Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Bim sätter igång=)
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
14 februari, 2006 at 09:52 #962777Anonym anvandareMemberpucca wrote:Grattis till 5 års jubileét!!!!
Till dig och din pojkekram:fun: :yahoo: :friends:
ååååh tack gumman=)glad ja bleeev;)
hoppas ni får en underbar alla hjärtansdag=):friends:14 februari, 2006 at 12:57 #962778Anonym anvandareMemberBim wrote:ååååh tack gumman=)glad ja bleeev;)
hoppas ni får en underbar alla hjärtansdag=):friends:ja jag fyller ju nästan tant idag…hehe 29 pojken är i malmö men vi ska ha kalas o äta tårta i mängder jag har ju ändå spräckt alla brallor…kraaaaam:friends:
14 februari, 2006 at 18:40 #962779Anonym anvandareMemberGRATTIS i STOOORA mängder :drinks:
16 februari, 2006 at 10:19 #962780Anonym anvandareMemberRygg blev d igår…känner att ja saknar all träning me hantlar o skivstänger=(blir för mycke maskiner för min del..
Rowing Torso
2*10rep 20kg
1*10 25kgUpper back
3*10rep 20kgLower back
3* 30kgPulley
3* 20kgPull down mach.
3* 30kgcable close grip pulldown
15kg
en annan maskin 15 kgvilka namn allt har blir så rörigt=)
nu ska ja ut o gå me min vovve igen:bb:
16 februari, 2006 at 11:01 #962781Anonym anvandareMemberJösses va du kör gumman!:emo-thumb
Så nu skall du ut med vovven vad mysigt! Jag önskar jag kunde lägga lite mer tid på min hund…
Blev så glad imorse jag hitta ett par jeans som jag kunde klämma ner mig i….det finns typ 25 par som jag inte kommer i….hehe
kram16 februari, 2006 at 15:19 #962782Anonym anvandareMemberpucca wrote:Jösses va du kör gumman!:emo-thumb
Så nu skall du ut med vovven vad mysigt! Jag önskar jag kunde lägga lite mer tid på min hund…
Blev så glad imorse jag hitta ett par jeans som jag kunde klämma ner mig i….det finns typ 25 par som jag inte kommer i….hehe
kramde känns som att alla här kör så tung ,känner mej kleeeen=) men man blir alltid glad fort man får öka=)) som sagt ja tror ja kan köra tyngre men att ja e väldigt försiktig…..
du kommer nog komma till en tid där du har lite mer tid…..sen ere ju inte alltid så att dom måste va ute hela tiden
ååh fan va naajs då=)har du så mycke jeans???va har du för storlek?hade? snart kommer du komma i alla ja looovar=)om du får några över skicka gärna hit några hähäkjamis
16 februari, 2006 at 15:32 #962783Anonym anvandareMemberBim wrote:de känns som att alla här kör så tung ,känner mej kleeeen=) men man blir alltid glad fort man får öka=)) som sagt ja tror ja kan köra tyngre men att ja e väldigt försiktig…..du kommer nog komma till en tid där du har lite mer tid…..sen ere ju inte alltid så att dom måste va ute hela tiden
ååh fan va naajs då=)har du så mycke jeans???va har du för storlek?hade? snart kommer du komma i alla ja looovar=)om du får några över skicka gärna hit några hähäkjamis
ja allvarligt vad har du för strl? Jag ska vara tjockis ett år nu ska träna på denna vikten typ 55 kg så jag kommer nog inte komma i dom på ett tag. Jag har allt fr strl 24 o uppåt…. ja har samlat på dom hehe
16 februari, 2006 at 15:54 #962784Anonym anvandareMemberpucca wrote:ja allvarligt vad har du för strl? Jag ska vara tjockis ett år nu ska träna på denna vikten typ 55 kg så jag kommer nog inte komma i dom på ett tag. Jag har allt fr strl 24 o uppåt…. ja har samlat på dom heheja du ja har faktiskt strl 25 i vissa byxor ja provat nu,har fått sy in dom flesta.ja har hemma.försöker gå upp i vikt så ja har lite mer att ta av ,även om ja äter mer och dragit ner på cardion så låg ja på 48,8här om dan…alldeles för lite..måste upp upp upp,de värsta e att ja äntligen e nöjd me min kropp och är rädd för att ja ska komma i den kroppen ja inte e nöjd me…men ska ja ge så mycke för träningen så får de fan bli så….grrrrr
9 mars, 2006 at 12:14 #962785Anonym anvandareMemberNån som kan berätta lite om deffning?
