Athleticmia tävlar vidare…

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Athleticmia tävlar vidare…

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 961 through 975 (of 975 total)
  • Author

HAHA! kan vi inte dra på oss pumpsen och bikinin och gå omkring på stan?
    :D
    Jag är inte heller någon ”blingbling-tjej” det är där mitt val blir svårt, eftersom det är mer action och mer glädje för mig i byggning, men min fysik än sålänge bara gör sig i BF.
    KAnske blir ändring..

Jag känner igen det där med att ha koll under offperioden… INTE, haha jag vill men jag bara käkar och käkar, hoppas det ger enen hel massa energi till mukklerna så man har växt till sig lite. Gjorde ingen mätning inför förra tävlingen, JÄKLIGT dumt!
    Då hade man kunnat se vad som hänt.
    Hur många tävlingar har du gjort?
    Vill verkligen upp och kolla i karlstad, men det blir nog inte så, får hejja här hemifrån istället :pop:

Ska bli kul att se hur du utvecklas medans du bygger.

kör hårt nu!

athleticmia wrote:
    hallå eva-lotta!!! tack ska du ha!! den bilden är faktiskt tagen av en kompis (ej proffsfotograf) men dock i studio…inför min första tävling i af. det är nostalgi det! första tävlingen är alltid första tävlingen…
    min gren ja…af har det ju gått bäst i hittills men det är synd att det är så få deltagare nuför tiden. bf är oxå roligt med fler deltagare. för mig är fysikronderna det viktigaste (bryr mig itne om jag är stark eller inte) så då är det ju bf som gäller. egentlien är jag ingen ”bling-bling” tjej o går typ aldrig i högklackat annars. inte har jag en massa smink till vardags heller. men det är ändå ganska kul att göra sig ”fin” ibland. som på en bf-tävling i bikini o pumps :D (när har man annars den outfitten?)
    jag ska köra nm nu i bf om 1,5 vecka. har egentligen inga förväntningar så målet blir att hålla totalt fokus på min egen prestation o tro på mig själv på scenen.
    SEN SKA JAG BYGGA!!! blir sm 2007 nästa. har inte haft någon längre uppbyggnadsperiod på 2 år, max 4 månader förra hösten, nu ska jag blir större!!! ska bli riktigt roligt!
    sen jobbar jag vidare med min mentala träning som jag började med i somras. kommer fokusera mycket på att behålla bra vanor vad gäller kosten off-season. jag tänker trivas med min form off-season o med matvanorna oxå. hitta en balans helt enkelt där jag ändå kan träna hårt o kroppen mår bra!
    så många delmål har jag oxå. det gör livet lite mer spännande

hur går det själv eva-lotta? tycker inte du behöver fundera så mycket på vad du ska satsa på. du har säkert hört det förut, men du är ung o kör det som är kul just nu! o efterhand ser du säkert vart din utveckling hamnar…lycka till!

Baboom wrote:
    Stort grattis!

Du såg ut att vara i riktigt bra form backstage!
    Skulle rent av nästan säga ditt livs form. Bästa formen jag sett på dig i alla fall!

Bra jobbat!

tack ska du ha! jo jag har aldrig varit i så bra form förut …. för en gång skull nöjd med formen 8)
    hmmm…vem är du egentligen??

Mirre wrote:
    Hej Mia!

Grattis till din finalplats! Du var jättefin. Dina ben är riktigt bra!

Tack för en mycket trevlig dag backstage! Kul att du gillar blingblingsporten. :emo-thumb

Vi ses på NM!

Kramar
    Mirre

tack själv mirre! ja lite social orkade jag va…men emellanåt är jag så seg pga vätskebrist o sånt…ja du vet!
    benen är jag nöjd med så det blir bygga överkropp i vinter :P
    du har gjort ett bra jobb med byggningen i år ju!! hoppas jag sa det till dig oxå!
    ja vi ses på nm!!! bling bling… :|

Katti wrote:
    Hejsan Mia!
    Ville bara säga grattis och lycka till på NM! Ge järnet och ha kul!
    Din form ser riktigt fin ut! (Gillar verkligen dina ben!) :nod

Kör hårt!
    :drinks:

tack ska du ha!! nu är det bara nerförsbacke kvar! känns nästan som att dieten är över fastän jag håller den…1,5 vecka sen är alla målen borta…:( nej det kommer nya men de ”riktiga” målen…

Eva-Lotta wrote:
    HAHA! kan vi inte dra på oss pumpsen och bikinin och gå omkring på stan?
    :D
    Jag är inte heller någon ”blingbling-tjej” det är där mitt val blir svårt, eftersom det är mer action och mer glädje för mig i byggning, men min fysik än sålänge bara gör sig i BF.
    KAnske blir ändring..

