Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › *Babe*den modiga lilla grisen.. Bränner fläsk!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
14 november, 2006 at 13:52 #934465Anonym anvandareMemberyra wrote:Hamnade på typ 17 eller strax under..men får ju räkna med lite felmarignal oxå. Egentligen är det väl bäst att använda såna här mätnignar för att se förändringar mer än som ett exakt värde på sin fett%
Hur går det med träningen o kosten än så länge då? Känns det bra?
17 är ju lågt, eller? Du ska väl inte tävla eller nåt ?
Usch ja, det går med svackor här och där
Motivationen tryter till o från, både till plugg o kost..
Mest till plugg dock, än så länge så går jag ju ner *tss*.
Träningen går faktiskt hyfsat, ökar en del men så hårddietar jag
inte heller. Har blivit snabbare på löpbandet också så både
styrka och kondition har en positiv utveckling än så länge.
Önskar bara att man skulle slippa vara så trött o frusen,
att emigrera till ett varmare land känns lockande just nu..17 november, 2006 at 07:53 #934466Anonym anvandareMemberNope ska inte tävla.. alldeles för liten o klen för det ha ha;)
Är ju bra att det rör sig nedåt.. bättre långsamt o att det håller i sig än att rasa snabbt o gå upp lika mycket eller mer efteråt.. Bara att hålla i:emo-thumb
17 november, 2006 at 16:35 #934467Anonym anvandareMember
Har lixom inte hunnit uppdatera så mkt, dessutom har jag inte tränat så mkt
denna vecka. Har två tentor nästa veckor *huga*, så det blir råplugg hela
helgen.Hade gått ner 0.5 kg i måndags.
Måste erkänna att jag hade en rejäl svacka och frossade ner mig i tisdags o
onsdags. Men är på banan igen nu.I måndags tränade jag, sen har jag inte tränat förrän idag. Har ruggit svårt
att hålla kosten de dagar jag inte tränar. Särskilt om jag måste plugga och
tycker sååå synd om mig själv.Förresten så rykte vår tv idag, min kille var så snäll och tog bort den
(på min begäran).. Tar upp onödigt mkt tid att sitta o glo på den och
lyckas jag bara sluta hänga på BODY forum i tid o otid också så kommer
nog pluggandet gå bättreDagens träning var 1 timme på löpbandet uppdelat i 2 x 30 minuter.
Körde bänkpress emellan.Har förreseten upptäckt att vikten på stången jag kört med är fel,
trots att den i utseende ser ut precis som den andra stången är den nåt
kg lättare *morr*.. :aggresiv:
Det innebär att jag inte alls bänkat 50 kg x 9Nåja idag bänkade jag 50kg x 5 (på den andra stången)
det är ju bara köra på igen!Sprang totalt 8.74 km på löpbandet.. Mitt mål är att klara en mil på
60 minuter
Men det dröjer nog en stund.17 november, 2006 at 16:51 #934468Anonym anvandareMemberyra wrote:Nope ska inte tävla.. alldeles för liten o klen för det ha ha;)Är ju bra att det rör sig nedåt.. bättre långsamt o att det håller i sig än att rasa snabbt o gå upp lika mycket eller mer efteråt.. Bara att hålla i:emo-thumb
Klen? Nä det tror jag inte på!
Det heter stark o smidig…Själv är jag ungefär lika smidigt som ett kassaskåp.
Dessutom ruggit klantig, blåmärken överallt och nu har jag dessutom skärsår
på ovansidan av fingrarna.. 😥
Det ramlade ut två glas när jag öppnade köksskåpet, varav det ena glaset
landade på mina knogar och lyckades skära upp dem på nåt skumt sätt.
Det var martiniglas så jag fick rätt djupa jack och blodade ner halva köket.
Åh just det, det andra glaset föll typ två meter ner i golvet och förblev helt. Aldrig vart med om liknande! :huh:
(och nej vi har inte heltäckningsmatta)28 november, 2006 at 00:36 #934469Anonym anvandareMemberDet har vart ruskigt tröttigt på sistone.. Nu har jag dessutom åkt på förkylning, ont i halsen och snörvlig.
Helt sanslöst ur gängorna på sista tiden, tror jag kan ha kommit på kruxet.. I våras var det likadant, trött, nere orkeslös till synes utan anledning, men så inhandlade jag järntabletter och blev bättre på nån vecka. Mina järntabletter tog väl slut för två månader sen o jag köpte inte nya, så jag undrar om det är det
Idag var jag iallafall på apoteket och inhandlade nya + sportvitaminer.
Hoppas på att se nån förbättring inom nån vecka..
Var och tränade idag eftersom det kändes som eeevigheter jag tränade sist ( i torsdags). Nu sitter man här och har ännu mer ont i halsen o allmännt risig :SNåja, lovar att skriva mer sen när jag är piggare!
28 november, 2006 at 21:16 #934470Anonym anvandareMemberTrött så det blir kort:
Vart på gymet och körde bänk + bieceps o trieceps + 15 min cardio
Är egentligen fortfarande krasslig men det funkade rätt bra ändå.Har t.o.m vart duktig och gjort iordning matlåda med lite
bulgur, kycklingfile och tomat till plugget imorgon. Hoppas bara
jag inte blir sjukKände mig mycket piggare idag än på ett tag, kan ju bero på de
där 4 koffeintabletterna imorse.. Nu känner jag mig dock helt slut
däremot så jag ska skutta (eller snarare släpa mig) mot sängen!13 december, 2006 at 09:51 #934471Anonym anvandareMember
Har haft en svacka med envis förkylning och inte tränat så mkt, bara
tillräckligt för att inte bli frisk *tss*.Träningsresultaten har inte vart lysande direkt..:evil:
Men, men.. Här e de senaste resultaten iallafall:Bänkpress: 50kg x 6 rep
Latsdrag brett grepp: 65kg x 8 rep
Hantelpress axlar: 16kg x 7 rep
Bieceps hammercurl: 16kg x 5 repsåhär såg mina resultat ut i oktober: (ibland e det bra m träningsdagbok)
Bänkpress: 40kg x 11 rep
Latsdrag:55 x 9 rep
Hantelpress axlar: 13,5kg x 13
bieceps hammercurl: 11 x 6 repså jag e nog hyfsat nöjd ändå, men har bara gått ner tre kg
Har iofsej ätit mer nu när jag vart sjuk i förhoppning om att det ska släppa.
Är fortfarande småkrasslig *sucka*, men nu kör jag på med träningen
ändå. Antingen blir jag rejält sjuk eller så släpper det *morr*.Nu ska jag hålla ca 2200 kalorier om dan och se hur det går, jag har ju
egentligen inte så bråttom och dessutom måste min hjärna funka i
plugget. För min del så är det ok med att stå still i vikt ett tag, så länge
jag ökar i styrka .Slänger in en bild också när jag ändå håller på:
[img=http://img172.imageshack.us/img172/6728/rrdec06043iw2.jpg]Jupp, dålig kvalite och dåligt motiv *sucka*..
Men mina biccar känns som om de är något
mer definerade nu än för nån månad sen *önsketänkande*
Usch, får nog bli ett ordentligt magpass på gymet idag..14 december, 2006 at 17:12 #934472Anonym anvandareMemberhar tenta imorron.. Gick till gymet en snabbis bara för att köra marklyft.
2 set ala 90kg x 6 rep som max
Tog en etta på hundra också men mitt grepp är uruselt så mer än så
blev det inte.. (Antagligen PB men det var så länge sen jag körde
mark så jag minns inte)Imorron blir det nog ingen träning, måste nog dra o jobba direkt efter tentan
*suck*
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.