när jag nångång gått upp i vikt och fått lite mer muskler skulle jag vilja sätta igång sch deffa,men har ingen aning om hur man gör osv
Nån som kan eller vill berätta lite för mej?9 mars, 2006 at 14:39 #962786Anonym anvandareMemberNä !
Men det finns huuuur många journaler som helst som du kan titta i och få bra tips!
14 mars, 2006 at 13:05 #962787Anonym anvandareMemberHur går det med din träning`?
16 mars, 2006 at 11:10 #962788Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Hur går det med din träning`?heeej=)
Just nu är jag sjuk=(
Vill till gymmet NUUU!!fattar inte hur rastlös man kan bli!!
Annars tycker jag att det går bra,ökar och ökar i vikter=)
Det känns ju så segt när man varit sjuk,känns som att man måste börja om från början hehe
Har varit dålig på att skriva mina pass nu här men jag kommer tillbax,har lite annat och stå i nu:) typ sängen:Ohur går det för dej då??
lycka till:up:
16 mars, 2006 at 11:21 #962789Anonym anvandareMemberBim wrote:heeej=)Just nu är jag sjuk=(
Vill till gymmet NUUU!!fattar inte hur rastlös man kan bli!!
Annars tycker jag att det går bra,ökar och ökar i vikter=)
Det känns ju så segt när man varit sjuk,känns som att man måste börja om från början hehe
Har varit dålig på att skriva mina pass nu här men jag kommer tillbax,har lite annat och stå i nu:) typ sängen:Ohur går det för dej då??
lycka till:up:
Hej Bim
Ja det går bra för mig nu. Jag har fixat löpband så nu kör jag morgon cardio igen. På så viss kan jag ha koll på ungarna och få min cardio gjort:emo-thumb
Vad är du för sjuk då? Det är fan jobbigt för kroppen när man är sjuk.
Bra att du ökar i vikter, visst är det kul att se att man har blivit starkare.
Krya på dig
kram
Vanessa F16 mars, 2006 at 11:33 #962790Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Hej BimJa det går bra för mig nu. Jag har fixat löpband så nu kör jag morgon cardio igen. På så viss kan jag ha koll på ungarna och få min cardio gjort:emo-thumb
Vad är du för sjuk då? Det är fan jobbigt för kroppen när man är sjuk.
Bra att du ökar i vikter, visst är det kul att se att man har blivit starkare.
Krya på dig
kram
Vanessa Fåh va skönt=)jättebra då ju när du kan ha koll på ungarna=)skulle me vilja ha löpband hemma,får bli sen när man bygger hus,blir ett litet hemmagym.
ont i halsen,hade sån fruktansvärd huvudvärk hela gårdagens natt så jag kunde inte sova på flera timmar,va helt slut hela dan igår,känner att hela kroppen är trött,men det börjar bli bättre nu känner jag idag iallafall så det jänns skönt=)
Jo jag vet man blir helt till sej man vill öka i vikter varje dag nästan hehe det ger en en redig kick!!
va blir det för träning idag då?tack så mycke=)
16 mars, 2006 at 18:00 #962791Anonym anvandareMemberHej Bim
Jodå jag ska träna idag . Bröst och axlar
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.