Bim sätter igång=)

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Bim sätter igång=)

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 348 total)
  • Author
    pucca wrote:
    Hej gumman idag är det freeeedag fan va gött! :D
    Ska träna ben idag och packa jag har visst oerhört dålig tidsplanering och ligger kraftigt efter i min planering…så jag kommer inte hinna göra pajen innan jag åker men ska genast göra den när jag kommer hem igen.
    Vad ska du köra idag?
    Kraaaaam

heeej tösen=)) ¨åh been najs du=) hoppas de går bra!!ja har fortfarande träningsvärk se ja gjorde marlyften hör om dan hehe:)
    packa=)vart ska du åka då?hoppas du får en trevlig helg!!
    ja ska köra lite cardio o axlar idag=)o så har ja bilen idag så de blir åka till stallen och åka till gymmet på dan idag=) skönt o ha de gjort så man kan hitta på mys till kvälllen hih

ha de så himla bra nu gumman o kör hååårt me bena hähä

kraaaam:D

igår så blev de cardio i 40 min:) fossingen kändes lite bättre så de gick rätt bra endå,va skönt att få röra lite på dej ialf=)
    o idag blire 30 min cardio och axlar hmm eller ska ja ta biceps triceps kanske de tycker ja mycke mycke om=)får ta axlar imorron istället,näe nu kommer ty o ska leka me bollen vi hööööörs

kram på er

Bim wrote:
    heeej tösen=)) ¨åh been najs du=) hoppas de går bra!!ja har fortfarande träningsvärk se ja gjorde marlyften hör om dan hehe:)
    packa=)vart ska du åka då?hoppas du får en trevlig helg!!
    ja ska köra lite cardio o axlar idag=)o så har ja bilen idag så de blir åka till stallen och åka till gymmet på dan idag=) skönt o ha de gjort så man kan hitta på mys till kvälllen hih

ha de så himla bra nu gumman o kör hååårt me bena hähä

kraaaam:D

Jag o min pojke skall till Dominikanska republiken en vecka …Ska bli så gött men dom har ju gym så vem vet kanske bubblar upp nåt träningspass här under veckan.. :whistle:
    Låter som en bra idé mys ikväll…
    Vi hörs senare…
    kör försiktigt nu…i snön o allt
    Har du häst nu?
    kram

pucca wrote:
    Jag o min pojke skall till Dominikanska republiken en vecka …Ska bli så gött men dom har ju gym så vem vet kanske bubblar upp nåt träningspass här under veckan.. :whistle:
    Låter som en bra idé mys ikväll…
    Vi hörs senare…
    kör försiktigt nu…i snön o allt
    Har du häst nu?
    kram

åååh fan va alla åker utomlands då graaah en kompis som ska till thailand o en som ska nån annanstans hehe ååh blir såååå avis…vem kan va utan träning en hel vecka lixom hähä=)
    hoppas ni får de kanoners asså o ha kul från mej me hehe
    jo du ja ska snigelåka kan ja säga dej hatar o köra i de här vädret…ja har en häst på öland som ja tar hand om ibland o ja lova henne att åka dit idag BURR!!!annars har ja ju hästar hemma hos pappa o mamma ..pappa har fött upp lite hästar men nu har vi bara ett sto o ett föl kvar lr ja hon e väl inget föl längre hehe tider går ju så fort=)
    nu ska ja till fixa tvätten o sne dra till gymmet=))

take care=)
    kram

geo wrote:
    Jäklar vad elegant du lagar mat då…

Tror inte jag ska lägga upp bilder på min mat… :D

hehe tycker de roligare o äta o laga mat när ja får lägga upp de lite som ja tycker ser bra ut =)haha jo ja vill se !!!

Bim wrote:
    nej lr jo haha fast fast man såg lite av mitt huve i publiken i bilsport*asg*
    nja dröm o dröm man ska väl ha en bil för de me=)

hmm…då lär det inte va där jag känner igen dig från…
    har du nån skyst bil då? kanske sätt dig på nån mässa eller så?

