Bf 2006

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 26 total)
  • Author

Har

Lycka till tjejen! :bb3: Det ska bli roligt att följa din väg till scenen :emo-thumb

H

Vad kul! Ännu en som bestämt sig för att köra hårt!
    Jag med! :D
    Vi får peppa varandra helt enkelt.

welcome girl

Tess wrote:
    Härligt beslut att stiga upp på scen..lycka till girl :emo-thumb

måste vara en härlig känsla att stå däruppe :worship:

ser ut som du äter ganska lite men jag vet inte vad dina bars innehåller i för sig……viktigt med mat juee :)

Min metabolism är inte riktigt vad den borde vara, jag lägger lätt på mig fett, så jag ändrar kaloriintaget långsamt.

Jag är nog egentligen inte en person som gärna står i rampljuset, men jag känner att gör jag inte det här så kommer jag att fortsätta tänka på det i lika många år som jag har gjort nu :)

LiMi wrote:
    Lycka till tjejen! :bb3: Det ska bli roligt att följa din väg till scenen :emo-thumb

Tack!
    Det känns bra att veta att man har ögon på sig, då måste jag ju hålla mig till planen :)

Efter en veckas sjukdom, hoppas jag kunna ta nya tag n

Vad kul med ännu en tjej med tävlingsplaner. Blir kul att följa!

Madeleine Ahlqvist wrote:
    Behöver jag säga att axlar är av högsta prioritering :happy:

Skönt att höra om en till tjej med prio på axlarna. Att de ska vara så svåra att få att växa ;)

Madeleine Ahlqvist wrote:
    Ska på efterlängtad finsk massage idag.

Låter lyxigt! Som finländare måste jag ju vara nyfiken och fråga om det är nån skillnad på svensk och finsk massage…? Har jag då aldrig trott :D

kul att du ska t

Linda G wrote:
    Vad kul med ännu en tjej med tävlingsplaner. Blir kul att följa!

Skönt att höra om en till tjej med prio på axlarna. Att de ska vara så svåra att få att växa ;)

Låter lyxigt! Som finländare måste jag ju vara nyfiken och fråga om det är nån skillnad på svensk och finsk massage…? Har jag då aldrig trott :D

Det är hårdare massage än svensk massage. Kan göra riktigt ont! men det är bara att bita ihop. Ska man bli fin så får man lida pin:)

athleticmia wrote:
    kul att du ska tävla!!! vi behöver bli fler!!! då kanske vi ses på scenen snart …
    nyfiken på bilder!!!!!!!!!!

Det kommer bilder, men jag har inte så bra koll på hur man gör för att lägga upp dem, så jag får nog be någon om hjälp. Och! Kanske komma i lite bättre form:)

Vad kul att följa ännu en inspirerad tjej mot BF:p
    Det är bara att jobba på , go for it girl:emo-thumb

Så vad händer ;) hur går träningen för dej tjejen?

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 26 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.