Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Bim sätter igång=)
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
12 oktober, 2006 at 13:47 #962927Anonym anvandareMember
jo kan tänka mej de=)nej ursch de börjar bli kallt nu men förvånande varmt endå för o va oktober=)
jo men ja e bara 1 av 5 så inte säkert att ja får den chansen men bara kul att ta en lite trip=)
tack=)
hur går de me träningen då?
ja har varit förkyld nu så har inte tränat på hela veckan SUCK hatart när mna väl kommit igång
kramenAnloy wrote:Jo vi har haft det himla skönt. Men det var inge trevligt att komma tillbaka till kylan. *ursch*
Gud vad kul att prov fota för dom Hoppas det går bra för dej och man får se dej i deras annonser. Lycka till tjejen!!!Ha de Kramar.
12 oktober, 2006 at 17:39 #962928Anonym anvandareMemberHar börjar i veckan igen efter fyra veckors uppehåll. Så träningsvärk har jag. Har även tagit morgon promenad tis,ons,tor denna vecka hinner säkert med mera veckan är ju inte slut. Så det känns bra. Tycker det är skönt när det börjar vara lite kyligt på morgonen. Kör bara styrke fyra ggr per veckan och morgon promenader. Får se om man kommer igång med några kondis pass.
Ska på box på söndag kväll, om jag inte jobbar då. Så det ska bli kul. Gäller ju bara att ta sig iväg.
Nä nu ska jag nog ut på en kvällspromenad med vovven.
Krya på dej tjejen:emo-thumbKramar
12 oktober, 2006 at 22:40 #962929Anonym anvandareMemberAnloy wrote:Har börjar i veckan igen efter fyra veckors uppehåll. Så träningsvärk har jag. Har även tagit morgon promenad tis,ons,tor denna vecka hinner säkert med mera veckan är ju inte slut. Så det känns bra. Tycker det är skönt när det börjar vara lite kyligt på morgonen. Kör bara styrke fyra ggr per veckan och morgon promenader. Får se om man kommer igång med några kondis pass.
Ska på box på söndag kväll, om jag inte jobbar då. Så det ska bli kul. Gäller ju bara att ta sig iväg.
Nä nu ska jag nog ut på en kvällspromenad med vovven.
Krya på dej tjejen:emo-thumbKramar
jo ja vet hur de e me uppehåll=(men kan va rätt skönt me träningsvärk ibland me hihi
jo ja vet e jätteskönt,behagligt lixom,inte sådär varmt o äckligt så man knappt kan va ute hehe
ja men jag tycker det låter bra me 4styrka o morgonpromenader=) gör lika dant jag fast jag går efter frullen därför som ja ”bygger” haha har flera hundar här nu så man får gå några ggr om dagen endå så kondispassen blire inte några på ett tag=)åh Box skulle ja me vilja testa,får ta o göra de nångång=)
tack=) e redan lite bättre idag=)har haft fullt upp i stallet idag,städat bland alla stora äckliga spindlar BLÄK men på bättringsväg är jag=)
sov gott kramis -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.