Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Beach ’06 Here I Come! :)
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
28 april, 2006 at 12:22 #1003391Anonym anvandareMember
Den var inte dålig:). Måste också bidra med en kul:
Kris walks into his bedroom with a sheep under his arm and says:
”Darling, this is the pig I have sex with when you have a headache.”
His girlfriend is lying in bed and replies: ”I think you’ll find that’s a sheep, you idiot.”
The man says: ”I think you’ll find I wasn’t talking to you.”hare gött och kämpa på//Stolleman
28 april, 2006 at 12:36 #1003392Anonym anvandareMemberNetCurse wrote:Brukar inte väga mig efter frukosten. Men fast att jag hade ätit frukost den dagen, så kände jag mig helt tom, så jag passade på att väga mig ändå, och till min förvåning så vägde jag mindre än vanligt :pBrukar göra det efter att jag har vaknat, varit på toa och gjort behoven, sen väga mig. Brukar inte göra det efter cardion, då jag brukar öka ca 1kg, fråga mig inte varför :p
Det kanske har att göra med att musklerna samlar på sig lite vätska
när den ansträngs, eller nåt. För vad jag har hört så sade
nån att när denne gjorde ett träningsuppehåll på 1½ vecka
då tappade han 1.5kg, och det var vätska som lämnade musklerna trodde nån expert.
aja, det lät vettigt iallafall, men visst strider det lite mot logikenFöljer din journal ofta grabben och bara av före bilden att döma
så har du MER än lyckats såhär långt.
Du har gjort grymma framsteg och med din målvilja kmr du gå långt tror jag.
Favoritövn, bröst? Kör du mkt med hantlar?
Kör hårt!:up:28 april, 2006 at 15:03 #1003393Anonym anvandareMemberhajkken wrote:Det kanske har att göra med att musklerna samlar på sig lite vätska
när den ansträngs, eller nåt. För vad jag har hört så sade
nån att när denne gjorde ett träningsuppehåll på 1½ vecka
då tappade han 1.5kg, och det var vätska som lämnade musklerna trodde nån expert.
aja, det lät vettigt iallafall, men visst strider det lite mot logikenFöljer din journal ofta grabben och bara av före bilden att döma
så har du MER än lyckats såhär långt.
Du har gjort grymma framsteg och med din målvilja kmr du gå långt tror jag.
Favoritövn, bröst? Kör du mkt med hantlar?
Kör hårt!:up:Jo, det vet jag att musklerna samlar vätska. Men jag dricker liksom 2dl vatten (1 dricksglas) innan morgonprommenaden, fattar inte hur jag kan öka ca 1kg :p
Tack så mycket. Känns kul att höra att folk ”ser” det jag gör! Kan ju motivera andra som också har lite ”kraftig benstomme”! haha
Favoritövning är alla ryggövningar. Får bra kontakt i allt som har med rygg att göra. Visst, sen ett riktigt äckligt armpass säger man inte heller nej till ;P
Så, blir lite svårt att svara på favoritövning, men jag tror att det måste bli marklyft eller latsdrag, som jag tycker är skönast iaf28 april, 2006 at 15:04 #1003394Anonym anvandareMemberWarrior wrote:Du har gjort bra med framsteg sen jag var här sist! Imponerande! Det är inte så lång tid heller jag var här sist.Diggar dina skämt!
Bara mala på!
Fina kost-tillskott du hade där. HAHAHHAA…
Peace!
/Warrior
Tack tack!
Hehe, jo ibland måste man få använda fantasin lite väl? ;P1 maj, 2006 at 00:22 #1003395Anonym anvandareMemberTjenare Joakim, jag har inte kollat in hos dig sedan Exhale……jag é djupt imponerad, hur mycket vikt har du tappat? Vad som e riktigt surt é att jag började samtidigt som dig men………låt oss bara säga, JÄVLIGT bra jobbat mannen.
Keep up the good work, och jag kollar in här för inspiration löpande i framtiden//Strandiz
1 maj, 2006 at 11:01 #1003396Anonym anvandareMemberstrandiz wrote:Tjenare Joakim, jag har inte kollat in hos dig sedan Exhale……jag é djupt imponerad, hur mycket vikt har du tappat? Vad som e riktigt surt é att jag började samtidigt som dig men………låt oss bara säga, JÄVLIGT bra jobbat mannen.
