Bim sätter igång=)

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Bim sätter igång=)

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 181 through 195 (of 348 total)
  • Author

en underbar dag idag,solen skiner o skönt som tusan=)
    dagen på gymmet va bra me,känns som att ja blivit lite starkare o har kunnat öka lite i bröstövningarna.

chest press ökat till 20kg
    pecdec ökat till 20kg
    ??? 30kg
    ??17,5kg
    bänkpress blev d ingen idag,snygga killen störde hahaha

:bb: :bb: :bb:

Bim wrote:
    mm gott me flöt ibland=)de e man värd efter så bra veckor=)
    åaha malmö=)va gör du där då? kör hårt gumms=)
    kjamis

jag e hos min pojke i malmö…så vi var på hans gym..
    vet inte var alla maskiner heter men det var ganska kul har aldrig prövat förr..hehe….benpressen var roligast..
    kram

pucca wrote:
    jag e hos min pojke i malmö…så vi var på hans gym..
    vet inte var alla maskiner heter men det var ganska kul har aldrig prövat förr..hehe….benpressen var roligast..
    kram

aha just de ja de sa du nångång..svårt o hålla kolla på allt hehe=)ja du ja kör ofta maskiner men aj lär mej aldrig va dom heter=)mm benpressen e najs=)ska köa lite ben idag tänkte ja=) ha en bra kväll gumms
    kjamis

Bra att du har ökat på vikter Bimsalabim:p ;)

Vanessa Frykman wrote:
    Bra att du har ökat på vikter Bimsalabim:p ;)

ja de känns om en sån period nu där ja kan öka i allt=)tror ja har mycket mer o ge i ben iofs men ja e rädd för mina knän,ja känner att ja kan mer men som sagt får ta de lite lungt=))

här ökar de hela tiden KUL SOM ATTAN!!!!
    ben ben ben va de idag

ad-aductor 35kg
    baksida lår 20kg
    framsida lår 20kg ökar långsamt me tanke på mina knän
    benpressen 50kg
    vader 15kg ligger lite lågt där me.

ja vet att ja har så mycke mer att ge me mina ben,men mina knän pallar inte hur mycke som hälst,blir såååå arg vill köra hårt men måste tänka tänka tänka hela tiden…men de går framåt ialf o de känns kul …nu blir mys o film again!!

go go goooooo:aggresiv:

Mer bilder tack. [img=http://bestsmileys.com/love1/8.gif]

Puh! Nu har jag sträckläst din journal:up:

Vilka snygga bilder! Blir ju skitavis på din kropp, snygg midja, riktigt tight!själv mäter min midja 74….men jag jobbar på det :D

Kämpa på! och du lovar väl säga till när din sida e klar??;)

Alex1 wrote:
    Mer bilder tack. [img=http://bestsmileys.com/love1/8.gif]

hehe får vänta till hemsidan=)

Milia wrote:
    Puh! Nu har jag sträckläst din journal:up:

Vilka snygga bilder! Blir ju skitavis på din kropp, snygg midja, riktigt tight!själv mäter min midja 74….men jag jobbar på det :D

Kämpa på! och du lovar väl säga till när din sida e klar??;)

hej milia=) tman får tacka=)ville hur du ser ut ju!!lägg upp nått så man kan följa upp dej=) kul om fan ere=))
    ja jag säger till ,,självklart=)):D

Jag har tyvärr ingen digitalkamera så det går inte, men jag letar efter någon, svårt att bestämma sig för vilken bara! Men du har inte missat något kan jag lova dig, min kropp är inget värt att visa upp :P

Milia wrote:
    Jag har tyvärr ingen digitalkamera så det går inte, men jag letar efter någon, svårt att bestämma sig för vilken bara! Men du har inte missat något kan jag lova dig, min kropp är inget värt att visa upp :P

tycker ja du ska fixa…..allt e värt o visa upp,och de e kul för folk att kolla hur de går för dej=) så vi väntar=)))o så dåligt tror ja knappast de ser ut=)

hej gumman nu e jag hemma igen laddar för morgondagens pass hoppas du haft en bra helg!
    kraaaaam:p

pucca wrote:
    hej gumman nu e jag hemma igen laddar för morgondagens pass hoppas du haft en bra helg!
    kraaaaam:p

heej tösen=))
    d låter bra de=) hörs imorron=)
    kjamis

Grattis till 5 års jubileét!!!!
    Till dig och din pojke

kram:fun: :yahoo: :friends:

Viewing 15 posts - 181 through 195 (of 348 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.