Baphomets journal!

• This topic is empty.
Viewing 8 posts - 31 through 38 (of 38 total)
  • Author
    X-amin wrote:
    Antar att du ska uppdatera ikväll mannen, ska bli intressant.
    Själv så går det rätt bra, märks att det gör nånting med kroppen iaf att lägga på en 30 min konditionträning efter varje gympass. Ska kolla vad jag har för mått på nån gång nästa vecka men i söndags, den 25/2 hade jag dessa.
    Vikt 87,8
    Bröst 109
    Midja 87
    Armar 40
    Lår 59
    Känner inte att jag vill starta en tråd på forumet än, har inte så mycket att skriva pga att jag inte är så uträknad i det jag äter elr gör på gymet. Men jag går sakta och försiktigt ner iaf, så allt e som det ska vara. Ha de gött and be cool…

Det blir säkert bra, skall du se! Du kan det här bättre än mig och har mer tålamod än mig.
    Antar att du inte ändrat kosten något än utan bara lagt till 30 min konditionsträning efter varja pass för att se vad som händer. Kör du hög- eller lågintensiv träning?
    Du får starta tråd när du är redo baby, men det ska bli intressant att se dina mått nästa gång.
    Vi höres…

Allt ser ju jättebra ut, men var är bilderna????

Baphomet wrote:
    Vaknade upp måndagsmorgon. 03.15 ont som fan i magen. Riktig smärta. Hade fått influensan. Höll i sig hela måndagen och tisdagen. Frös hela tiden fast jag hade en jävla massa kläder på mig. Hade ont i skelettet också. Jag hade inga krafter alls. Ingen aptit heller, fick tvinga i mig mat under dessa dagar, men fan vad allt smakade äckligt.:( Ändrade självklart ingenting utan fortsatte med min diet-mat. Allt man käkade kom ju ut lika snabbt också. Kunde tyvärr inte träna dessa 2 dagar. Var i för dåligt skick för det, jag hade kollapsat någonstans! grund av detta så har jag valt att straffa mig själv och lägga på en extra vecka på denna diet. Dieten avslutas nu söndagen den 1 April! Veckan som varit har det inte hänt mycket med resultatmässigt. Samma vikt och samma mått som förra veckan, allt är oförändrat. De sista 4 veckorna nu så ska jag öka på cardio-mängden och köra lite mer högintensivt. Ska ge järnet nu denna vecka!

Lazo-mannen!! Du är baske mig inte riktigt klok. Är det hardcore så är det. Det där med att ta hand om sig själv och sin hälsa verkar inte vara din grej. Du straffar istället kroppen för att den säger ifrån. Way to go man!!

Osså klagar du på mig som vill gå och träna när jag är täppt i näsan…;)

Själv har jag gått ner drygt 4kg på 6 veckor och känner mig rätt nöjd med takten. Speciellt med tanke på att jag inte ens varit benhård med maten och träningen. Men jag har ju …. *räknar på fingrarna* …. 14 veckor kvar på min diet. Så några fler kilon kan jag nog komma ner hoppas jag :).

Kram på dig!!

VECKA 10

TRÄNING
    Måndag 5 mars: 60 min Crosstrainer innan frukost
    Tisdag 6 mars:60 min Crosstrainer innan frukost + Bröst, Triceps + 30 min HIIT
    Onsdag 7 mars:60 min Crosstrainer innan frukost + Rygg, Biceps + 30 min HIIT
    Torsdag 8 mars: 60 min Crosstrainer innan frukost
    Fredag 9 mars: 60 min Crosstrainer innan frukost + 60 min Crosstrainer
    Lördag 10 mars: VILA
    Söndag 11 mars:60 min Crosstrainer innan frukost + Axlar, Mage + 30 min HIIT

MAT kCal Protein Fett Kolhydrat
    Mån: 1966 199g 64g 149g
    Tis: 2371 216g 67g 226g
    Ons: 2420 212g 75g 225g
    Tor: 2133 207g 65g 181g
    Fre: 2117 188g 73g 177g
    Lör: ÄTARDAG
    Sön: 2287 224g 65g 202g

MÅTT (Lör) (Sedan starten 1 jan)
    Vikt: 73,5 kg (-5,5 kg)
    Bröst: 99 cm (-2 cm)
    Midja: 82 cm (-7 cm)
    Armar: 37 cm (-0,5 cm)
    Lår: 57 cm (-3 cm)

