Bim sätter igång=)

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Bim sätter igång=)

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 348 total)
  • Author

Jaha då sätter jag igång med en träningsjournal ja me då,me lite push från ”pucca”hanna,tack tjejen:)
    Ska bli roligt att ha lite koll på min träning och få lite tips o komentarer av allt gott folk här inne på forumet=)o tack till alla som ja redan har fått tips ifrån på andra trådar!

då kör ja igång=)

Namn:Beatrice
    Ålder:22
    Bor:Kalmar
    Gym:Kraftverket
    Tränat:2år
    Längd:163.5cm
    Vikt:49kg

Mått!

Bic:25(avslappnad)27.8cm(spänd)
    Bröst:78cm
    Midja:73cm
    Bak:88cm
    Lår:49.5cm
    Vader:31cm

Mitt träningschema!

Må:Bröst,Axlar
    Ti:45-60 min Cardio
    Ons:Ben,Biceps
    To:45-60 min Cardio
    Fre:rygg,mage Triceps
    Lö:45-60 min Cardio
    Sö:vila

Efter lite hjälp av folk här så ska ja ändra mitt schema med mindre motion o mer styrka,det kommer upp senare.

Lika dant med mitt matschema som jag hade i min tidigare tråd(behöver hjälp)som jag oxå ska ändra på med lite hjälp från Christel o henke på Vitapost=)

Lite annat om mej!
    Växte upp i lilla västervik ,flyttade sen ihop me min pojkvän i linköping där vi bodde i 4 år=)och nu pga av hans arbete flyttade hit till mysiga Kalmar=)
    Vi har våran 5årsdag nu på alla hjärtansdag så jag hoppas vi kan hitta på nått mys=)
    vi har oxå min vovve Tyson som är 1.5 år som är världens sötaste o coolaste…. ni får se=)
    Gillar att gå långa promenader me Tyson,älskar att träna,skulle kunna va på gymmet hela dagarna:bb3: gillar att umgås me min älskling Marcus som även tränar som ja försöker pusha nu så han kommer igång ordentligt:)
    Har även stort intresse för bilar:) endel killar tycker de e knaas men så ere,hur kul ere inte o spaka=)
    Åker gärna på strippen i emmaboda o kollar in snygga bilar,blir några kvällar på sommarn me lite blackrace:up:
    Har egna hästar hemma hos mina föräldrar som ja saknar en massa:( har haft 10 hästar 2 av dom har vi kvar,tar även hand om en häst på öland!

näe ska inte tråka ut er mer ska åka o hämta min pojke på jobbet=)
    kommer några mer bilder sen,finns dom som sätt en av dom på min rygg..är oxå på G men en hemsida me bilder o en massa skit,kolla gärna den sen när den kommer upp:)

näe hade gött så hörs vi
    kram på er

Hej!!

Vad kul att du slänger upp en journal!! Har varit inne i din bildtråd och det ser kanon ut!!! :emo-thumb Glömde bort att skriva i den bara.. 😮 så jag gör det här istället! :) Kör så det ryker tjejen!!!

tack så mycke=)) snart kommer ja bli träningsnarkoman av att sitta här =)
    ska köra hårt som F*****N:emo-thumb

Bim wrote:
    tack så mycke=)) snart kommer ja bli träningsnarkoman av att sitta här =)
    ska köra hårt som F*****N:emo-thumb

Haha.. man blir sjuuukt inspirerad!!!!! :D

snusan wrote:
    Haha.. man blir sjuuukt inspirerad!!!!! :D

mm man blir ju de.:D ja har tillbringat hela dagarna här på forumet sen ja regga mej=)kan inte få nog:)

Bim wrote:
    mm man blir ju de.:D ja har tillbringat hela dagarna h

Klart du skall ha en journal Bim!!
    G

haha g

:emo-thumb Gött Bim!
    Såg att du skrivit i min gästbok oxå jag blev jätteglad:p

Kraaaam

PS.Du hojtar väl när din sida e klar så man kan peppa dig där oxå.

pucca wrote:
    :emo-thumb G

Grymt Bim säg till så ska jag kika förbi…
    kramar:up:

o bara så ni vet så är Maya avelino min förebild…snyggare tjej får man leta efter:emo-thumb
    mitt mål är att se ut som henne hähä:p

gu va skönt idag har man fett me träningsvärk!!!skönt som tusan:p
    ska sätta mej o göra mitt nya träningsschema idag o se hur de går=)så va ska man göra idag,mer en att träna såklart??:)

Här har ni mej o min hund Ty:) visst e han tööööööööt!!!

Gud vad sööööt han e din vovve!!! ;)
    Skall du göra nytt träningsschema sen?
    Kul skall kolla vad du bestämt dig för senare. Såg du min lille vovve på min space haha 6 årig pitbull men beter sig som en valp. Och jag måste erkänna hon är mkt dominant och ouppfostrad mattes fel så klart….
    kram

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 348 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.