Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Athleticmia tävlar vidare…
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
25 september, 2006 at 17:35 #962510Anonym anvandareMember
Stort GRATTIS Mia!! Kanonbra jobbat. :yahoo: [/b]
26 september, 2006 at 08:24 #962511Anonym anvandareMemberGrattis Mia!
Lycka nu till på dina andra tävlingar iår, vi ses på NM!
Hälsningar från Seth & Johanna26 september, 2006 at 09:15 #962512Anonym anvandareMember:yahoo: GRATTIS GRATTIS!!![/b]
26 september, 2006 at 09:43 #962513Anonym anvandareMemberWOW! Stora grattiskramar från andra sidan viken. Grymt jobbat! :worship:
26 september, 2006 at 16:01 #962514Anonym anvandareMemberSåg en snygging i nyaste Body precis. Lycka till med nästa mål!! Halvvägs till dubbeln!! :up:
26 september, 2006 at 16:09 #962515Anonym anvandareMemberGrattis !!!
26 september, 2006 at 17:24 #962516Anonym anvandareMemberjeppe: tack ska du ha!
emelie: hehe 😮 tack ska du ha! ja snart är det dax igen…
c.a.i.p: jag är glad för ditt stöd! bäst var jag i lördags iallafall… :emo-thumb
linda: tack tack!!! det var värt allt slit!
rebecca: tack du med!!
seth: tack detsamma! kul att snackas vid backstage! två roliga tävlingar kvar! vi ses! hälsa johanna!
ripper: tack ska du ha!! många tackande nu….
ulrika: tusen tack!
anna1: o ett sista tack!
alla gratulationer får mig att fatta att jag vann lite mer….tar lite tid att smälta o samtidigt ska jag ladda om inför bf.
sliter lite till med dieten för att slipa till formen. men jag trivs i och för sig med dieten så det är inte så farligt! riktigt kul att träna när jag är i bra form :p
12 oktober, 2006 at 04:05 #962517Anonym anvandareMemberHEJ maria!
kunde nästan ana att jag skulle hitta dig här i dagboksdjungeln
det var trevligt att råkas på gymmet idag, och det var ju en grym form på dig :pop:kom på att vi har pratats vid tidigare när du körde bänkpress en gång då jag blev lite imponerad över vikterna du körde med, men det var innan jag visste vem du var
aja, nu är det bannemig läggdags efter en hård dag på jobbet
ha det12 oktober, 2006 at 07:21 #962518Anonym anvandareMemberSå jag gillar den bilden du har på första sidan, i bara trosor, tagen av en fotograf, riktigt snygg!
Grattis får jag också säga.Nu när du kör både AF och BF vilken känns som din gren?
Vet hur det där känns, att vara splittad mellan två… måste man välja, de kommer med olika känslor.Vad är nästa mål?
kram å sånt
12 oktober, 2006 at 08:58 #962519Anonym anvandareMemberchidde wrote:HEJ maria!kunde nästan ana att jag skulle hitta dig här i dagboksdjungeln
det var trevligt att råkas på gymmet idag, och det var ju en grym form på dig :pop:kom på att vi har pratats vid tidigare när du körde bänkpress en gång då jag blev lite imponerad över vikterna du körde med, men det var innan jag visste vem du var
aja, nu är det bannemig läggdags efter en hård dag på jobbet
ha detkul att du kom fram o pratade!!! folk är lite för fega för det på ”vårt” gym! vad har du för mål själv?
12 oktober, 2006 at 09:07 #962520Anonym anvandareMemberEva-Lotta wrote:Så jag gillar den bilden du har på första sidan, i bara trosor, tagen av en fotograf, riktigt snygg!
Grattis får jag också säga.Nu när du kör både AF och BF vilken känns som din gren?
Vet hur det där känns, att vara splittad mellan två… måste man välja, de kommer med olika känslor.Vad är nästa mål?
kram å sånt
hallå eva-lotta!!! tack ska du ha!! den bilden är faktiskt tagen av en kompis (ej proffsfotograf) men dock i studio…inför min första tävling i af. det är nostalgi det! första tävlingen är alltid första tävlingen…
min gren ja…af har det ju gått bäst i hittills men det är synd att det är så få deltagare nuför tiden. bf är oxå roligt med fler deltagare. för mig är fysikronderna det viktigaste (bryr mig itne om jag är stark eller inte) så då är det ju bf som gäller. egentlien är jag ingen ”bling-bling” tjej o går typ aldrig i högklackat annars. inte har jag en massa smink till vardags heller. men det är ändå ganska kul att göra sig ”fin” ibland. som på en bf-tävling i bikini o pumps (när har man annars den outfitten?)
jag ska köra nm nu i bf om 1,5 vecka. har egentligen inga förväntningar så målet blir att hålla totalt fokus på min egen prestation o tro på mig själv på scenen.
SEN SKA JAG BYGGA!!! blir sm 2007 nästa. har inte haft någon längre uppbyggnadsperiod på 2 år, max 4 månader förra hösten nu ska jag blir större!!! ska bli riktigt roligt!
sen jobbar jag vidare med min mentala träning som jag började med i somras. kommer fokusera mycket på att behålla bra vanor vad gäller kosten off-season. jag tänker trivas med min form off-season o med matvanorna oxå. hitta en balans helt enkelt där jag ändå kan träna hårt o kroppen mår bra!
så många delmål har jag oxå. det gör livet lite mer spännande :nodhur går det själv eva-lotta? tycker inte du behöver fundera så mycket på vad du ska satsa på. du har säkert hört det förut, men du är ung o kör det som är kul just nu! o efterhand ser du säkert vart din utveckling hamnar…lycka till!
12 oktober, 2006 at 09:18 #962521Anonym anvandareMemberStort grattis!
Du såg ut att vara i riktigt bra form backstage!
Skulle rent av nästan säga ditt livs form. Bästa formen jag sett på dig i alla fall!Bra jobbat!
12 oktober, 2006 at 10:48 #962522Anonym anvandareMemberHej Mia!
Grattis till din finalplats! Du var jättefin. Dina ben är riktigt bra!
Tack för en mycket trevlig dag backstage! Kul att du gillar blingblingsporten. :emo-thumb
Vi ses på NM!
Kramar
Mirre12 oktober, 2006 at 11:13 #962523Anonym anvandareMemberHejsan Mia!
Ville bara säga grattis och lycka till på NM! Ge järnet och ha kul!
Din form ser riktigt fin ut! (Gillar verkligen dina ben!) :nodKör hårt!
:drinks:12 oktober, 2006 at 13:03 #962524Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:kul att du kom fram o pratade!!! folk är lite för fega för det på ”vårt” gym! vad har du för mål själv?det kanske är sant, men jag trivs mycket bättre med människorna på f&s jämfört med nautilus där jag tränade förut, där fanns/finns många puckon
sen har vi ju rätt många gymnasiekillar och tjejer på f&s som ibland är mer intresserade av vad andra gör än sin egen träning, men det får man tajag har faktiskt inga mål 😮
jag glider med, tränar för att hålla igång typ
men visst, man hade en vision där man en vacker dag skulle väga 70+ kg hård och crispy på en scen, nu är jag bara glad om jag lyckas hålla mig över 50-strecket -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.