Beathe’s Träningsjournal

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Beathe’s Träningsjournal

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 62 total)
  • Author

Hej :)

Då var det ganska länge sen man skrev nått här… Har varit i norge två gånger sen julen så det har varit mycket resande o inte mycket tränande… :
    Men nu är man hemma igen o inge mer resande till norge på läänge.. så skönt! :) Så nu kan man komma tillbaka till vardagen o TRÄNINGEN :D
    WOHO!!

Beathe

Träningspasset idag gick jätte bra :P

PRONE LEG CURL
    110lb – 7rep
    55lb – 14

Hallå tjejen!
    Lycka till med träningen!
    Hur gick det,har du tatuerat dig än?

Beathe wrote:
    Träningspasset idag gick jätte bra :P

PRONE LEG CURL
    110lb – 7rep
    55lb – 14

Drev med massor av annat när jag skulle lägga inn gårdagens pass… så det blev lite kort hehe…. så då gör vi klart nu :)

PRONE LEG CURL
    110lb*7
    55lb*14

LEG EXTENSIONS
    90lb*8
    45lb*20

LEG PRESS
    260lb*10
    200lb*20
    150lb*20

HIPP ABDUKTION
    170lb*12
    105lb*25
    85lb*15
    85lb*7

HIP ADUKTION
    105lb*8
    65lb*15

COMPOWN ROW
    90lb*12
    65lb*8

SEATED DIP
    100lb*8
    65lb*15

DIP I MASKIN
    160lb*9

Bäckis wrote:
    Hallå tjejen!
    Lycka till med träningen!
    Hur gick det,har du tatuerat dig än?

Hej :) Tack så mycket! Nu är man äntligen hemma o kan köra på igen! :up:

Yes har tatuerat mig nu :D men shit va ont det gjorde… hehe kanske bara jag som e lite svag… :p

här är ett kort på den

I like:emo-thumb

onsdagens träningspass gick så där…
    tyckte jag va lite svag….
    Men är såå glad för att jag är hemma o kan träna ordentligt igen!! :D

VERTICAL CHEST
    95lb*10
    80lb*10
    65lb*8

PEC FLY
    45lb*7
    35lb*10
    25lb*10

INCLINE PRESS
    60lb*8
    45lb*6

OVERHEAD PRESS
    55lb*8
    40lb*7

LATERAL RAISE
    75lb*6
    55lb*10

CHIN UP I MASKIN
    150lb*6

Idag blev det ingen träning… vakna jätte sent efter att ha suttit uppe halva natten o pratat med en kompis… Så bestämde mig för att städa lägenhetn istället…
    Möblerat om o grejer, älskar o möblera om… måste f** skaffa större lägenhet så man möblera om ännu oftare ;) tihi

Imorgon är det benpass på chemat :) förut tyckte jag att benpasset var nått av det mäst tråkigga att träna men nu har det nästan blivit min favorit o särskilt om man kör jätte hårt o tar död på dom :P hihi

Syns o hörs imorgon!

Keep up the good work people :up:

Bathe

Beathe wrote:
    Hej :) Tack så mycket! Nu är man äntligen hemma o kan köra på igen! :up:

Yes har tatuerat mig nu :D men shit va ont det gjorde… hehe kanske bara jag som e lite svag… :p

här är ett kort på den

Ohh,she´s back!!!Kul att du är tillbaka igen vännen!!Bra att du kommit igång med träningen igen!
    Bra att köra på!!Du har ju motivationen,tjejen!!!!
    Lycka till nu med kosten/träningen och kör så det ryker!!
    Snygg tattoo,me like!!Kram//S*

Kul med en journal till, och det verkar ju gå bra för dig!! Hur äter du nu och hur hade du tänkt lägga upp din träning? Kör så det ryker nu tjejen :up:

SUSAN wrote:
    Ohh,she´s back!!!Kul att du är tillbaka igen vännen!!Bra att du kommit igång med träningen igen!
    Bra att köra på!!Du har ju motivationen,tjejen!!!!
    Lycka till nu med kosten/träningen och kör så det ryker!!
    Snygg tattoo,me like!!Kram//S*

Ooh tack :) Så roligt att du kommer förbi o skriver, det var ju efter att jag hade läst din träningsjournal som jag blev så motiverad att starta en egen ;) Du är en av mina förebilder! :worship: :up:
    Nu ska jag köra så det ryker!!

Tack. jag är jätte nöjd själv, men det gjorde JÄTTE ont… bestämde mig där o då för att det var första o sista gången jag skulle tatuera mig ja! Men nu 1månad efter har man glömt smärtan o kan inte vänta tills nästa gang. haha!!

Kram Beathe

Hej Beathe,

Snygg tatuering, gillar typsnittet! :emo-thumb

Charlotte_ wrote:
    Kul med en journal till, och det verkar ju gå bra för dig!! Hur äter du nu och hur hade du tänkt lägga upp din träning? Kör så det ryker nu tjejen :up:

Roligt att du kommer förbi o skriver en rad :) Det inspirerar.
    Just nu har jag inget fast kost schema.. forsöker hållla mig undan det värsta… Men tänkte jag skulle göra ett från nästa vecka, om jag hinner göra ett den här veckan.. Nu kör jag ett tvådelat program på nautilus som jag kör 4-6 gånger i veckan det beror på om jag känner att min kropp klarar av det 5’e o 6’e passet.. hehe… Det programet har jag i ca 6veckor till sen ska jag dela upp det mer så jag kan träna ännu hårdare :P

Kört hårt o lycka till du oxå tjejn :up:

DSQUARED wrote:
    Hej Beathe,

Snygg tatuering, gillar typsnittet! :emo-thumb

Tack så mycket :D har beathe på allt annat jag äger så tänkte att va vore inte bättre än att tatuera det på mig oxå :p haha :P

Beathe,
    din viktuppgång som du skrev om den 11 december, beror med stor sannolikhet på ditt kreatinintag.
    Det är inte ovanligt att kroppen samlar på sig rejält med vätska om man påbörjar en kreatinkur.

Om viktnedgång är ditt primära mål, så är det nog bättre att du styrektränar 3-4 ggr/vecka och kompletterar det med lika många aerobiska pass på t. ex löpbandet/motionscykeln/trappmaskinen.

Se till att ligga på ca 1600 kcal/dygn och skynda långsamt.

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 62 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.