Beathe’s Träningsjournal

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Beathe’s Träningsjournal

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 62 total)
  • Author
    DSQUARED wrote:
    Beathe,
    din viktuppgång som du skrev om den 11 december, beror med stor sannolikhet på ditt kreatinintag.
    Det är inte ovanligt att kroppen samlar på sig rejält med vätska om man påbörjar en kreatinkur.

Om viktnedgång är ditt primära mål, så är det nog bättre att du styrektränar 3-4 ggr/vecka och kompletterar det med lika många aerobiska pass på t. ex löpbandet/motionscykeln/trappmaskinen.

Se till att ligga på ca 1600 kcal/dygn och skynda långsamt.

Tack så mycket för råden :) har en tendens till att tränar för mycket när jag först börjar för jag tycker så mycket om det…. men ska forsöka hålla igen lite :p ska börja köra spinning o nåra andra les mills grupp pass från nästa vecka.. så då blir det nog bra hihi :D

:up:

Det blev ingen träning idag… Är det nått jag hatar så är det när det är kallt ute och imorse var det minus tolv grader så jag ville inte gå nånstans… Så det blev en riktig vilo dag idag o ätardag woho :) Blir inget festande eller nått sånt i helgen så ska träna både lördag o söndag :)

Kram på er :)

Keep up the good work :up:

Beathe wrote:
    Det blev ingen träning idag… Är det nått jag hatar så är det när det är kallt ute och imorse var det minus tolv grader så jag ville inte gå nånstans… Så det blev en riktig vilo dag idag o ätardag woho :) Blir inget festande eller nått sånt i helgen så ska träna både lördag o söndag :)

Kram på er :)

Keep up the good work :up:

Mmm,jag med hatar när det är kallt ute,Brrrrr!!! Tacka vet jag Vår&Sommar[/b]
    men vet du vad?Det är bara att slänga i sig ett par koppar kaffe(något varmt)På med varma kläder!* Finns inget dåligt väder,bara dåliga kläder*!! Ja du förstår vad jag menar,Hehe!!!Kör hårt på gymmet i helgen!Trevlig helg på dig!//s*

Hej :)
    igår blev det inget styrke pass… jag körde thai chi och och pilates :) skönt med lite andra pass än bara styrke :)
    Nu ska jag käka sen bär det av till gymmet :D woho

Hello,Bruden!!
    Hur går det med träningen?
    Hoppas den går bra och att allt är bra med dig!!
    Keep It Up![/b]
    Kram//S*

Dagens träning kunde väl ha gått lite bättre.. käkade ingen bra frukost så kroppen hade nog inte så mycket att ge… men men det kommer en dag imorgon :)
    Men hade ändå två PB idag :up: tänkte jag skulle börja skriva upp dom oxå :) man får je en extra liten kick där :) har inte brytt mig med det förut….

ABDOMINAL
    90lb*6

ROTARY TORSO
    60lb*8 PB

VERTICAL CHEST
    100lb*12

PEC FLY
    50lb*10

INCLINE PRESS
    65lb*8

OVERHEAD PRESS
    55lb*9 PB

LATERAL RAISE
    75lb*8

CURL I MASKIN
    150*4 (skit dårligt… men hade ingen go’ så gav upp)[/b]

Nä nu ska det käkas fullkorns ris och kyckling!

Kram Beathe

Ja då bär det av till Gymmet :D idag är det benen som ska få sitt :) o satsar på fler PB för det blev det på det förra passet.. kan ju inte va sämmre nu :p

Beathe :up:

Träningen i dag gick ganska bra :) tyckte jag kunde ha kört lite hårdare men men hehe hade ändå 4 PB idag woho:up: men har inte mitt papper med allt uppskrivet på här just nu.. så skriver imorgon bitti.

Kram på er alla :D

det kommer lite sent men… här kommer det ialf :)

ABDOMINAL
    90lb*6

ROTARY TORSO
    65lb*7 PB

VERTICAL CHEST
    105lb*11

PEC FLY
    55lb*6

INCLINE PRESS
    70lb*7

OVERHEAD PRESS
    55lb*6

Många PB,N dom sissta dagarna!!:up:
    BRA JOBBAT TJEJEN!![/b]
    Natti,natti måste lägga mig nu,trött som f**……:lazy:
    Kram//s*

I torsdags testade jag mitt första Body Jam pass.. Så himmla roligt!! Älskar att dansa, synd att det bara är Body Jam en dag i veckan!

Fredag var vilo dag.. var ute o käkade taco buffé smaskens

Lördag så blev det ett Body Attac pass.. mitt första… o shit fattar varför det kallas attac… det blev ju liiite svettigt kan man säga…. känns ju så skönt efteråt när man känner att man värkligen har jobbat.

O söndag (idag)…. blev det först ett Body Combat pass :D …lite jobbigt at hålla på o hoppa rundt så där när man har stora bröst som fladdrar rundt hur som hälst sen tog man ett ehm.. lugnande Body Balance pass… det var ju inte så jätte lugnande men hehe….

Imorgon är det vägning…. ojoj… hoppas det har hänt nått på vågen… o att det är neråt o inte uppåt.. hehe… men får hålla lite koll på fett % oxå så kanske man ser att det händer nått :)

Imorgon blir det värsta träningsdagen ju… hehe… blir först ett styrke pass på morgonen sen blir det ett rygg-nackepass med en kompis sen ett Body pump pass efter det…. Så får nog ta det lite lungt på tisdag kanske hehe… vi får se vi får se… hehe

Nu ska man nog gå o lägga sig o forsöka sova.

Puss o Kram på er alla.

Beathe

Då är man precis hemma från dagnes sista träningspass :)
    Jag körde inget styrke pass på gymmet idag eftersom jag skulle köra ett Body Pump pass så tänkte jag att min kropp inte behöver övertränas mer än nödvändigt hehe…

Först körde vi ett rygg-nacke pass (som vi trodde skulle innehålla mest rygg-nacke) eftersom min kompis har problem med rygg o nacke tyckte vi det var ganska perfekt… så kommer vi dit o medelårldern på dom som va där var typ 60… inte för att det är fel… så säger instruktören att jag kör det här som ett lett gympa pass… det blev inte mycket rygg-nacke i det passet kan man säga… hehe

Så körde vi ett Body Pump pass.. ganska roligt men lite jobbigt med 50tjejer som sprang runt og virra o skulle ha det bästa före alla andra… hehe.. men hallå spelar roll man kan träna lika bra med grejer som inte är dom nyaste! :nono: aja.. hehe

Imorgon blir det först ett Core pass sen step up… har aldrig testat nått av det så det ska bli kul :)

Kram Beathe

Det blev en vilodag igår kände att min kropp kunde ha lite gott av vila hehe 😮
    Tänkte lägga inn ett par nya kort :) dom är från efter träningen i söndags… svettig o härlig hehe :p Sen så måtte jag ju bara lägga inn ett kort på min nya frisyr hehe.. klippte mig ganska kort för typ en vecka sen… :|

Igår blev det ett body jam pass o ett body combat pass…. det var mest jobbigt på body jamen idag… för det är så mycket folk på så liten yta att man kan ju nästan inte röra sig utan slå till nån hehe….. :ph34r:

Nu kan man ju säga att det var ganska länge sen man var här sist o skrev nått…. efter att jag gick upp till 95kg efter julen så kände jag mig inte så där jätte bra.. Men nu går det bättre o vikten går neråt :D nu är jag nere på 89kg skönt :) nu har man en massa mativasjon att fortsätta! kram på er alla :) puss

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 62 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.