Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Beathe’s Träningsjournal
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
5 december, 2006 at 03:48 #899838Anonym anvandareMember
Hej på er alla
Jag vill börja med träningsjournal hör för att motivera mig själv o inte ge upp.
Hoppas att få goda råd av er som e här redan o kan massor om dieter o träning. Jag behöver det värkligen!Jag har ganska mycket vikt som jag ska gå ner… Från Februari till Juli gick jag ner 10kg men nu har det typ tagit stopp o jag har kvar ca 20 kg som jag vill ner…. Nu tränar jag mest för att gå ner i vikt men en dag har jag en dröm att få stå på scen o tävla i fitness! så jag har ju lite o göra… Men det här är värkligen nått jag vill!! Så hoppas ni kan komma med bra råd o ideér till mig
14.feruari: 99kg …usch gör ont att skriva….
14.augusti: 89kgSå glad när man klara av at gå ner… sen kom höstdepresjonen o man gick upp 2,5kg men jag ska vara glad det inte har blivit som för två år sen da jg gick upp 20kg från september till december…
Jag just nu den 5december 2006
Ålder: 23år
Vikt: 91,5kg
Lägd: 167cmKram
5 december, 2006 at 03:48 #86099Anonym anvandareMember5 december, 2006 at 04:41 #899839Anonym anvandareMemberLycka till å välkommen
:emo-thumb5 december, 2006 at 05:48 #899840Anonym anvandareMembersebbeboy wrote:Lycka till å välkommen
:emo-thumbTack så mycket
5 december, 2006 at 06:41 #899841Anonym anvandareMemberHej…va kul att följa dig här…:emo-thumb
Kämpa på….Beathe wrote:Hej på er allaJag vill börja med träningsjournal hör för att motivera mig själv o inte ge upp.
Hoppas att få goda råd av er som e här redan o kan massor om dieter o träning. Jag behöver det värkligen!Jag har ganska mycket vikt som jag ska gå ner… Från Februari till Juli gick jag ner 10kg men nu har det typ tagit stopp o jag har kvar ca 20 kg som jag vill ner…. Nu tränar jag mest för att gå ner i vikt men en dag har jag en dröm att få stå på scen o tävla i fitness! så jag har ju lite o göra… Men det här är värkligen nått jag vill!! Så hoppas ni kan komma med bra råd o ideér till mig
:emo-thumbKram
5 december, 2006 at 13:40 #899842Anonym anvandareMemberReNeGaDe wrote:Längd och vikt? Kör hårt Linda!just nu är et 91kg på 167cm…
5 december, 2006 at 14:02 #899843Anonym anvandareMemberLycka till tjejen jag har 16kg kvar till mitt mål. Hur ser din träning och kost ut idag ? lIte bilder också kanske?
5 december, 2006 at 14:37 #899844Anonym anvandareMemberJa då bär det strax av till Gymmet… La mig 08.00 imorse för jag klara aldrig av att somna inatt.. Så vi får ju ser hur det går på gymmet men känner mig laddad
Idag är det styrke o simma som gäller…. eller kankse man kan skippa simningen för det ösregnar ute så kan väl lägga mig i pöl där ute hehe
Kanske det blir en´härlig kvälls promand i regnet
Kommer inn igen o skriver lite om hur det gick med träningen sen idag5 december, 2006 at 22:55 #899845Anonym anvandareMemberTräningen gick mycket bättre än va jag hade trott idag faktiskt med tanke på att jag bara sov fyra timmar inatt…
Jag tränar på nautilus och där är det bara maskiner så jag skriver namnet på maskinen.
