Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Athleticmia tävlar vidare…
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
31 januari, 2006 at 18:43 #961655Anonym anvandareMember
Det hade varit kul att ha er på Classic då det är roligare ju fler vi är som satsar :up:
31 januari, 2006 at 19:44 #961656Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:o tre personer frågade om jag ska tävla igen på gymet, för det såg så ut…Det är ett tecken om något!! :emo-thumb
1 februari, 2006 at 22:34 #961657Anonym anvandareMemberjocke: tycker jag med!!! andra seriösa ger mersmak!
linn: ja visst är det så!! speciellt såna som inte har någon ”koll” egentligen…
idag har det varit vila…skönt! mest för att man hinner slappna av lite o göra annat. känner att jag går på högvarv nu…varje timme varje dag är i stort sätt inbokad med nåt
inte riktigt bra för jag känner mig stressad mentalt ofta….pga all planering med mat, jobb, träning osv men så är det ju, det vet jag. har bara en tendesn att stressa upp mig för mycket mentalt…ikväll har jag gjort matlådor o fryst in. har höga krav på mig när det gäller maten oxå. måste ha variation o GOD mat annars trivs jag inte!!!
så ikväll gjrde jag ugnspannkaka med rågmjöl o makaronigratäng! ja det går att äta gott även på dietimorgon ska jag på intervju igen….långt att pendla dock…hmm…
2 februari, 2006 at 08:42 #961658Anonym anvandareMemberJobbigt att du ska vara så stressad, du får försöka slappna av lite men jag vet hur lätt det kan vara… Hoppas det går bra på intervjuen idag iaf, håller tummarna :emo-thumb
Men shit jag förstår nte hur du orkar fixa och greja sån där mat när du deffar, det gör inte jag :happy: Men om du vill får du gärna lägga upp dina recept2 februari, 2006 at 09:32 #961659Anonym anvandareMemberliinda: nej jag vet, måste hitta sätt att slappna av!! men jobbar med avslappningsskivor ibland :emo-thumb
tycker det är kul att laga mat o blir glad av det faktiskt!!! känns mer jobbigt med diet om man tvingas äta ensidigt o torftigt…
ugnspannkakan är lätt:
1 ägg, 1 dl rågmjöl, 2 dl mjölk, lite salt ev kanel o in i ugnen. vill man höja proteinet kan man skära ner lite skinka i den! blir ganska stor portion!!
makaronigratäng var oxå lätt:
koka valfri mängd pasta….lägg i ugnsform o häll på ett till två vispade ägg. lite tomat o kryddor på o in i ugnen. likadant här, på med skinka om man vill ha mer protte!!
idag känner jag mig mer förkyld jobbigt att gå i morse men skönt att gå när det är ljust!!! är ledig idag nämligen….fast ändå fullt upp..
ska träna nu o då blir det bröst o triccar. sen har jag lovat några kompisar att köra ett kortare spinningpass med dem…borde nog egentligen inte själv…men ibland blir jag frisk av att ta ut mig lite mer :p
ska ta några bilder på gymet idag som kommer upp i kväll. det blir en värdemätare hur formen är!!! mycket lättare att se objektivt på sig själv på foto än i spegeln tycker jag!sen intervju…. vet ej ens om jag vill ha jobbet men lika bra att gå dit…fan, man e aldrig nöjd!!!
har ett par gyminstruktioner i gymet ikväll. har börjat hoppa in som instruktör igen när det behövs. vill inte binda upp mig men nu har de höjt arvodet så då är det mer lönt :whistle:
2 februari, 2006 at 09:41 #961660Anonym anvandareMemberGlöm inte classic idag
2 februari, 2006 at 12:58 #961661Anonym anvandareMemberjocke wrote:Glöm inte classic idagnej det gjorde vi inte! det såg du ju!!!
körde som sagt på classic idag o köpte kort oxå! kunde inte motstå det ypperliga erbjudandet!!!
bra gym eftersom jag gjorde PB i bänkpress[/b]: en 5a på 65 kg [/b] :bb2:
2 februari, 2006 at 13:39 #961662Anonym anvandareMemberlite träning idag…
2 februari, 2006 at 13:41 #961663Anonym anvandareMembers
2 februari, 2006 at 13:47 #961664Anonym anvandareMemberNICE!!! Gillar dina ben
Ska du testa BF nu?
Edit: rätt fräcka trosor med!
2 februari, 2006 at 13:50 #961665Anonym anvandareMemberlinn: tack!!!! ja jag ska köra bf!!! känns ovant att se sig själv i högklackat:o
2 februari, 2006 at 15:08 #961666Anonym anvandareMemberDet ser ju superbra ut!
Lycka till!!!2 februari, 2006 at 15:54 #961667Anonym anvandareMemberpucca: tack!!!:worship: bättre ska det bli :emo-thumb
2 februari, 2006 at 22:28 #961668Anonym anvandareMemberSer bra ut,:emo-thumb starka ben:worship:
3 februari, 2006 at 08:13 #961669Anonym anvandareMemberSer bra ut!
Ska bli kanon kul att se slut resultatet!
Bra jobbat:emo-thumb
Fortsatt lycka till!!sandra
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.