprapaten frågade vad vikten låg på och sedan sa han ”haha” och tog fram kalipern..
Ska dock göra en BOD POD mätning för att veta mer exakt.förstår att du tagit en liten ”paus” i dieten…du började ju tiiiiiiiiidigt!
känner jag linn rätt så går allt bara man vill !!
nästa gång jag kommer till sthlm får vi ta ett pass ihop!!
27 maj, 2006 at 09:46 #962469Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:KÄNNER PRECIS SOM DU! vilken tävling blir det kanske då?
känner igen otåligheten… :pFitnessfestivalen 😮
27 maj, 2006 at 10:31 #962470Anonym anvandareMemberAbsolut!
Litar på att du hör av dig när du planerar ta dig hit :emo-thumb4 juni, 2006 at 10:52 #962471Anonym anvandareMemberHejsan.
Svarade dig och Milia gemensamt i min journal.Njuter du av icke diet nu?
Har nog sagt det tidigare men vad grymt fin du är… :up:
Man blir så avis när man tittar på alla fina bilder fårn NOGP..
4 juni, 2006 at 13:23 #962472Anonym anvandareMemberHur går det Mia, håller du formen fram till SM eller hur gör du?
Blir det AF, BF eller rentav byggning?
4 juni, 2006 at 20:20 #962473Anonym anvandareMemberjag har tagit det ganska lugnt med maten faktiskt….vill ju lära mig att jag inte måste äta precis allt på en och samma gång när jag är sugen på något:
kommer max gå upp 5 kg från tävlingsvikt (har nog inte så mycket kvar dit) och sen komma i gång med diet igen i juli. det blir ca 12 veckor till sm i af (har inte lovat att jag ska men om chinsen lossnar….) eftersom 2 veckor kommer bli mindre träning pga resor så behöver jag börja i tid. satsar på att bli hårdare än i västerås!! :up:
men hålla formen o dieten hade jag aldrig pallat!!! inte för jag var speciellt trött på diet egentligen men tror inte det är bra för kroppen med den fettprocenten i flera månader.jag njuter avatt kunna vara flexibel , äta mer och äta bl a bröd, musli, yoghurt, bars etc etc.
svårt dock att hålla mig till LITE snacks o onyttigheter när det väl gäller. så jag får nog hålla mig till en ”unnar-dag” i veckan om jag ska klara min max-5-kg-viktuppgång-gräns.sen blir det definitivt sm i bf!!!! har beställt nya dräkter
bb kommer kanske oxå inom en snar framtid. får se hur mlycket kroppen orkar.
4 juni, 2006 at 22:17 #962474Anonym anvandareMemberKul att höra om dina tävlingsplaner! Dräkter ja… jag tänkte ju att jag skulle sy bikinin själv, optimistisk som jag är, jag menar, det handlar ju bara om 2 små lappar där uppe och 2 små lappar därnere, haha. Får se hur det blir med skrädderiet. Har du beställt dräkterna från samma ställe som innan?
4 juni, 2006 at 22:25 #962475Anonym anvandareMemberSå skoj att du kanske satsar på AF igen!! Lycka till, du heter ju inte Athleticmia för intet!
5 juni, 2006 at 00:05 #962476Anonym anvandareMembersilvia: det är svårare att sy i ett tyg som töjer sig på alla håll o kanter….svårt nog att tråckla i det, som jag gjorde inför nogp. testa i tid då!!
nej, denna gången provar jag en annan sajt som hade snygga ganska billiga dräkter.latsdragaren: vi får se hur det blir. inget spikat än….athletic är jag oavsett tävlingsgren
5 juni, 2006 at 00:07 #962477Anonym anvandareMemberja min favvodräkt är den rosa du hade sist den var sååå läcker o den med de coola lila byxorna var oxå jättefin!!!
Du var skitsnygg hela du!:emo-thumb5 juni, 2006 at 04:16 #962478Anonym anvandareMemberVälkommen till SM i AF i Karlstad.
Ska du tävla i Nordiska också ?5 juni, 2006 at 06:14 #962479Anonym anvandareMemberAnna B wrote:Välkommen till SM i AF i Karlstad.
Ska du tävla i Nordiska också ?tack!! man måste väl komma top tre först
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.