Jag känner igen det där med att ha koll under offperioden… INTE, haha jag vill men jag bara käkar och käkar, hoppas det ger enen hel massa energi till mukklerna så man har växt till sig lite. Gjorde ingen mätning inför förra tävlingen, JÄKLIGT dumt!
    Då hade man kunnat se vad som hänt.
    Hur många tävlingar har du gjort?
    Vill verkligen upp och kolla i karlstad, men det blir nog inte så, får hejja här hemifrån istället :pop:

Ska bli kul att se hur du utvecklas medans du bygger.

kör hårt nu!

hmmm…antal tävlingar…2 st 2004, 2 st 2005 och i år blir det hela 5 st!
    jag gör aldirg någon fettmätning…men när jag jämför bilder på tävlingsformen idag, med hur jag såg ut 2004 så ser jag ju att det hänt saker. iallfall lite…:o
    jag tycker själv det ska bli spännande att se hur mycket som kommer hinna hända under ett antal månaders byggande

Hej och Grattis till finalplatsen, inte lätt att tampas med det gänget. BB klass på benen precis som du sa, dem vill jag låna i DC om det går. Jag går här med mina rutor på magen och benen vill inte släppa fet´tet….trist.

Skall du tävla BF iNM inte AF alltså? Jag blev lite paff…skulle ju upp och slå dig i hinderbanan…hihihihi revansch du vet…..men men, vet du om Anoma skall upp till NM? Eller de andra?
    I vilket fall så ses vi, jag kommer till Karlstad 13 på fredag och Rickard först vid 22, jag kan ju tyvärr inteföreslå en fika, men vi kanske kan ses och äta lite ris ihop…….

Tini

Haha.. vem jag är :)

Ja,… I år tävlade jag i 178cm CBB.. Var kortast eftersom jag igentligen skulle tävlat i -170cm.. Vi sa hej till varandra backstage när du gick ner för trappan till toaletten :)

Jag är väl rätt anonym antar jag :)

Ringer det någon klocka

athleticmia wrote:
    tack ska du ha! jo jag har aldrig varit i så bra form förut …. för en gång skull nöjd med formen 8)
    hmmm…vem är du egentligen??
    tini wrote:
    Hej och Grattis till finalplatsen, inte lätt att tampas med det gänget. BB klass på benen precis som du sa, dem vill jag låna i DC om det går. Jag går här med mina rutor på magen och benen vill inte släppa fet´tet….trist.

Skall du tävla BF iNM inte AF alltså? Jag blev lite paff…skulle ju upp och slå dig i hinderbanan…hihihihi revansch du vet…..men men, vet du om Anoma skall upp till NM? Eller de andra?
    I vilket fall så ses vi, jag kommer till Karlstad 13 på fredag och Rickard först vid 22, jag kan ju tyvärr inteföreslå en fika, men vi kanske kan ses och äta lite ris ihop…….

Tini

jasså du blev paff?? hade ställt in mig på bf redan innan faktiskt, om jag skulle gå vidare vill säga…
    anoma ska nog va med tror jag. även umeå-tjejen tror jag. minns knappt när jag är i karlstad. åker tåg men tror vid 17. blir nog mest kyckling o andra smaskiga proteinkällor för mig på fredag så vi kan ju ta en proteinfika

oj, vad alla berömmer mina ben…får nog snart sluta träna dem :P tack tini!

Baboom wrote:
    Haha.. vem jag är :)

Ja,… I år tävlade jag i 178cm CBB.. Var kortast eftersom jag igentligen skulle tävlat i -170cm.. Vi sa hej till varandra backstage när du gick ner för trappan till toaletten

Jag är väl rätt anonym antar jag

Ringer det någon klocka

nu skäms jag lite…nej…e inte riktigt mig själv under tävlingsdagen…:) skyller på vätskebrist :D
    får väl kolla in bilderna här på nätet då….jag kollade knappt er alls faktiskt. var så seg att jag mest låg o vilade…sorry!

Ja vbisst det är ju tömning då tänkte inte på att det är tävling på söndagen först. jag tar gärna en proteinfika, hur man nu gör då? ÄGG kanske…mmm vad gott.
    Jag själv är rätt less på att det inte händer så mkti deffen just nu, några tips på hurjag får i gång elendet igen. Kroppen har stannat och tycke r jag är orättvis mot den….

T:(

tini wrote:
    Ja vbisst det är ju tömning då tänkte inte på att det är tävling på söndagen först. jag tar gärna en proteinfika, hur man nu gör då? ÄGG kanske…mmm vad gott.
    Jag själv är rätt less på att det inte händer så mkti deffen just nu, några tips på hurjag får i gång elendet igen. Kroppen har stannat och tycke r jag är orättvis mot den….

T:(

ät minimalt med kolhydrater. endast grönsaker o kött o fett. jobbigt men effektivt om man inte legat lågt på kolisarna innan i dieten…

Grymma Beeeen!

athleticmia wrote:
    nu skäms jag lite…nej…e inte riktigt mig själv under tävlingsdagen…:) skyller på vätskebrist :D
    får väl kolla in bilderna här på nätet då….jag kollade knappt er alls faktiskt. var så seg att jag mest låg o vilade…sorry!

En till ledtråd, jag var den enda som hade ”breda” byxor i min line up…

baboom: jo då, jag vet vem du är nu :)

tack för bilden eva-lotta!! :)

athleticmia wrote:
    baboom: jo då, jag vet vem du är nu :)

tack för bilden eva-lotta!! :)

Då kanske du till och med kommer ihåg att vi sa hej :nod

Åter till varför jag skrev från början. Grymt bra form!

Lyvka till nu!

Viewing 15 posts - 961 through 975 (of 975 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.