Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Bim sätter igång=)
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
18 januari, 2006 at 10:33 #962612Anonym anvandareMemberLiinda wrote:Det g18 januari, 2006 at 10:54 #962613Anonym anvandareMember
gomorron!!
idag sov ja alldeles för länge:O men ja startat min dag med mina prottepannkakor=)gott som tusan=)min veckofavvis hihi
längtar till varje ons hiihihär har ni receptet om ni vill ha lika god frulle som jag:emo-thumb
6 äggvitor
1dl havregryn
1/5 dl pannkaksmix
1/5dl vatten och en liten skvätt minimjölko lite lättsylt till MUMMS!!!
18 januari, 2006 at 11:39 #962614Anonym anvandareMemberBim wrote:gomorron!!idag sov ja alldeles för länge:O men ja startat min dag med mina prottepannkakor=)gott som tusan=)min veckofavvis hihi
längtar till varje ons hiihihär har ni receptet om ni vill ha lika god frulle som jag:emo-thumb
6 äggvitor
1dl havregryn
1/5 dl pannkaksmix
1/5dl vatten och en liten skvätt minimjölko lite lättsylt till MUMMS!!!
Tror du får sluta lägga upp bilder i din journal haha Man blir sugen bara av å läsa receptet och så finns en bild som gör en ännu mer sugen
18 januari, 2006 at 11:45 #962615Anonym anvandareMemberLiinda wrote:Tror du får sluta lägga upp bilder i din journal haha Man blir sugen bara av å läsa receptet och så finns en bild som gör en ännu mer sugenhihi du får sluta titta här för de kommer ett nytt gott recept i eftermiddag=))
18 januari, 2006 at 17:20 #962616Anonym anvandareMemberi v
18 januari, 2006 at 18:14 #962617Anonym anvandareMemberHar inte kollat igenom din tr
18 januari, 2006 at 18:51 #962618Anonym anvandareMemberHeej där
Nu hittade ja allt dig…ser bra ut tycker jag..men skulle vilja veta lite mer hur du kör osv..kul om du kan skriva upp lite, om orkar..hehe.:p
Kommer hålla ögonen på dig moha..
kram
______
Tingeling18 januari, 2006 at 20:13 #962619Anonym anvandareMemberÅh bim ser bra ut äta äta äta o träna träna träna träna kom hem preciiiis…min älskling e här o hälsar p så han var m på gymmet idag. Det var kul!:p ska lägga ut min träning nu. Kraaaaam
blir så hungrig när jag e här hos dig hihi18 januari, 2006 at 22:10 #962620Anonym anvandareMemberLiinda wrote:Har inte kollat igenom din tråd jätte noga men vad är målet, är det tävling? grunden ser bra ut!
Haha angående dina recept… tror nog jag kommer kika in ändå :pja vet inte en..ja e ingen tävlingsmänniska…scenen e ju inte min grej=) men vem vet kanske blir sugen på vägen:)
hehe ska skriva ett till recept nu=)18 januari, 2006 at 22:14 #962621Anonym anvandareMemberTingeling wrote:Heej därNu hittade ja allt dig…ser bra ut tycker jag..men skulle vilja veta lite mer hur du kör osv..kul om du kan skriva upp lite, om orkar..hehe.:p
Kommer hålla ögonen på dig moha..
kram
______
Tingelingchingeling på dej=)
har skrivit hur mitt schema har sätt ut senaste månaderna men du vill veta lite mer om övningar o så lr??ska ju ändra mitt körschema nu så får vi se va som händer…måste kolla upp lite mer va ja ska lägga in för övningar per muskelgrupp.
håll ett öga på moi=)
kram
18 januari, 2006 at 22:17 #962622Anonym anvandareMemberpucca wrote:Åh bim ser bra ut äta äta äta o träna träna träna träna kom hem preciiiis…min älskling e här o hälsar p så han var m på gymmet idag. Det var kul!:p ska lägga ut min träning nu. Kraaaaam
blir så hungrig när jag e här hos dig hihimmmmm e bara äta äta träna träna som gäller nu vettu=))) köra hårt hårt hårt ska de va=))PUMPA!!!hähä go girl!!!
jaha bor han nån annanstans lr??kul att din lilla älskling kom idag dåååå ,själv ska ja nog sätta mej o mysa me min snuttis när ja e klar me mitt andra inlägg=)hihi
nu kommer ett recept till yäääää äta äta=)18 januari, 2006 at 22:36 #962623Anonym anvandareMemberPHUUUU nu e min rygg slutkörd….
har problem me min rygg,dom kallar de överrörlig hehe så ja måste ta d lite lungt lr ja kör väl efter va ja känner att ryggen klarar av.Hade mycke ont i den nedre delen och har haft knäpp i ryggen.
Det var väldigt störande för att varje steg ja tog så knäppte de i ryggen o de satt sej i huvet så ja fattar lite folk som har tinitus däääääm att höra de där hela dagarna …men så flög ja av en hingst som ja skulle rida in och efter det så har de vatt tyst=) hehe trodde ja skulle döööö när ja landa men blev bara lite stel i nacken:) o blev av me knäppen:emo-thumb så gör man=)
så idag testade ja marklyft som ja kände tog hårt på min rygg men ja får ta de lite lungt..jaha idag åt ja bakpotatis med avocadoröra och som ja vet så har ja några matglada tittare som gärna vill äta o endel som inte fååååår ”linda” du kommer snart få äta tösen:p kör på me deffen du
här har ni ett litet recept=)
1port
1bakad potatis
1/4 Avocado
20g keso
1 liten klyfta vitlök
1 Tärnad tomat
1/2 krm salt
1/4 krm vitpepparTillbehör
1 skiva fullkornbröd
1tsk lättmargarin
1skiva ost 10%
1 glas(2dl)mjölkProtein:19g
Fett:13g
Kolh:59.9gBara mosa avocadon o blanda me keso,vitlök,tomat o kryddor
gött som tuuuuusan!!
förutom att man luktar pecka ur munnen;)smaklig måltid:D
18 januari, 2006 at 22:37 #962624Anonym anvandareMemberdäääm höll på o glömma bilden
18 januari, 2006 at 22:41 #962625Anonym anvandareMembergeo wrote:Riktigt mumsigt ser det ut. Minus vitlök då för min del…förstår dej…äter aldrig vitlök annars men ja känner nu att ja får minska lite..speciellt om ja ska gå till gymmet efter=) urk vågar inte andas:D
19 januari, 2006 at 00:57 #962626Anonym anvandareMemberjösses va smaskigt ska jag äta i helgen och pajen med!
kram -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.