ABDOMINAL
41kg*6
41kg*6LOWER ABDOMINAL
13,6kg*7
13,6kg*7ROTARY TORSO
vänster sida
23kg*6
23kg*6
högersida
23kg*6
23kg*6VERTICAL CHEST
41kg*6
41kg*6PEC FLYhar tappat massa styrka här sen jag tränade sist i maj:( [/b]
18,3kg*9
18,3kg*9OVERHEAD PRESS
25,3kg*6
25,3kg*6CHIN UP
68kg*6Det var dagens styrke…. hade egentlig ett par maskiner till men det va såååå mycket folk på gymmet att till slut blev jag less på allt folk…
CARDIO
30min sykkel
20min stairmaster trodde jag bara skulle klara av 5min hehe [/b]Det blev ingen simmning idag… tar det imorgon istället…
5 december, 2006 at 23:00 #899846Anonym anvandareMemberLycka till med träningen, kul med nya journaler
5 december, 2006 at 23:09 #899847Anonym anvandareMemberAnloy wrote:Lycka till tjejen jag har 16kg kvar till mitt mål. Hur ser din träning och kost ut idag ? lIte bilder också kanske?Vad bra det går för dig! Fortsätt så, stå på!!!!! Lycka till!
Min kost ja… den kunde ju ha varit bättre… Veckorna fram till jul tillåter inte min plånbok friska grönsaker eller annan mat över huvudtaget… Men jag har ju kyckling o lax i frysen + fullkornsris och fullkornspasta.. hehe
jag forsöker hålla mig undan den mest osunda maten…. Men jag behöver hjälp med min diet, det är väl det som e mitt största problem för att jag tycker det är tråkigt att laga och att planera nya rätter…Nu har jag tränat en vecka… haft uppehåll sen aprill typ :nono: Så jag har mitt gammla schema på nautilus ett två delat program… Men nu som jag har tänkt köra styrke 4-5dar i veckan ska jag nog dela upp det mer så jag inte övertränar mina stakkars muskler hehe… Så simmar jag 5-6dagar… så ska jag ha 1vilodag.. Och efter julen så har jag kanske tänkt o börja träna på les mills lite gruppträning för skojs skull
SKa försöka lägga upp lite bilder nu… får se omjag klarar av det hehe…
5 december, 2006 at 23:22 #899848Anonym anvandareMemberHär är det två kort precis föra jag skulle på träning idag…. Man kan ju skymta en liiiiiten bicep ju hehe :p
Ska forsöka ta bättre kort sen…. :nodQuote:ojojoj et spöööökehehe
5 december, 2006 at 23:24 #899849Anonym anvandareMemberemme wrote:Lycka till med träningen, kul med nya journalerTack så mycket :bb:
6 december, 2006 at 23:55 #899850Anonym anvandareMemberIdag tänkte jag att jag skulle ha en vilodag eftersom jag hade massa annat som jag skulle fixa… o tydligen så vill ju kroppen ha lite vila då o då hehe :p
Sen på kvällen när jag satt i soffan skrek mitt lilla hemmagym på mig.. O då kan jag ju inte säga nej hehe…
SÅ då blev det 20min på boxningsäcken
O sen körde jag lite axlar eftersom det inte blev nått av det på nautilus igår… o bara så alla vet jag e urkass när det gäller axlar där e jag svagastDUBBEL HANTELLYFT ÅT SIDAN
4,7kg*6
2kg*10
2kg*12HANTELPRESSAR
6,7kg*6
6,7kg*6
6,7kg*9AXELROTERING MED HANTLAR
4,7kg*6
4,7kg*9
2kg*15AXELRULLNINGAR MED HANTLAR
6,7kg*6
6,7kg*6
6,7kg*15FRAMÅTLUTANDE HANTELLYFT
2kg*6
2kg*6
2kg*15har nu oxå börjat på min kära kreatin igen
Imorgon är det BEN som står på agendan.
7 december, 2006 at 02:19 #899851Anonym anvandareMemberNu närmar sig Lördagen med stormskritt FITNESS FESTIVALEN Yeay!!! Ska bli så himmla kul! Men får bara vart där på lördag för det är ingen av mina kompisar som har samma intresset för Fitness som jag… så dom ville inte lägga ett par tusen på den här helgen (på resa, hotell o själva MASSAN) Men jag får ilaf nästan hela lördagen där Har väntat på den här helgen i ett år nu!!
Syns på FITNESS FESTIVALEN
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.