Bim sätter igång=)

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Bim sätter igång=)

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 348 total)
  • Author
    Bim wrote:
    gbg..däm va mycke de händer överallt hehe=) när e den då??? åh va snällt av dej=)däm blir fan sugen asså=)
    kjam

Det är i december men vi måste ju åka västerås innan det vore ju såååå kul är det då Vanessa skall tävla? Då måste vi ju peppa henne järnet!!!

pucca wrote:
    Japp jag kommer!!! det skall bli kul kom ni till gbg oxå!!!!:D

blir nervös bara ja tänker på de hehe men va kul de vore va om man fick ärslet ur vagnen o drog dit:)

Bim wrote:
    blir nervös bara ja tänker på de hehe men va kul de vore va om man fick ärslet ur vagnen o drog dit:)

Jaaa jippie sååå klart men i år ska jag bara titta tävling blir 2007 hade jag tänkt så jag ska släpa fram dig till scen Bim kommer bli kanon!
    kram

Bim wrote:
    västerås däm va långt haha=)kanske får me mej en kille som ev vill börja tävla nästa år=)ja åka själv,graaah hehe vore skitkul att träffa er=)
    när e de då???

jag tror att det är april men det är säkert flera från gtb trakten soms ka upp så ni kan säkert samåka ju , vore jätte kul att träffa dig o Pucca

pucca wrote:
    Jaaa jippie sååå klart men i år ska jag bara titta tävling blir 2007 hade jag tänkt så jag ska släpa fram dig till scen Bim kommer bli kanon!
    kram

wääääh scenen,hörrör du sakta i backarna hehe;)

Vanessa Frykman wrote:
    jag tror att det är april men det är säkert flera från gtb trakten soms ka upp så ni kan säkert samåka ju , vore jätte kul att träffa dig o Pucca

finns de nån sida man kan kolla evenemang på?när de e osv??
    jaaaa vore dökul jöööö=)graah vill åka o träna nu hehe
    e så mycke bra folk här så man blir så pushad hela tiden=)

Bim wrote:

hihi jo först så står vi bredvid scen i år och nästa år så….står vi på den…:whistle: hehe
    kraaam

pucca wrote:
    Det är i december men vi måste ju åka västerås innan det vore ju såååå kul är det då Vanessa skall tävla? Då måste vi ju peppa henne järnet!!!

hehe dec e va långt kvar=)

Bim wrote:

japp

[http://skkf.org/]

pucca wrote:
    hihi jo först så står vi bredvid scen i år och nästa år så….står vi på den…:whistle: hehe
    kraaam

ooohh ska ialf titta på dej då hehe får se om man vågar ge sej upp,ja som e så folkskygg haha

Vanessa Frykman wrote:
    japp

[http://skkf.org/]

åååh tack så jättemycke=)

va gör man om de ligger en god kexchoklad på bordet som bara skriker efter att bli uppäten???? den kan ju inte bara ligga här en vecka :

Bim wrote:
    va gör man om de ligger en god kexchoklad på bordet som bara skriker efter att bli uppäten???? den kan ju inte bara ligga här en vecka :

ät den! ät den! ät den!
    det hade jag gjort.
    kram

pucca wrote:
    ät den! ät den! ät den!
    det hade jag gjort.
    kram

hihi gjorde ja me=) springer bort den sen hihi=)

från kalmar säger du ? En polare till mig har flyttat dit och går nutritionist linjen

Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 348 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.