Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Bim sätter igång=)
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
24 april, 2006 at 12:27 #962852Anonym anvandareMember
va fan två sidor om morötter….ät hur mycket morot du vill
Ingen fara där inte24 april, 2006 at 13:29 #962853Anonym anvandareMemberSam jr wrote:va fan två sidor om morötter….ät hur mycket morot du vill
Ingen fara där intemm mycke snack för små morötter men alltid kul o veta=) ja jag tänker inte sluta gott o knapra på
25 april, 2006 at 10:21 #962854Anonym anvandareMemberSitter och käkar nu efter att jag varit ute på morgonpromenad *trött* skulle kunna lägga mej och sova en stund=)
Igår körde vi bröst och axlar igen,och som vanligt glömmer jag skriva upp vilka övningar och var jag kör i varje.
Ska försöka bättra mej,är tråkigt och läsa min journal men jag gör det mest för min egen skull också så jag kan hålla koll.
*gäsp*5 maj, 2006 at 09:53 #962855Anonym anvandareMemberjaha dålig som man är att hålla efter de här*suck*
vågen i morse stog på 51,2 så nästan 2kg har jag fått bort:)
och idag är det så fruktansvärt härligt väder så jag är helt överlycklig!!ska ligga på terassen och sola idag,man känner sej lite blekfet:Dnäe hej och hå kört hårt
5 maj, 2006 at 09:56 #962856Anonym anvandareMemberheeej8)
duktig dig som gått ner 2 kg jag har gått upp igen till 53,7 haha
jag vara nere o på 50,5 sen hände d nåt:ph34r:pöss o kram;)
5 maj, 2006 at 14:18 #962857Anonym anvandareMemberheeejsan=)
jo fast de verkar va svårt att hålla har hållt på upp och ner hela tiden.
Kroppen är lite lustig ibland=)
nu är det ju helg och jag är godissugen grrr ska se till att jag bara äter nyttigt idag så får jag ta min ätardag imorron=)
Går det bra annars då med träningen och fotograferingarna?
puss och kraaaam hannapucca wrote:heeej8)duktig dig som gått ner 2 kg jag har gått upp igen till 53,7 haha
jag vara nere o på 50,5 sen hände d nåt:ph34r:pöss o kram;)
5 maj, 2006 at 15:07 #962858Anonym anvandareMemberja d går ganska bra med träningen jag kör på. Fotogrejerna har jag som kul grej det är en del skoj där faktiskt.
Annars täntke jag faktiskt gå ut och skaka rumpa kanske slinker det ner nån vodka redbull …Nu är det ju jättefint väder så bara det är ju en hit..
massa pöss15 maj, 2006 at 15:05 #962859Anonym anvandareMemberpucca wrote:ja d går ganska bra med träningen jag kör på. Fotogrejerna har jag som kul grej det är en del skoj där faktiskt.
Annars täntke jag faktiskt gå ut och skaka rumpa kanske slinker det ner nån vodka redbull …Nu är det ju jättefint väder så bara det är ju en hit..
massa pössdäääm e ju västerås i helgen..ska försöka hitta nån att åka me inge kul att åka ensam precis…
träningen går bra.går morronrpomenad nästan varje morron ial 5-6ggr i veckan,kör på me träningen för fulla rullar,,beatchen som gäller snart hähä
näe ut me doggen IGEN15 maj, 2006 at 16:36 #962860Anonym anvandareMemberhade åkt med dig om jag kunde d vet du gumms
18 maj, 2006 at 16:18 #962861Anonym anvandareMembertack gumman!!
blir nog inget västerås=(men men går väl andra tåg.
Själv ska jag på en dag på strippen i Emmaboda=)18 maj, 2006 at 16:22 #962862Anonym anvandareMemberJaha 50,8 stog vågen på i morse,kilona försvinner sakta men säkert=)
Träningen går Super!!Har träningevärk i hela kroppen=)
Idag blir det 1 timmes Cardio,svettas svettas!!18 maj, 2006 at 19:07 #962863Anonym anvandareMemberhej jag är 163
Hur lång är du då??man kan om man bara vill,sen beror det väl på med hur lång man är osv hihi=)
mm det känns skönt,ska iväg snart o köra ett benpass och en härlin halvtimme i solariet=)
har du nån träningsjournal?Frida-Mari wrote:Woaw..hur lång är du? Kommer aldrig kunna väga så lite
Skönt att träningen flyter på….! :up:19 maj, 2006 at 05:38 #962864Anonym anvandareMembergick de bra då??
själv gick det bra,passa på killen med så det blev inget ^Hårt pass om vi säger så hehe men mina ben dom e så trötta after alla morronpromenader så det gör inget=)
Bra att du känner så,helt rätt!ska kolla din journal=)Frida-Mari wrote:[http://forum.body.se/showthread.php?t=5171]Ska oxå t gymet nu -ben även här… :p PS det är inte mitt mål att väga 50 kg…jag siktar på 70 Vad jag menade lite är att det låter så mkt ”kvinnligare” att kunna säga att ”jag väger 50 kg” ist för ”jag väger 70 kg” Men jag tycker att så länge det ser bra ut så är vikten på vågen endast en siffra! Lycka till med benpasset idag!
Jag är ca 167 lång…19 maj, 2006 at 05:52 #962865Anonym anvandareMemberKan nån säga till mej vad i hundan jag gör uppe nu?vakna 05.10*suck*
Måste va sjuk eller nått.
Jag blir grymt impad på Frida_Mari idag dääm fattar inte hur hon gör!
Ska be min grymma vännina hjälpa mej med kostupplägg osv,synd bara att hon bor i lkpg=(
Sen är det en tjej på gymmet,igår blev jag SÅ avundsjuk….SÅ SNYGG!!!
måste ha hjälp hjälp NUnu ska jag ut i kylan med vovven sen blire morronpromenad
mörrn mörrn!!
4 juni, 2006 at 22:06 #962866Anonym anvandareMemberdålig på att skriva..sitter annars här varje dag kanske tom hela dagarna hehe
Har fått hjälp med nytt träningschema nu ialf så så fort jag får mitt rediga fullständiga matschema så ska det tränas tränas och tränas=)
jahopp här e lilla jag på gymmet hehe liten testbild till gymmets hemsida inte speciellt bra bild..men men
ska ta ordentliga bilder till min hemsida sen så det ska bli kul!
ska rigga upp schemat sen
take care -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.