Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Bim sätter igång=)
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
7 september, 2006 at 19:31 #962912Anonym anvandareMemberBim wrote:jaaaa nu e ja igång igen=))sakta men säkert hihi
gött gumsan ta d lugnt bara annars blir du sjukis igen..ska till min lilla tjockis nu och rida ut i skogen rensa hjärnan kraaaam
7 september, 2006 at 19:41 #962913Anonym anvandareMemberBim wrote:heeej=))jo kommit igång nu ialf=) mjaa lite tror ja,har funderingar en får se om man vågar=)tränar på och ser vad man känner för sen=)
kollade din träningsjournal=)håller koll på dej=)Låter bra att du håller koll på mej
8 september, 2006 at 10:14 #962914Anonym anvandareMemberpucca wrote:gött gumsan ta d lugnt bara annars blir du sjukis igen..ska till min lilla tjockis nu och rida ut i skogen rensa hjärnan kraaaamåh härligt=) vill me rida…ska hem till mina föräldrar nu ett tag så jag får väl ta hand om våran lilla åttåring=)kjaaaaam
8 september, 2006 at 10:14 #962915Anonym anvandareMemberAnloy wrote:Låter bra att du håller koll på mejsjälvklart!!!hur går det då?måste hitta din journal hehe
8 september, 2006 at 10:47 #962916Anonym anvandareMemberSer bra ut Bim!
Keep it real
8 september, 2006 at 11:56 #962917Anonym anvandareMemberBim wrote:självklart!!!hur går det då?måste hitta din journal heheJo det går bättre, har börjar äta mera kolhydrater så jag har inget sötsug det är skönt, åker ju till grekland om två veckor så man får väl försöka hålla igen där nere också.
8 september, 2006 at 18:43 #962918Anonym anvandareMemberChristoopher wrote:Ser bra ut Bim!Keep it real
thx=)
8 september, 2006 at 18:45 #962919Anonym anvandareMemberAnloy wrote:Jo det går bättre, har börjar äta mera kolhydrater så jag har inget sötsug det är skönt, åker ju till grekland om två veckor så man får väl försöka hålla igen där nere också.ååh fan va gött=)vill me åka nånstans hihi hoppas du får de redigt trevlig=)
11 september, 2006 at 14:12 #962920Anonym anvandareMemberHar fått mitt nya upplägg nu Finns i min journal. Vad har du gjort i helgen? kramen
11 september, 2006 at 21:20 #962921Anonym anvandareMemberAnloy wrote:Har fått mitt nya upplägg nu Finns i min journal. Vad har du gjort i helgen? kramenah ska kolla det då
helgen har varit lugn..vatt på kalmar slott me killen en sväng o sen varit på bio o sen bara gosat=) vet inte när ja kommet träffa honom här näst så vi måste ju passa påär hos mina föräldrar i västervik nu…har du haft för dej då?11 september, 2006 at 21:57 #962922Anonym anvandareMemberBim wrote:ah ska kolla det då
helgen har varit lugn..vatt på kalmar slott me killen en sväng o sen varit på bio o sen bara gosat=) vet inte när ja kommet träffa honom här näst så vi måste ju passa påär hos mina föräldrar i västervik nu…har du haft för dej då?Jag har jobbat hela helgen. Så jag har inte träffat killen så mycket :/Han jobbar borta på veckorna och jag jobbar ibland helgerna så ibland ses vi inte så mycket. Men till helgen är jag ledig så då blir det mys. Men vi får ju 2 veckor tillsammans snart.
12 september, 2006 at 10:51 #962923Anonym anvandareMemberAnloy wrote:Jag har jobbat hela helgen. Så jag har inte träffat killen så mycket :/Han jobbar borta på veckorna och jag jobbar ibland helgerna så ibland ses vi inte så mycket. Men till helgen är jag ledig så då blir det mys. Men vi får ju 2 veckor tillsammans snart.aah måste va träligt,va samma me oss ett halvår=(fast ja jobade ju inte då iofs men de va jobbigt o aldrig få så mycke tid ihop
jo de kan ni behöva då,däm så härligt ni kommer få de=)10 oktober, 2006 at 17:44 #962924Anonym anvandareMemberHej tjejen.
Är nu hem kommen från semestern 4kg tyngre men dock har insperation att träna Men dock inte kondition men det kanske kommer.
Hur är de med dej då bruden? allt väl? hur går det med träning och allt?kramar annelie
11 oktober, 2006 at 16:39 #962925Anonym anvandareMemberAnloy wrote:Hej tjejen.Är nu hem kommen från semestern 4kg tyngre men dock har insperation att träna Men dock inte kondition men det kanske kommer.
Hur är de med dej då bruden? allt väl? hur går det med träning och allt?kramar annelie
hejsan!!!
åh hur har ni haft de nu då? skönt va=)??
killen vill åka till thailand så de får bli de 2 veckor i vinter.
hehe bara köra igång=)näe kondition e ju inte så kul tyvärr,tycker inte jag heller.
jo just nu e ja förkyld så ingen träning denna vecka annars ere okey,ska faktiskt till stockholm o provfota för twinlab nästa vecka så de ska bli li spännande haha helt sjukt va ja ger mej in på hehe.
hade fint kramen11 oktober, 2006 at 18:14 #962926Anonym anvandareMemberBim wrote:hejsan!!!
åh hur har ni haft de nu då? skönt va=)??
killen vill åka till thailand så de får bli de 2 veckor i vinter.
hehe bara köra igång=)näe kondition e ju inte så kul tyvärr,tycker inte jag heller.
jo just nu e ja förkyld så ingen träning denna vecka annars ere okey,ska faktiskt till stockholm o provfota för twinlab nästa vecka så de ska bli li spännande haha helt sjukt va ja ger mej in på hehe.
hade fint kramenJo vi har haft det himla skönt. Men det var inge trevligt att komma tillbaka till kylan. *ursch*
Gud vad kul att prov fota för dom Hoppas det går bra för dej och man får se dej i deras annonser. Lycka till tjejen!!!Ha de Kramar.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.