Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Bim sätter igång=)
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
17 januari, 2006 at 11:45 #962597Anonym anvandareMember
mm visst e han hihi=))
ja ska se om ja får ihop nått hehe
jo ja såg den söt liten vovvsing ju:) jo de brukar ju va de haha
nu har ja gjort en linspaj gott som tuuusan=))17 januari, 2006 at 13:18 #962598Anonym anvandareMemberRecept på Linspaj!
5port
Pajdeg
1/5 dl Vetemjöl
1dl grahamsmjöl
50g margarin
1dl lättkesellaFyllning
2dl röda linser
3ägg
2dl lättfil
1hackad lök
1tsk örtsalt
150g fetaost i bitar
1skivad tomat
salt o pepparugnen på 200grader
förgrädda pajdegen i 10 min
koka linserna i 10 min
blanda ägg,lättfil,lök,fetaost samt linserna o tillsätt salt o peppar
lägg i fyllningen o lägg på tomatskivorna
grädda pajen i nedre delen av ugnen i ca 40 minper port
protein:33g
fett 19.8g
Kolh 50,4g17 januari, 2006 at 14:58 #962599Anonym anvandareMemberhar du vart med i bilsport? eller har ja drömt de?:o
17 januari, 2006 at 15:23 #962600Anonym anvandareMemberStorPatrik wrote:har du vart med i bilsport? eller har ja drömt de?:onej lr jo haha fast fast man såg lite av mitt huve i publiken i bilsport*asg*
nja dröm o dröm man ska väl ha en bil för de me=)17 januari, 2006 at 15:26 #962601Anonym anvandareMemberBim wrote:mm visst e han hihi=))ja ska se om ja får ihop nått hehe
jo ja såg den söt liten vovvsing ju:) jo de brukar ju va de haha
nu har ja gjort en linspaj gott som tuuusan=))faan va gott de ser ut;)
17 januari, 2006 at 15:45 #962602Anonym anvandareMembermaseullah wrote:faan va gott de ser ut;)mm den e faktiskt väldigt god hehe=) min kille va lite sådär för den först men sen när han fick smaka den så får ja nog laga den nåra gånger i veckan
17 januari, 2006 at 21:32 #962603Anonym anvandareMemberHej hej Det blev stallet idag..10 hästar skulle ha kvällsmat och morgonhö…jösses vad tid det tog för jag e ju så biffstel…
Vad körde du idag gumman?
Din paj såg ju jättemums ut måste göra den nån dag.
Kram så länge!17 januari, 2006 at 21:34 #962604Anonym anvandareMemberPajen ser väldigt god ut måste jag säga Får pröva den sen när jag inte deffar Hoppas det går bra med träningen?!
17 januari, 2006 at 21:46 #962605Anonym anvandareMemberJAHÅÅÅ idag har ja kört ben…kört lite benpress,ad-abductor,legcurl o va fa heter den vadmaskinen,hmm cownånting :kört hårt så ja knappt kan stååå hehe kanske inte så men nästan=):up: finnemang!!känns väldigt skönt ialf,så nu ska ja nog ta mej ett varmt skönt bad:p kanske om ja orkar!
har visst inte skrivit nått nytt matschema lr träningschema idag heller=(haft för mycke o göra*pust* typ suttit här hela dan..de tar sin lilla tid!varit ute o farit me iofs ….ajja imorron blire mer recept ialf=) ska göra bakpotatis me avocadoröra MUMMS !!ni ska få en liten bild me så ni blir lite hungriga:)ka nog ta en liten koll på hemsidan nu me…fixa lite text o shit…sånt tycker ja e jobbigt…man ska ju gärna få till de lite bra ialf=) sen ska ja ringa min fotograf o fixa lite bilder me…tyvärr bor ju han i lkpg men ja får väl fara dit…
ups här blev de långtråkigt SORRY!!!
puss o kjaaaaam hela dan o kör hååååårt på gymmet:bb2:
17 januari, 2006 at 21:48 #962606Anonym anvandareMemberLiinda wrote:Pajen ser väldigt god ut måste jag säga Får pröva den sen när jag inte deffar Hoppas det går bra med träningen?!hur går d me deffat då???
o hur länge håller du på?fan att inte ens få ta lite paj hihi
lycka till:)17 januari, 2006 at 21:53 #962607Anonym anvandareMemberpucca wrote:Hej hej Det blev stallet idag..10 hästar skulle ha kvällsmat och morgonhö…jösses vad tid det tog för jag e ju så biffstel…
Vad körde du idag gumman?
Din paj såg ju jättemums ut måste göra den nån dag.
Kram så länge!hellooow tösen=) hehe förstår de ta dej ett varmt bad hihi=)
jaha nu kom min kille me kesella graaah måste ha ja me=)
ja har skrivit lite om min dag över bare o läsa hihikram18 januari, 2006 at 02:25 #962608Anonym anvandareMemberHeej är uppe o skriver i nattmössan….städningen tar livet av mig av uttråkning…gött att du tränade idag ska se vad du har för goa mat tips imorrn. Ja fixa klart hemsidan nu och fotografen o det med kommer bli super….
kraaaam18 januari, 2006 at 08:39 #962609Anonym anvandareMemberHej o välkommen hit.Ska bli trevligt o följa din journal :emo-thumb
MVH/Pilla18 januari, 2006 at 10:01 #962610Anonym anvandareMemberBim wrote:hur går d me deffat då???
o hur länge håller du på?fan att inte ens få ta lite paj hihi
lycka till:)Det går bra, speciellt nu när jag är ledig den här veckan Jag har hållt på i två veckor nu ungefär och har en hel del veckor kvar skulle jag tro Ja eller hur får inte ens ta lite paj, livet är förjäkligt ibland Hur går det för dig med träningen då, verkar gå bra iaf?!
Vad är det för fotograf förresten som du har i Lkpg? bor ju i Nkpg själv18 januari, 2006 at 10:31 #962611Anonym anvandareMembersnuttan347 wrote:Hej o välkommen hit.Ska bli trevligt o följa din journal :emo-thumb
MVH/Pillahejsan=) tack tjejen !!
e lite intresserad av dej där ja asså hehe inte så men du har inga bilder på dej??d ser jävligt bra ut på bilden
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.