Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Bim sätter igång=)
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
1 juli, 2006 at 23:49 #962897Anonym anvandareMemberBim wrote:tog lite nya kort på min rygg idag med min snygga solbränna NOT
har lite mer fett på kroppen nu=)
det ska bli kul sen efter sommaren när jag ska sätta igång och bygga lite=)
Nu måste jag sova så jag orkar upp på morgonpromenad=)fin solbränna^^, jobbat på den länge^^.. skoja vältränad rygg däremot
2 juli, 2006 at 10:08 #962898Anonym anvandareMemberlinusnygren wrote:fin solbränna^^, jobbat på den länge^^.. skoja vältränad rygg däremothehe fin va=)ska bättra på den idag tänkte jag hehe
mja lite ialf och mer ska det bli!!2 juli, 2006 at 13:54 #962899Anonym anvandareMemberser bra ut gums fin solbränna oxå:emo-thumb
kram2 juli, 2006 at 16:04 #962900Anonym anvandareMemberja ursh denna solbränna hihi har legat på plajjan idag och yp för första gången legat me solkräm,märks inte att man vatt ute grrrrmen härligt va de allt!
24 augusti, 2006 at 12:19 #962901Anonym anvandareMemberhur går det med träningen tjejen? kollade på rygg bilderna ser ju riktikgt bra ut
24 augusti, 2006 at 13:09 #962902Anonym anvandareMemberååh hej!!! ja nu går det inte så bra,fick ju hjärnskakning förra tisdagen och nu har jag haft feber o grejer en vecka.
Börjar bli bättre nu ialf,klättrar på väggarna=) måste sätta igång!
tack så mycke=)
hur går det själv ???Anloy wrote:hur går det med träningen tjejen? kollade på rygg bilderna ser ju riktikgt bra ut27 augusti, 2006 at 13:00 #962903Anonym anvandareMemberBim wrote:ååh hej!!! ja nu går det inte så bra,fick ju hjärnskakning förra tisdagen och nu har jag haft feber o grejer en vecka.
Börjar bli bättre nu ialf,klättrar på väggarna=) måste sätta igång!
tack så mycke=)
hur går det själv ???oj då det lät inte bra, hur gick det till då?
Nja det går så där tappade karaktären i helgen Åt chocklad och lite godis. Hmmm dåligt samvetet är ju bara förnamnet vad jag har idag….
Skulle behöva en träningskompis känner jag, då skulle det nog gå lite lättare så man peppar varandra.27 augusti, 2006 at 15:17 #962904Anonym anvandareMemberhehe ja du min hund drog till lite och det var blött snorhalt gräs hehe så jag landa lite illa..
du ska inte ha dåligt samvete,man måste unna sej lite ibland=)själv har ja ätit godis nästan varje dag nu när ja vatt sjuk=(
jo ja vet ,de är de bästa du får försöka hitta en=),finns de inga andra tjejer på gymmet ?Anloy wrote:oj då det lät inte bra, hur gick det till då?
Nja det går så där tappade karaktären i helgen Åt chocklad och lite godis. Hmmm dåligt samvetet är ju bara förnamnet vad jag har idag….
Skulle behöva en träningskompis känner jag, då skulle det nog gå lite lättare så man peppar varandra.28 augusti, 2006 at 19:48 #962905Anonym anvandareMemberBim wrote:hehe ja du min hund drog till lite och det var blött snorhalt gräs hehe så jag landa lite illa..
du ska inte ha dåligt samvete,man måste unna sej lite ibland=)själv har ja ätit godis nästan varje dag nu när ja vatt sjuk=(
jo ja vet ,de är de bästa du får försöka hitta en=),finns de inga andra tjejer på gymmet ?Nja det är dåligt med det. Men man får väl kämpa på själv.
28 augusti, 2006 at 22:47 #962906Anonym anvandareMemberAnloy wrote:Nja det är dåligt med det. Men man får väl kämpa på själv.klart bara köra på,men det måste vara kul o träna )
28 augusti, 2006 at 22:50 #962907Anonym anvandareMemberjaha nu har jag varit sjuk i 2 hela veckor,första veckan hjärnskakning och andra veckan feber o grejer*suck*
Nu över vintern är det byggardags=) massa mat o massa träning! sen blire deff i jan/feb
så imorgon är det bara att ta tag i träningen igen o avsluta med en liten skön solning=)näe nu är det prottedags och en skön sömn
natti natti7 september, 2006 at 17:21 #962908Anonym anvandareMemberHej tjejen. hur går det öfr dej med träningen? har du några planer att tävla framöver? kramis
7 september, 2006 at 18:35 #962909Anonym anvandareMembere du frisk snart gums?
7 september, 2006 at 19:28 #962910Anonym anvandareMemberjaaaa nu e ja igång igen=))sakta men säkert hihi
7 september, 2006 at 19:30 #962911Anonym anvandareMemberAnloy wrote:Hej tjejen. hur går det öfr dej med träningen? har du några planer att tävla framöver? kramisheeej=))jo kommit igång nu ialf=) mjaa lite tror ja,har funderingar en får se om man vågar=)tränar på och ser vad man känner för sen=)
kollade din träningsjournal=)håller koll på dej=) -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.