Athleticmia tävlar vidare…

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Athleticmia tävlar vidare…

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 975 total)
  • Author

silvia: tack!!! :) ska träna ben idag ;)

sandra: tack!!! tycker oxå det ska bli kul att se slutresultatet…har i o för sig varit i tävlingsform innan men nu är det andra dräkter som gäller :|

körde crosstrainer framför tvn i morse…skulle ju va lite kallare ute idag o det är lyx att kunna välja aktivitet :up:

snart är det ben som gäller o promenad hem på 30 minuter.

förresten…träffade min kontakt för min sponsring från keepitup igår. fick lite nya träningskläder som jag får lägga ut bilder på snart… :)

HA EN BRA DAG!!! (snart ätardag… )

Hur fick du klädes-sponsorn? Det är så jävkla dyrt med träningskläder..

Hejsan..
    Ny här på forumet. Har mest kikat runt lite.
    Fastnade i allafall här lite smått och var tvungen att läsa din tråd:)

Ser grymt bra ut.. Fina ben och helhet.
    Det är såååå kul:D med så mycket tjejer som satsar, är i fin form, inte rädda för att ta i och inte bara spinner/fettförbränner.

”INSPIRATION” är ordet.. :up:

På gymet där jag tränar är det en tjej till som kör riktig styrka, äter lika mycket som jag och inte bara diskuterar hur effektivt det senaste bantningmedlet är..
    Jag tycker det är tråkigt att inte fler tjejer anammat styrkan:( Finns ju inget mer effektivt för en snygg, bra och stark kropp som orkar med livets påfrestningar.

Keep up the good work.. :bb2:

M.v.h //ANGEL

linn: jag var så fräckatt jag frågade om de ville hjälpa mig bara!!!! får inte helt gratis men BRA rabatter!!!

IQA: du har så rätt!!! håller med dig helt!! idag på gymet var det några småtöser som viskade om att jag tog hela 60 kg i bensparken…:emo-thumb man hoppas de får inspiration o inte blir rädda för att ta i…8)

IDAG BLEV DET BEN O MAGE [/b]

har inte kört knäböj på månader pga min rygg men provad idag.

blev ändå PB[/b] på 80 kg + stången i smithmaskin, en 5a
    körde pyramid så det blev 5 set totalt.
    gick vidare till benkurl där jag kör väldigt strikt pga ryggen.
    sen benspark från 60 till 70 kg.

lite mage på slutet o sen promenix hem.
    har just kommit hem från jobbet o väntar på mer mat imorgon :P

för omväxlings skull ska jag skriva ner vad jag ätit idag (lite mindre kolisar än vanligt för det är ätardag imorgon):

frukost: havregrynsgröt m linfrön o solrosfrön, protte, c-vitamin, glutamin

efter träning: gainer, glutamin

lunch: proteinpizza bakat på bakepro morot, mineraler

middag: 3 ägg, 1 dl lökkeso tomat, e-vitamin, b-vitamin

kvällsmål1: knäcke med 5%ig ost o kaviar, äpple

kvällsmål2: kesella m jordgubbar o nötter

övriga tillskott: grönt te-tabletter, koffein

GOD NATT

i morse var det vägning o mätning som vanligt på lördagar…

minus 6 hg denna vecka![/b] perfekt! lagom…trodde inte jag hade gått ner alls faktiskt…

blev en skön promenad i kallt vinterväder när solen sken 8) har träningsvärk i häcken efter benpasset igår så jag skulle inte orkat crosstrainer. blir nog imorgon för det ska snöa då o bli ännu kallare 👿

ätardagsfrukosten bestod av gröt som vanligt fast toppad med russin samt en frukostbulle med ost

Härligt, bra jobbat!! :emo-thumb
    Jag har gått ner 1kg den här veckan, men så har jag MKT mer att ta bort oxå!! ;)

Ha en trevlig ätardag!

Härliga framsteg tjejen…och jag antar du ändrat en hel del i hur du dietar nu sen innan va….:emo-thumb

jag tror på dig…:friends:

linn: tack!! men du har oxå längre tid på dig!!! gör du som jag o drar ner på grymme-ätandet på lördagar kommer det gå mycket lättare!! jag lovar!!

tess: tack!! ja du, har slutat vråläta….o det har väl du med!!! tänkte på dig idag, har fitness tidningen kommit ut som du skulle va med i??

athleticmia wrote:
    linn: tack!! men du har oxå längre tid på dig!!! gör du som jag o drar ner på grymme-ätandet på lördagar kommer det gå mycket lättare!! jag lovar!!

tess: tack!! ja du, har slutat vråläta….o det har väl du med!!! tänkte på dig idag, har fitness tidningen kommit ut som du skulle va med i??

skönt och höra tjejen!!

nr 3..dvs nästa nr…:up:

athleticmia wrote:

Du, jag vågar inte ha dem längre… men lite gott ska det allt bli!

athleticmia wrote:
    fler…

hur gammal är den här bilden?

tess: då ska jag kolla den!!! kul!!

linn: nä just det…har man väl lagt av med dem så är det inte mycket som talar för att det är värt att införa dem igen….många gånger äter man ju för ätandets skull o itne för att det är gott eller man e sugen…

whitearrow: magbilden, om du menar den, är från april/maj förra året…

athleticmia wrote:
    i morse var det vägning o mätning som vanligt på lördagar…

minus 6 hg denna vecka![/b] perfekt! lagom…trodde inte jag hade gått ner alls faktiskt…

blev en skön promenad i kallt vinterväder när solen sken 8) har träningsvärk i häcken efter benpasset igår så jag skulle inte orkat crosstrainer. blir nog imorgon för det ska snöa då o bli ännu kallare 👿

ätardagsfrukosten bestod av gröt som vanligt fast toppad med russin samt en frukostbulle med ost

Härligt med vikt nedgången tjejen !!! grattis

Japp, det vore ju hemskt om man körde styrka ordentligt.
    Man kan ju råka bli sååå hemskt stor snabbt (Massa ironi bakom sådant jag hört på gymet)
    Sagt av tjejer:(

:yahoo: Tänk om det vore så väl.

Trevlig helg//:|

vanessa: tack!!! njöt av god mat igår!!!

IDAG HAR VARIT EN FÖR J-LIG FÖRMIDDAG!!! ska börja jobba halv två nu snart o har hunnit med 2,5 timmars träning…men det är just det…har känts för jävligt pga stress o varenda inplanerad minut :(
    har varit för mycket jobb nu o jag känner att jag behöver SEMESTER [/b]
    men hur får man det som timanställd??? det får man inte…ingen bryr sig hur mycket man jobbar, de räknar bara med att man kan 7 dagar i veckan :O

nästa vecka har jag inget jobba inplanerat (än så länge) men det känns som en evighet tills dess.
    säger som jocke sagt i veckan : ”jag vill njuta av vardagen o inte längta bort tiden” . när han sa det insåg jag hur mycket jag bara längtar bort allt…

körde iallafall lite allt möjligt på gymet idag.
    DIPS
    PUSHDOWN
    CHINS
    MARKLYFT
    stabiliserande övningar för ryggen
    MAGÖVNINGAR

sen joggade jag en seg halvtimme 👿

det bästa var solningen då jag somnade :|

HATAR SÅNA HÄR DAGAR![/b] hoppas det känns bättre imorgon :)
    fan att mai nte kan få mer balans i tillvaron !!! 👿

Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 975 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.