Keep up the good work, och jag kollar in här för inspiration löpande i framtiden//Strandiz
Tack så mycket! Det är kul att höra att folk lägger märke till mig, och kanske börjar dem också.
Jag har sammanlagt gått ner 42kg nu.
1 maj, 2006 at 11:09 #1003397Anonym anvandareMemberNetCurse wrote:Tack så mycket! Det är kul att höra att folk lägger märke till mig, och kanske börjar dem också.Jag har sammanlagt gått ner 42kg nu.
Duktigt jobbat! Du har gått ned ca 74% av min nuvarande vikt
Edit: Ja, det var ett skämt för alla oroliga ögon som kan tänkas ha sett det.
Hänvisar isåfall till min träningsjournal som bara blir tyngre och tyngre, för er som uppfattade ovanstående inlägg skrämmande.1 maj, 2006 at 12:12 #1003398Anonym anvandareMemberhajkken wrote:Duktigt jobbat! Du har gått ned ca 74% av min nuvarande viktEdit: Ja, det var ett skämt för alla oroliga ögon som kan tänkas ha sett det.
Hänvisar isåfall till min träningsjournal som bara blir tyngre och tyngre, för er som uppfattade ovanstående inlägg skrämmande.Hehe, när man jämför så, så låter det ganska sjukt.
Samma sak som en polare, innan vägde jag 60kg mer än han, nu väger jag 7kg mer än han. (Han har gått upp lite, och jag har gått ner)1 maj, 2006 at 12:16 #1003399Anonym anvandareMemberNetCurse wrote:Hehe, när man jämför så, så låter det ganska sjukt.
Samma sak som en polare, innan vägde jag 60kg mer än han, nu väger jag 7kg mer än han. (Han har gått upp lite, och jag har gått ner)aja, men det viktiga är ju att vi, du och jag, var och en
kämpar på sin individuella nivå – och i det här fallet – att
du gör grymma framsteg grabben!1 maj, 2006 at 22:19 #1003400Anonym anvandareMemberHar gått åt helvete nu den sista tiden :p
Supit flera dagar i rad i vecko-vis nu, nu är det slut med det.
Ingen fest innan sommarlovet!!
Imån börjar jag med prommenad på morgonen, och blir boxning/cardio på eftermiddagen, och en liten vänskapsprommenad på kvällen :p
Nu jävlar. Nu ska skiten bort. Nu kommer det nog inte bli hälsosamt, för nu jävlar ska det bort. Kommer följa schemat precis, och ta med egen mat till lunchen. Blir tonfisk och ris!
Nu ska jag sova! Hoj!
2 maj, 2006 at 11:10 #1003401Anonym anvandareMemberNetCurse wrote:Har gått åt helvete nu den sista tiden :pSupit flera dagar i rad i vecko-vis nu, nu är det slut med det.
Ingen fest innan sommarlovet!!
Imån börjar jag med prommenad på morgonen, och blir boxning/cardio på eftermiddagen, och en liten vänskapsprommenad på kvällen :p
Nu jävlar. Nu ska skiten bort. Nu kommer det nog inte bli hälsosamt, för nu jävlar ska det bort. Kommer följa schemat precis, och ta med egen mat till lunchen. Blir tonfisk och ris!
Nu ska jag sova! Hoj!
Skippa spriten !! :nono:
Lycka till med det nya livet :up:
2 maj, 2006 at 11:29 #1003402Anonym anvandareMemberkom igen mannen.. Du VET att du KAN!!
:up:Skippa snygg-vattnet och satsa på att bli snygg på naturligt sätt.
2 maj, 2006 at 12:41 #1003403Anonym anvandareMemberjag säger samma sak skippa spriten ett tag o kör på !
2 maj, 2006 at 13:31 #1003404Anonym anvandareMemberNetCurse wrote:.. Ingen fest innan sommarlovet!! ..Som jag skrev igår, det BLIR ingen fest innan sommarlovet. Men tack för att ni håller koll på mig
2 maj, 2006 at 21:38 #1003405Anonym anvandareMemberHej! Träningen idag har alltså sett ut så som: Morgonprommenad och kvällsprommenad. Imån blir det morgon, träning, och prommenad.
Vikten låg idag på 99. Fy fan alltså, får hoppas att det var mkt vätska
Nu jävlar ska det gå bra det här!!
Ps, för att motivera mig själv, så lägger jag ut en bild på mina ben, mohaha.. fan asså, vågar ju knappt visa dem för en själv! Ds.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.