Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Bim sätter igång=)
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
19 april, 2006 at 13:10 #962822Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:welcome back Bim ! Kul att se att du är frisk nu.
tack så mycket=) snygg bild föresten!!går de bra för dej?
19 april, 2006 at 13:59 #962823Anonym anvandareMemberBim wrote:tack så mycket=) snygg bild föresten!!går de bra för dej?Jodå det går framåt :emo-thumb
19 april, 2006 at 17:27 #962824Anonym anvandareMemberhehe lite utråkad kanske:D
det ska ja göra du=) desamma:emo-thumb
ReNeGaDe wrote:Visste du att Bim, rimmade med lim? Haha, du får ursäkta mig, brist på protein i kroppen.. Kämpa på!:emo-thumb19 april, 2006 at 17:28 #962825Anonym anvandareMemberläste lite i din journal,verkar gå framåt
Vanessa Frykman wrote:Jodå det går framåt :emo-thumb20 april, 2006 at 14:43 #962826Anonym anvandareMemberigår så gick ja ju både morronpromme och cardio 40 min på kvällen *suck* var fruktansvärt slut efter en dag i landet me hehe idag har jag varit och städat i 3 timmmar ,kan faktiskt va rätt jobbigt det me för er som inte tror de=)
ska köra biceps,triceps och rygg idag,längtar men känner mej endå väldigt trött så vi får se hur de går.
Ska be min gubbe ta nåra kort idag,så jag får se om det händer nått i maskineriet:D
nu ska ja VILA
ciaaao21 april, 2006 at 16:40 #962827Anonym anvandareMemberigår körde jag och killen rygg,biceps,triceps hehe hårt pass blev det och kul var det=)
Så jag har faktiskt träningsvärk idag:D var länge sen jag hade det vill jag lova ialf i biceps.
Skulle ha skrivit upp det jag kört så jag kunde lägga in de här så jag håller lite koll men det blev visst inte så.
Imorse gick ja morronpromme på 40 min sprang dom sista 10 så jag skulle hinna hem i tid,och däm va trött jag blev!Har tappat min kondition:o
Under min tid som sjuk så gick jag upp 4 kg och allt av FETT alltså GODIS hur kunde det blir så,men ajja ska köra hårt nu me diet eller jag började i tisdags så jag är godissugen GR men jag ska försöka hålla mej.
Nu ska ja hämta darling på jobbet
puss o kram21 april, 2006 at 16:50 #962828Anonym anvandareMembertog lite kort igår också föresten,som ingen ska se,alltså blev dåliga suddiga kort så jag ska ta nya nån dag men man ser ialf mina 4 kilon men jag har fått mer muskler,ryggmuskler så de känns kul=)
21 april, 2006 at 18:58 #962829Anonym anvandareMembergött bim att du kör på
krama21 april, 2006 at 19:17 #962830Anonym anvandareMemberbeautiful avatar
21 april, 2006 at 22:42 #962831Anonym anvandareMemberReNeGaDe wrote:Alltid skönt med träningsvärk! Hehe… Men angående de där bilderna:P Kom igen, du kan väl bara lämna några i min inkorg? Haha, nä jag bara flummar mig lite:) Det verkar gå fint här, fortsätt med det Bim! Ha det gött!mm visst är det fast bara ibland,beror på vart me=)
haha näe du dom blev inte bra så asså fel ljus så man ser inget….
ja jag försöker ialf=) tack desamma21 april, 2006 at 22:43 #962832Anonym anvandareMemberpucca wrote:gött bim att du kör på
kramammm de känns härligt att få komma hem till gymmet igen=)
the gym is my home=)21 april, 2006 at 22:43 #962833Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:beautiful avatarhehe thx=)desamma säger jag då,ser väldigt bra ut=)
23 april, 2006 at 10:00 #962834Anonym anvandareMemberigår blev de 40 min morgonpromenad men inget gym,idag blev det 60 min morgonpromenad och gym ska de bli=) JIPPI blir nog ben tror jag=)så jag och min kille ska köra hårt om attans=)
näe vindruvedags=)24 april, 2006 at 10:13 #962835Anonym anvandareMemberattans blev inget gym igår=( men men bra att ta det lungt nångång i veckan=)
Nu har jag varit ute på morrgonpromenad 60 min mina ben är trötta och jag är hungrig så nu ska jag gå och ta mej nåra äggmacker och morötter=)
Bröst och axlar är det annars idag så jag ska se om jag kan skriva upp lite övningar så jag får med det här nu.
mörrn mörrn24 april, 2006 at 10:34 #962836Anonym anvandareMemberBim wrote:attans blev inget gym igår=( men men bra att ta det lungt nångång i veckan=)
Nu har jag varit ute på morrgonpromenad 60 min mina ben är trötta och jag är hungrig så nu ska jag gå och ta mej nåra äggmacker och morötter=)
Bröst och axlar är det annars idag så jag ska se om jag kan skriva upp lite övningar så jag får med det här nu.
mörrn mörrndu retas med dina äggmackor, det låter så gott
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.