Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Biffsson´s träningsjournal
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
12 januari, 2006 at 11:41 #95080Anonym anvandareMember12 januari, 2006 at 12:44 #1042898Anonym anvandareMember
Du ju
Aah är du pappa? Får vi se bild på din bebis?
Gillar dina bänkar :worship:
12 januari, 2006 at 12:53 #1042899Anonym anvandareMemberbiffsson wrote:Tack MelaJag ska se om jag lyckas lägga in en bild på min bebis lite senare.
ohw.. bebisar är sööta
En övning/muskel ? omg jag kör 3 minst
12 januari, 2006 at 13:02 #1042900Anonym anvandareMemberAh okay.. jag kör bara en muskelgrupp 1 gång iveckan..
förutom när den tränas indirekt..
typ biceps vid latsdrag och så12 januari, 2006 at 13:03 #1042901Anonym anvandareMemberVarför avstängd från kolo??
Ska bli kul att följa det här. Tränar du på sporthallen i Umeå?12 januari, 2006 at 13:18 #1042902Anonym anvandareMemberUme
12 januari, 2006 at 13:20 #1042903Anonym anvandareMemberaah dom gillar inte när man
dömer andra medlemar för att
preppa på kolo..lite komiskt när de anser sig vara rena
när de skriver på kolo och sedan har
journaler om sina kurer på pb12 januari, 2006 at 13:47 #1042904Anonym anvandareMemberbiffsson wrote:Ahaa… Så det var därför som jag blev avstängdVad är pb?
powerboard..
mkt preppsnack där tro mig12 januari, 2006 at 13:52 #1042905Anonym anvandareMemberbiffsson wrote:Då måste jag kolla därhaha få tips om hur du ska kura och sånt
ne men det är mkt intressant läsning faktisktläser en del där för mitt projektarbete
12 januari, 2006 at 13:55 #1042906Anonym anvandareMemberbiffsson wrote:Här är min bebis.ooohw va söööööt :friends:
12 januari, 2006 at 14:56 #1042907Anonym anvandareMemberbiffsson wrote:Ja, så när man tränar där så är man en av de svagasteSporthallen har faktiskt sjukt många starka. Aldrig varit med om ett gym där så många spöar mig i bänk t ex. Dock tröstar jag mig med att jag förmodligen var hårdast där i somras. hehe
12 januari, 2006 at 14:57 #1042908Anonym anvandareMemberbiffsson wrote:Va faan… Är du också här? :up:Jag blev avstängd pga att jag skulle leka hjälte och svara på min arbetskamrats frågor.
Han har en sjukdom som gör att han inte producerar något tillväxthormon, så han har fått Genotropin utskrivet av en läkare. Han måste ta det varje dag resten av livet.
Jag sa till honom att det var ett rätt så populärt dopingpreparat bland bodybuilders, men att dom tog mycket större dos än läkare rekommenderade.
Han var nyfiken på hur stor dos bodybuilders tog och hur mycket det kostade på svarta marknaden.
Och jag tänkte att det säkert fanns en hel del på Kolozzeum som visste något om detta preparat.
Du borde väl i såna fall fått en varning eller nåt innan de sparkade ut dig. AJa, skitsamma du kan ta nya tag här. VI får köra lite bänk i sommar, jag tänkte uppehålla mig i Björkarnas Stad då.
12 januari, 2006 at 19:22 #1042909Anonym anvandareMemberbiffsson wrote:Har du släkt i Umeå eftersom du brukar vara där på sommrarna?Jag kommer från Lycksele ursprungligen och pluggade på Umeå universitet ett tag så jag har mycket kompisar där. Dessutom bor min syster där nu, så det faller sig naturligt att jag jobbar där och hänger lite på somrarna.
26 januari, 2006 at 19:50 #1042910Anonym anvandareMemberDu får ta och jobba på i bänken, annars får du se när jag värmer upp på dina vikter i sommar och det kommer du inte gilla. hehe
Skämt å sido så tycker jag ditt bröstprogram ser lovande ut. Ska ta och kolla lite på MM2K och se om det är nåt för mig.26 januari, 2006 at 20:17 #1042911Anonym anvandareMemberbiffsson wrote:Ja vet… Jag tänkte fakrtiskt likadant när du skrev att du skulla köra bänk i Umeå i sommar.Men jag har fortfarande lång tid kvar att ta i utav helvette. Jag borde iallafall komma upp till en maxning på 150kg.
Om du tar det hoppar över bänkpressträningen i några månader så kanske vi kör på samma vikter
Det tycker jag att du ska göra. Det är ett mycket roligt program.
Jag har ett excelark, så man slipper räkna ut alla vikter.Jag kan skicka det till dig om du vill. Man får en bra översyn på vilka vikter man ska köra på i framtiden.
Jag tar 170 nu så jag får väl vila ett tag då. Kan ju koncentrera mig på ben så länge. har en del att hämta in där innan man ser vettig ut. hehe
Jo, det vore bra om du kunde skicka över excelarket. Kan du ta det över mail? [mailto:fvoman@hotmail.com] isåfall. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.