Athleticmia tävlar vidare…

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Athleticmia tävlar vidare…

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 975 total)
  • Author

Det hade varit kul att ha er på Classic då det är roligare ju fler vi är som satsar :up:

athleticmia wrote:
    o tre personer frågade om jag ska tävla igen på gymet, för det såg så ut…:)

Det är ett tecken om något!! :emo-thumb

jocke: tycker jag med!!! andra seriösa ger mersmak! :)

linn: ja visst är det så!! speciellt såna som inte har någon ”koll” egentligen…

idag har det varit vila…skönt! mest för att man hinner slappna av lite o göra annat. känner att jag går på högvarv nu…varje timme varje dag är i stort sätt inbokad med nåt :(
    inte riktigt bra för jag känner mig stressad mentalt ofta….pga all planering med mat, jobb, träning osv :| men så är det ju, det vet jag. har bara en tendesn att stressa upp mig för mycket mentalt…

ikväll har jag gjort matlådor o fryst in. har höga krav på mig när det gäller maten oxå. måste ha variation o GOD mat annars trivs jag inte!!!
    så ikväll gjrde jag ugnspannkaka med rågmjöl o makaronigratäng! ja det går att äta gott även på diet

imorgon ska jag på intervju igen….långt att pendla dock…hmm…:

Jobbigt att du ska vara så stressad, du får försöka slappna av lite men jag vet hur lätt det kan vara… :( Hoppas det går bra på intervjuen idag iaf, håller tummarna :emo-thumb
    Men shit jag förstår nte hur du orkar fixa och greja sån där mat när du deffar, det gör inte jag :happy: Men om du vill får du gärna lägga upp dina recept :)

liinda: nej jag vet, måste hitta sätt att slappna av!! men jobbar med avslappningsskivor ibland :emo-thumb

tycker det är kul att laga mat o blir glad av det faktiskt!!! känns mer jobbigt med diet om man tvingas äta ensidigt o torftigt… :(

ugnspannkakan är lätt:

1 ägg, 1 dl rågmjöl, 2 dl mjölk, lite salt ev kanel o in i ugnen. vill man höja proteinet kan man skära ner lite skinka i den! blir ganska stor portion!!

makaronigratäng var oxå lätt:

koka valfri mängd pasta….lägg i ugnsform o häll på ett till två vispade ägg. lite tomat o kryddor på o in i ugnen. likadant här, på med skinka om man vill ha mer protte!!

idag känner jag mig mer förkyld :O jobbigt att gå i morse men skönt att gå när det är ljust!!! är ledig idag nämligen….fast ändå fullt upp..
    ska träna nu o då blir det bröst o triccar. sen har jag lovat några kompisar att köra ett kortare spinningpass med dem…borde nog egentligen inte själv…men ibland blir jag frisk av att ta ut mig lite mer :p
    ska ta några bilder på gymet idag som kommer upp i kväll. det blir en värdemätare hur formen är!!! mycket lättare att se objektivt på sig själv på foto än i spegeln tycker jag!

sen intervju…. :| vet ej ens om jag vill ha jobbet men lika bra att gå dit…fan, man e aldrig nöjd!!! :

har ett par gyminstruktioner i gymet ikväll. har börjat hoppa in som instruktör igen när det behövs. vill inte binda upp mig men nu har de höjt arvodet så då är det mer lönt :whistle:

Glöm inte classic idag ;)

jocke wrote:
    Glöm inte classic idag ;)

nej det gjorde vi inte! det såg du ju!!! :)

körde som sagt på classic idag o köpte kort oxå! kunde inte motstå det ypperliga erbjudandet!!! :)

bra gym eftersom jag gjorde PB i bänkpress[/b]: en 5a på 65 kg [/b] :bb2:

lite träning idag… :)

s

NICE!!! Gillar dina ben ;)

Ska du testa BF nu?

Edit: rätt fräcka trosor med! ;)

linn: tack!!!! ja jag ska köra bf!!! känns ovant att se sig själv i högklackat:o

Det ser ju superbra ut!:D
    Lycka till!!!

pucca: tack!!!:worship: bättre ska det bli :emo-thumb

Ser bra ut,:emo-thumb starka ben:worship:

Ser bra ut!

Ska bli kanon kul att se slut resultatet!
    Bra jobbat:emo-thumb
    Fortsatt lycka till!!

sandra

Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 975 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.