Beach ’06 Here I Come! :)

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Beach ’06 Here I Come! :)

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 164 total)
  • Author
    Warrior wrote:
    Ahhh… visar bara hur mycket jag gillar dig Xavier. Ursäkt som ursäkt bruka Japaner säga…

Nu rodnar jag 😮 :D

Träning

1. Morgonprommenad 40min
      Gick ganska lungt, vill inte börja första veckan med att slita på foten. Så tar det sakta men säkert!
    2. Boxningsträning 90min
      Blev inte så många kalorier brända, men fick ändå en ganska bra insikt i sporten ”The Nobel Art Of Self-defence” :p
    3. Styrketräning 60min
      Körde bänkpress supersettat med latsdrag, och skivstångscurl supersettat med pushdown. Det här är nog mitt favoritpass. Får sånt grymt tryck, även om kolhydraterna har varit låga.

Maten har varit bra, förrutom att det var hamburger-buffé i skolan idag. Men jag tog 1 bröd, några skivor kött och resten en massa lök, tomater och sallad. Nu ska jag snart äta kokt blomkål med tonfisk :)

Ha en trevlig dag! Uppdaterar nog vikten imån kanske, beror på om jag kan ”tömma” mig på morgonen :p

Hmm, går du på st eriks gymnasium? hade också hamburgare till lunch idag:).

Stolleman wrote:
    Hmm, går du på st eriks gymnasium? hade också hamburgare till lunch idag:).

Hehe nope, Vilhelm Mobergs Gymnastiet’s Industriprogram i Emmaboda :)

Träning idag: Morgonprommenad och Underkropp Lätt på eftermiddagen. Gick fint.

Maten: Har varit bra idag :)

Nu ska jag dra till en kompis.. Ha de!

Fredagens träning: Morgonprommenad 50min
    Maten har skötts som den ska.

Nu ska jag sova, sen när jag vaknar så är det ätardag, och ett träningspass :)

Vad kan det tänkas bli på ätardagen?;)

Stolleman wrote:
    Vad kan det tänkas bli på ätardagen?;)

1. Hawaii-pizza med 1L Oboy
    2. Hawaii-pizza med 50cl Coca cola
    3. Efterträningsdrink: Glass, ägg, proteinpulver, mjölk, banan
    4. Lasagne, sallad, saft
    5. Kexchoklad, nyponsoppa, mackor, cola
    6. Köttfärs, sallad, coca cola

Typ så har det sätt ut. Kanske blir nåt mer =)

Tog lite kort på gymet idag, först en lite konstig på mig och sen två på en polare som börjar bli grov nu. Killen bulkar, äter som satan men går knappt upp nåt ändå. 88kg fördelat på typ 176cm typ.

Idag har jag ätit som vanligt, dock lite färre mål eftersom jag sov längre än vanligt.

Vikten efter ätardagen vet jag inte riktigt, för att min våg börjar uppföra sig konstigt. Ena stunden väger jag 94, sen 103 osv. Men ska väga mig imån, och om jag är skeptisk till vikten så går jag ner och väger mig på gymet.

Nu ska jag sova.. Ha de bra!

Hardcore med tegel ;)

Warrior wrote:
    NetCurse: Aahh… promenaderna är ju sköna. Kom igen nu! ;) Beach 2006, det är det vi satsar på! Annars verkar kilona rasa på rätt rejält, alltid skön känsla… vikterna ser stadiga ut med! Kommer bli bra det här…

Ja, man kan ju alltid hoppas :p
    Precis kommit hem från veckans första prommenad nu, den var skön :)
    Nu blir det mat och dusch, sen skolan. Hade bra!

’[bb wrote:
    Hur går deffen? :ike:

Vikten visade samma som förra veckan, kan väl hoppas på att jag inte förlorat allt från ätardagen än. Annars blir jag riktigt sur, eftersom jag inte ätit en kalori extra från det schemat jag ska ha, förrutom i lördags. Och träningen har varit så perfekt den kan va.

Träning idag: Morgonprommenad & (Knäböj, raka marklyft och stående vadpress + boxning)

Maten: Har varit perfekt, t om kyckling o ris till lunch idag :)

Hoppas kunna väga in lite mindre imån på morgonen.

Cya :wazzup:

Efter en härlig ätar dag så kommer kilona att öka med en 2-3kg, detta håller i sig i några dagar å sen rasar man igen, så väg dig typ på torsdag eller fredag
    Lycka till……….

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 164 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.