Bim sätter igång=)

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Bim sätter igång=)

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 348 total)
  • Author

näe det är det verkligen inte=( och sen när man är frisk i några dar och sen blir man sjuk igen*suck*
    Jo annars tycker jag att de går bra=)
    tack så mycket=)
    längtar till sommaren SÅ mycket=)

Zitruz wrote:
    Fan låter inte kul å vara sjuk så länge asså… :(
    Har läst igenom journalen och du verkar träna en hel del å bra.
    men du får krya på dig nu. Snart sommar ju…
    kram
    Tingeling wrote:
    Tjenare bruden.
    va ett tag sen..allt bra med dig??
    Går träningen bra?
    Sj har jag legat hemma och varit sjuk nu i en vecka..snark, precis när träningen flöt på så bra, men men..thats life haha. : :p

Hoppas du får en härlig helg!
    Kramkram

hej gumman!
    ja det var ju det,är sjuk igen*suck* var ju sjuk i nästan 3 veckor sen frisk hela förra veckan och självklart blev jag sjuk igen helt plötligt i fredags,har väldig dåligt imunförsvar nu hehe så träningen går inte så bra just nu:(
    Jo samma här för mej,när man väl kommit igång ordentligt och så kommer det där skiten,hoppas vi blir friska snart så vi kan bli lite fit till sommaren:)
    krya på dej gumman!!!
    kramelikram

Bim wrote:
    hej gumman!
    ja det var ju det,är sjuk igen*suck* var ju sjuk i nästan 3 veckor sen frisk hela förra veckan och självklart blev jag sjuk igen helt plötligt i fredags,har väldig dåligt imunförsvar nu hehe så träningen går inte så bra just nu:(
    Jo samma här för mej,när man väl kommit igång ordentligt och så kommer det där skiten,hoppas vi blir friska snart så vi kan bli lite fit till sommaren:)
    krya på dej gumman!!!
    kramelikram

hiii
    Ushh, i 3 veckor..hm låter inte alls trevligt, och sen nu igen, stackars liten.
    Hoppas du blir frisk snart då.
    Nej det kan jag förstå, blir juh så när man är sjuk, och det är juh så fruktansvärt tråkigt att bara sitta hemma och glo.
    Jupp nu ska vi bli friska å glada :p

Men lite hopp om sommarn har man haft i dag, va ute å gick en långpromenad i solen, jätte skönt.
    Hoppas värkligen snön smälter bort nu!! helt…
    Ja krya på dig du me, hoppas du blir frisker snart,
    kramkram

mm känner mej bättre idag men ja vågar inte köra igång en ifall ja skulle bli sjuk igen,men jag får lite panik sommaren är ju här snart och jag bara blir tjockare och tjockare.
    Är inte snön borta hos er en? här är den borta hihi döskönt är det!
    Solen skiner och man känner lukter av VÅR!! härligt härligt
    Skulle kunna va ute hela dan när det är så här fint=)
    Ha en trevlig dag i solen
    kram

Bim wrote:
    mm känner mej bättre idag men ja vågar inte köra igång en ifall ja skulle bli sjuk igen,men jag får lite panik sommaren är ju här snart och jag bara blir tjockare och tjockare.
    Är inte snön borta hos er en? här är den borta hihi döskönt är det!
    Solen skiner och man känner lukter av VÅR!! härligt härligt
    Skulle kunna va ute hela dan när det är så här fint=)
    Ha en trevlig dag i solen
    kram

he he jag tror inte du e tjock!!:ph34r: men trååååkigt att du e sjuuuk! Kraaam

hehe känner mej tjock och jag ser ju att magen har växt hehe=) kg ökar hela tiden hehe
    ja jag vill bli frisk NU!!

idag har jag gått 1 timmes morronpomme me vovven.
    Ska ja börja träna med YIPPIII!
    Har haft bihålsinflammation OCKSÅ!
    ja varför inte har ju haft allt annat *suck* har suttit med inflammation i en visdomstand också och IGEN 2a gången på nån månad.
    Börjar bli grymt trött på att bli sjuk om och om och om igen men nu är det dags att kurera sej med mineraler och vitaminer osv nån som har nått bra tips på vad man kan köpa för att höja sitt imunförsvar?

Nu ska jag gå ut i landet och rensa ogräs skoj skoj hehe

åh vad skönt gumman att du mår bättre!
    vad har du för träningsplaner då?
    Nåt speciellt program?
    Kram kram

pucca wrote:
    åh vad skönt gumman att du mår bättre!
    vad har du för träningsplaner då?
    Nåt speciellt program?
    Kram kram

heej=) ja det känns jätteskönt!fint väder och allt.
    Nej jag kör efter det vanliga men kör väldigt lungt nu i början och tar morronprommen och tar bort carion ett tag så kroppen hinner ta igen sej lite.
    hur går de för dej då?
    kram

det går bara bra jag trivs kör igenom kroppen på en vecka o även lite intervall, core o bodypump men jag har vart förkyld så jag vill inte intrevalal just nu.
    Nu e ju våren på gång det känns underbart hästarna e pigga o busiga hehe skall rida imorn.
    Kram

det låter kanoners,du är duktig du.
    åh mysigt rida=)ska åka o hälsa på en tjej idag ska ev börja rida hennes häst,hoppas de blir av=)

Har varit ute på morronpromme 40 min, nu sitter jag och äter äggmackor=)och morötter=)
    Igår körde jag och killen ett bröst och axelpass gick faktiskt väldigt bra med tanke på att jag har varit sjuk så pass länge.
    Köpte glutamin också för det skulle tydligen va bra för mej med dåligt imunförsvar,får de va som händer=)
    nu ska ja slappa lite.
    mörrn mörrn

Åh morning gums vad skönt att du kommit igång igen!!

pucca wrote:
    Åh morning gums vad skönt att du kommit igång igen!!

mm de känns jätteskönt=)hoppas verkligen nu att jag kan hålla mej frisk,sommaren är snart här=)

welcome back Bim ! Kul att se att du är frisk nu.

Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 348 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.