vilken dag då *BURR* snöar o blåser o ja vill inte gå ut alls!!!har sån ordentlig tandvärk me lr min ena visdomstand krånglar så ja e svullen o har ont i hela käften *suck*
    får sitta här o mysa framför datorn o kolla en massa roliga intressanta träningjournaler:) o fixa me hemsidan=)

igår va det triceps o bicepsdags=)värkade va en seg dag ,kände att ja inte kunde köra ut i de sista..men men de kommer en ny dag o nya krafter:p

hantelcurl
    2set 9kg
    1set 10kg

pushdowns
    1set 15 kg
    2set 20 kg

cablecurl
    1set 15kg
    2set 20kg

preacher curl maskinen
    1set 7.5kg
    2set 10kg

Sen nån tricepsmaskin ja inte vet va den heter,man sitter o håller i 2hantag över axlarna och kör neråt hehe om ni förstår hehe
    3set 17.5kg

Sen en en tricept öving till 3 set

ääääh va fan nu vill ty ut i snön så ja får väl ta på mej allt ja har o ge mej ut i ovädret…=)

StorPatrik wrote:

kör ju killens bil…bmw e30 me m50b25 24v spis=) jävligt rolig bil asså=)

vi har vatt på många bilmässor bla i stockholm o lite överallt hehe varit på många en dag på strippen me:) så du känner igen mej asså hehe skymt:)

StorPatrik wrote:

vart bor du då??

Bim wrote:
    kör ju killens bil…bmw e30 me m50b25 24v spis=) jävligt rolig bil asså=)

vi har vatt på många bilmässor bla i stockholm o lite överallt hehe varit på många en dag på strippen me:) så du känner igen mej asså hehe skymt:)

Mmm tror i alla fall ja känner igen dig….men vet inte från vart:
    du har ingen bild på bmw:en?
    3-serien alltså årsmodell 83-91 m5 motor 315hk eller 340hk..handbyggd motor 8) :P
    lär va rolig att köra….är det killen din som satt i motorn?
    bor i stockholm och är på dom flesta träffarna/mässorna så kanske har sätt dig där då ..

StorPatrik wrote:
    Mmm tror i alla fall ja känner igen dig….men vet inte från vart:
    du har ingen bild på bmw:en?
    3-serien alltså årsmodell 83-91 m5 motor 315hk eller 340hk..handbyggd motor 8) :P
    lär va rolig att köra….är det killen din som satt i motorn?
    bor i stockholm och är på dom flesta träffarna/mässorna så kanske har sätt dig där då ..

inte på den här datorn har de på den andra tror ja o den e linux på nu så ja förstår mej inte på de hehe…den behöver ju fixas ordentligt me nya framskärmar o så ,nya bussningar o de köret=)
    en 88a ,193 hk ere i den motorn men de räcker för mej men han vill turbokonvertera hehe han ska köpa sej en e46a till våren MUMMS:up:
    han satt i den själv ja=)

Alltid kul med tjejer som gillar bilar, hänger själv på många street race!:up:

Exhale Freddan wrote:
    Alltid kul med tjejer som gillar bilar, hänger själv på många street race!:up:

ja visst ere=)jasså vart håller du till då?

Bim wrote:
    ja visst ere=)jasså vart håller du till då?

Eskilstuna, tycker det är bra där….det är bra ordning!

Bim wrote:
    vilken dag då *BURR* snöar o blåser o ja vill inte gå ut alls!!!har sån ordentlig tandvärk me lr min ena visdomstand krånglar så ja e svullen o har ont i hela käften *suck*
    får sitta här o mysa framför datorn o kolla en massa roliga intressanta träningjournaler:) o fixa me hemsidan=)

igår va det triceps o bicepsdags=)värkade va en seg dag ,kände att ja inte kunde köra ut i de sista..men men de kommer en ny dag o nya krafter:p

hantelcurl
    2set 9kg
    1set 10kg

pushdowns
    1set 15 kg
    2set 20 kg

cablecurl
    1set 15kg
    2set 20kg

preacher curl maskinen
    1set 7.5kg
    2set 10kg

Sen nån tricepsmaskin ja inte vet va den heter,man sitter o håller i 2hantag över axlarna och kör neråt hehe om ni förstår hehe
    3set 17.5kg

Sen en en tricept öving till 3 set

ääääh va fan nu vill ty ut i snön så ja får väl ta på mej allt ja har o ge mej ut i ovädret…=)

Good girl!! :emo-thumb
    Ser juh bra ut!
    jobbit det där med visdomstanden..ushh..stackare…har juh inte fått mina än..e en liten skit ännu hhhahha..hoppas det fixar sig..inge kul me tandvärk ialaf..:(

Och kallt som satan vare juh i dag, fyyy…va ute me jycken en sväng i morse höll på å förfrysa brr…längtar till sommaren ja…:p men de lär juh dröja…:(

kramar

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 348 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.