Bara 3 veckor kvar nu! Det börjar dra ihop sig! Äntligen gått ner 0,5 kg och tappat 1 cm i midjan denna vecka. Har lagt ner benträningen, de får tillräckligt med pisk ändå med all cardio känner jag. Åker till Göteborg imorgon och skall vara där hela veckan. Får se hur det går med träning och käk denna gång. Har ju inga familjemedlemmar att ta hänsyn till så det går ju träna hur mycket som helst egentligen när man är bortrest. :P
    Tänker inte lägga upp några bilder förrän sista veckan när denna diet är klar, är inte nöjd med resultatet ännu. :(

X-amin wrote:
    Go lazo, u can do it… Go lazo, u can do it..
    Som jag sa när vi pratade så har en cm till försvunnit på min midja dvs 84 nu, kollade mig på morgonen idag. litar inte ett alls på min våg men den visade 86,1. Verkar gå i bra takt så jag ändrar inget denna veckan iaf.
    Ha de..

Jätte-kul att höra att det går bra för dig…..
    Det är bra att du inte har bråttom och är kall och avvaktar tills du fastnar och ser att du står still. Då kan du sänka maten lite eller utöka cardion, så ska du se att det kommer igång igen….

En annan hade ju för bråttom…:(

VECKA 11

TRÄNING
    Måndag 12 mars: 60 min Crosstrainer innan frukost + 60 min jogging
    Tisdag 13 mars: 60 min jogging innan frukost + Triceps, Biceps
    Onsdag 14 mars: 60 min Morgonpromenad + 80 min kvällspromenad
    Torsdag 15 mars: Bröst, Rygg + 45 min Crosstrainer
    Fredag 16 mars: 60 min Jogging innan frukost
    Lördag 17 mars: 60 min Crosstrainer innan frukost
    Söndag 18 mars: 60 min Crosstrainer innan frukost + Axlar, Mage +40 min Crosstrainer

Mån: 2115 223g 60g 172g
    Tis: 2537 212g 75g 254g
    Ons: 2680 261g 75g 242g
    Tor: 2836 270g 77g 268g
    Fre: 2115 223g 60g 172g
    Sön: 2464 217g 73g 237g

Vikt: 73,5 kg (-5,5 kg)
    Midja: 82 cm (-7 cm)

Ledsen att jag inte hann lägga in detta inlägg igår men jag var så jävla trött helt enkelt! Vill börja med att säga, Katastrof, katastrof! Inget som hänt med kroppen under den gångna veckan. Har bestämt mig för att köra denna vecka som kommer också, sen avslutar jag min diet. Känner att det inte kommer att hända något mer med kroppen även om jag fortsätter några veckor till. Kroppen har anpassat sig och jag tror att jag drog ner på maten lite för snabbt i början av dieten. Man lär sig av sina misstag! Nästa gång jag kör så här igen ska jag inte ha så bråttom utan ta det i ett lugnt tempo. Tänkte ta någon bild på lördag så lägger jag upp nästa söndag samtidigt som jag lägger upp sista veckans träning kost och träning. Vi hörs nästa söndag!

VECKA 12

TRÄNING
    Måndag 19 mars: 60 min Crosstrainer innan frukost
    Tisdag 20 mars: 60 min Crosstrainer innan frukost + Bröst, Triceps
    Onsdag 21 mars: 60 min Crosstrainer
    Torsdag 22 mars: Rygg, Biceps + 30 min Crosstrainer
    Fredag 23 mars: VILA
    Lördag 24 mars: 60 min Crosstrainer
    Söndag 25 mars: Axlar, Mage + 25 min trappmaskin

Mån: 2282 217g 73g 191g
    Tis: 2503 225g 72g 240g
    Ons: 2321 225g 72g 195g
    Tor: 2472 233g 74g 219g
    Fre: 1977 230g 70g 108g
    Sön: Diet Slut

Vikt: 72,5 kg (-6,5 kg)
    Midja: 81 cm (-8 cm)

Experimentet är över! 12 veckor har passerat och nu skiter jag i det här. Frugan och familjen är ju överlyckliga i alla fall. Kan ju säga att man inte har så mycket tid att spendera med familjen när man tränar och lagar mat jämt. Fan vad svag man blivit vid det här laget. Nu blir det bara till att öka matintaget och träna tung styrketräning. Ingen cardio på ett tag! Men vi får väl se.
    Slutresultat: 6,5 kg ner i vikt och 8 cm mindre i midjan på 12 veckor får jag väl vara nöjd med!
    Var det värt det? NEJ
    Skall jag göra om det? Inte på ett bra tag

Viewing 8 posts - 31 through 38 (of 38 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.