Bim sätter igång=)

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Bim sätter igång=)

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 348 total)
  • Author
    Bim wrote:
    i väntan på att jag ska få göra min mat så lägger ja ut en bild på min rygg som va med i en annan tråd men ja tyckte den skulle va här istället.
    Kommer senare kanske 1 vecka lr 2 lite bilder när lilla jag e på gymmet o kör:bb3:

har nog betämt mej för ett nytt träningschema nu me ,kör på ett som instruktören på gymmet säger ger resultat,flera på gymmet använder de och dom tycker de funkar jättebra så ja kan väl testa.
    ska dra ner 1dag på cardion bara tror ja..får se beror på va mina knän säger om de:)

Må:Bröst/Axlar/Triceps/Rygg/Biceps
    Ti:Cardio
    On:Ben/Mage
    To:Cardio
    Fre:Bröst/Axlar/triceps/Rygg/Biceps
    Lö:Cardio
    Sö Vila

varannan vecka kör ja 2pass överkropp 1pass ben/mage och varannan vecka tvärt om!

ca 2 övningar per muskelgrupp
    får testa o se va som händer:)

Det här skall bli jättekul att följa och se vad som händer du kör ju hårt ju
    massa kram

Bim wrote:
    mmmmm e bara äta äta träna träna som gäller nu vettu=))) köra hårt hårt hårt ska de va=))PUMPA!!!hähä go girl!!!

jaha bor han nån annanstans lr??kul att din lilla älskling kom idag dåååå ,själv ska ja nog sätta mej o mysa me min snuttis när ja e klar me mitt andra inlägg=)hihi
    nu kommer ett recept till yäääää äta äta=)

ja han bor i malmö hehe men han e här nu och vi åker till Dominikanska republiken på lördag kommer hem om en vecka igen…men d skall tränas där oxå på gymmet …så jag inte släpar efter hehe
    kraaaaam:p

Vad mäter midjan ser riktigt smal ut :)

pucca wrote:
    jösses va smaskigt ska jag äta i helgen och pajen med!
    kram

åh ska du va kul=)) du får säga va du tycker=))
    kram

pucca wrote:
    Det här skall bli jättekul att följa och se vad som händer du kör ju hårt ju
    massa kram

mm de ska bli kul=) kul när man har journal me så man kan följa sin träning mer…började själv skriva i en bok för ett tag sen men de e inte lika kul som att sitta här=)här får man ju komentarer av folk me o de behöver man ju=) o lite push=) har inte ens vatt godissugen sen i fre de känns väldigt bra=))

Fidde_Mannen wrote:
    Vad m
    Bim wrote:
    Jaha d

Inte sett denna journalen från nu!!. ska bli kul att följa!!

kämpa på tjejen! :bb3:

kul med massa nyttiga recept!!

du ser ut att ha en bra grund som du kan bygga vidare p

Tess wrote:
    Inte sett denna journalen från nu!!. ska bli kul att följa!!

kämpa på tjejen! :bb3:

jasså inte=) kul att du kunde titta hit=))har suttit i läst endel i din tar ju nästan en hel dag hihi har tyvärr inte skrivit tror ja=(:o

så kör hårt du me så ska ja hålla koll i din:emo-thumb

athleticmia wrote:
    kul med massa nyttiga recept!!

du ser ut att ha en bra grund som du kan bygga vidare på!!! när jag såg dina stats tyckte jag att du väger LITE för din längd men bilden såg bra ut som sagt. fortsätt bygga o var inte rädd för att gå upp i vikt om du vill ha muskler!!! fettet kan man göra sig av med senare..

mm o goda me e dom hehe=)
    jo ja väger lite lite men ja kommer igen=)håller på att jobba på de!!!
    :)

S

Bim wrote:
    chingeling på dej=)

har skrivit hur mitt schema har sätt ut senaste månaderna men du vill veta lite mer om övningar o så lr??ska ju ändra mitt körschema nu så får vi se va som händer…måste kolla upp lite mer va ja ska lägga in för övningar per muskelgrupp.

håll ett öga på moi=)

kram

Tjenare…:)

A precis, skriv upp lite mer exakt vad du kör,vikter osv..kul och se hur du utvecklas!
    Okej..byta för variation då lr??
    Ska själv ta mig en titt på mitt shema också, och byta ut lite övnigar ett tag..kan behövas i bland..:emo-thumb

Sjävlklart ska jag det!

Kram

Tingeling wrote:
    Tjenare…:)

A precis, skriv upp lite mer exakt vad du k

Hej gumman idag är det freeeedag fan va gött! :D
    Ska träna ben idag och packa jag har visst oerhört dålig tidsplanering och ligger kraftigt efter i min planering…så jag kommer inte hinna göra pajen innan jag åker men ska genast göra den när jag kommer hem igen.
    Vad ska du köra idag?
    Kraaaaam

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 348 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.