Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Bim sätter igång=)
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
21 januari, 2006 at 22:10 #962657Anonym anvandareMemberBim wrote:inte på den här datorn har de på den andra tror ja o den e linux på nu så ja förstår mej inte på de hehe…den behöver ju fixas ordentligt me nya framskärmar o så ,nya bussningar o de köret=)
en 88a ,193 hk ere i den motorn men de räcker för mej men han vill turbokonvertera hehe han ska köpa sej en e46a till våren MUMMS:up:
han satt i den själv ja=)men är inte m50b25…m5 motorn?:o jag som försökte glänsa
21 januari, 2006 at 22:30 #962658Anonym anvandareMemberExhale Freddan wrote:Eskilstuna, tycker det är bra där….det är bra ordning!ok ..ja vet inte hur de e här i kalmar flyttade ju hit för nåra månader sen så i sommar blire nog inge race,.möjligen strippen på emmaboda e ju nära o bra=)i lkpg där vi bodde förut så va de ju race varje helg typ men de finns ju dom som bara förstör o sånt e fan inge kul..
21 januari, 2006 at 22:33 #962659Anonym anvandareMemberStorPatrik wrote:men är inte m50b25…m5 motorn?:o jag som försökte glänsam5s heter c50b38 lr nått sånt
näe m50b25 e ju som som sitter i 525an ju o e36an:up:21 januari, 2006 at 22:40 #962660Anonym anvandareMemberTingeling wrote:Good girl!! :emo-thumb
Ser juh bra ut!
jobbit det där med visdomstanden..ushh..stackare…har juh inte fått mina än..e en liten skit ännu hhhahha..hoppas det fixar sig..inge kul me tandvärk ialaf..Och kallt som satan vare juh i dag, fyyy…va ute me jycken en sväng i morse höll på å förfrysa brr…längtar till sommaren ja…:p men de lär juh dröja…
kramar
näe ingekul alls grrr kan ju knappt käka min glass för tusan hehe min ätardag idag såp ja försöker ialf få i mej lite groooos=))jaaaa du tjejen idag ere innersittardaaaag hehe snöstorm o iiiskallt hihi=)du får se till o hålla dej inne i vämrne=) hur e din vovve nu? vill den gå ut överhuvetaget? ty han hatar när de blåser ha kan inte konsentrera sej på o kissa ens hehe=)
jaaa sommar sommar!!!sol o baad åååh du skulle inte sagt nått hihi har en polare som e utomlands nu han sa att de va 22grader i vattnet o underbaaaart!!o vi sitter i kylan 👿
näe du gumman trevlig helg påre o kör pååååå!=)hih ja ska försöka ialf=)
kramen
21 januari, 2006 at 22:53 #962661Anonym anvandareMemberÄr det bara jag som har svårt att läsa denna typ av sk. ”meningar”? Är du full eller???
Bim wrote:däääm ja känner mej så klen vetifan va de e asså men inte min dag idag heller=( skippa träningen idag kör imorron istället måste låta kroppen vila lite=)
näe ingekul alls grrr kan ju knappt käka min glass för tusan hehe min ätardag idag såp ja försöker ialf få i mej lite groooos=))jaaaa du tjejen idag ere innersittardaaaag hehe snöstorm o iiiskallt hihi=)du får se till o hålla dej inne i vämrne=) hur e din vovve nu? vill den gå ut överhuvetaget? ty han hatar när de blåser ha kan inte konsentrera sej på o kissa ens hehe=)
jaaa sommar sommar!!!sol o baad åååh du skulle inte sagt nått hihi har en polare som e utomlands nu han sa att de va 22grader i vattnet o underbaaaart!!o vi sitter i kylan 👿
kramen
22 januari, 2006 at 00:16 #962662Anonym anvandareMemberCharlie wrote:Är det bara jag som har svårt att läsa denna typ av sk. ”meningar”? Är du full eller???haha bra fråga ,näe faktisk inte hade lite brådis bara hehe då vill ja gärna skriva allt på en gång=)
22 januari, 2006 at 11:34 #962663Anonym anvandareMembergeo wrote:Du ska få en present av mig!………………………
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,:p
hahaha ja ska skärpa mej:p
22 januari, 2006 at 12:51 #962664Anonym anvandareMemberKul med alla recept! Mera sånt… :happy:
Kör på tjejen!22 januari, 2006 at 13:01 #962665Anonym anvandareMemberSofia wrote:Kul med alla recept! Mera sånt… :happy:
Kör på tjejen!hehe ska fixa mer!!e ofta o tittar på din hemsida oxå=)hittat den på carolinas hemsida altid kul o läsa hehe:)
22 januari, 2006 at 18:03 #962666Anonym anvandareMemberIdag har det inte blivit något gym:(
Skulle ha kört axlar idag men ja börjar ju mitt nya schema imorron så ja får sätta igång dåHar sån fyhundrans tandvärk så ja går på värktabletter men de verkar inte hjälpa=(ska ringa tandläkaren imorron,hatar tandläkaren blä borra borra borra
idag har det varit ett underbart väder ialf=)STOR SOOOOL!!!vill va ute hela dan…älskar solen o såååå mycke snö!!
Ja har ju inte så mycket mer att komma med idag tyvärr ,men imorron är den en ny dag en ny vecka,alltså nytt schema o lite nya goda recept förhoppningsvis!!
Sitter i väntar på att linda fodors hemsida ska komma upp igen,har väntat i en EVIGHET!! o maya avelinos hemsida e inte uppe heller*suck*
näe ska snickra lite på min istället=)
ha en jädrans mysig sö
kram på er22 januari, 2006 at 22:07 #962667Anonym anvandareMemberBim wrote:däääm ja känner mej så klen vetifan va de e asså men inte min dag idag heller=( skippa träningen idag kör imorron istället måste låta kroppen vila lite=)
kramen
haha nej iblan funkar det bara inte…men man får ta igen det på dom andra passen :p
jo kroppen behöver vila för att fungera..kan va rätt skönt ibland att bara ta det lugnt, dock är man juh lite rastlös av sig haha å inte fan vill man gå ut å gå häller..brr..för kallt, för halt, man halkar väl ihjäl sig lr nått framförallt om man är av den klumpiga sorten hahaStackare..just på ätardan åsså..de är bara att peta i sig lite ialaf haha ska nog gå skaru se.
jo innomhus är det som gäller..fuck hatar vinter å kyla, ibland undrar man juh varför man bor i sverige när det finns så många varma länder men men..man ska väll kanske inte klaga, man har juh ialaf tak över huvet haha…
Tyvär så gilllar Rambo snön haha, han är helt galen när man är ute med honom, sj vill man bara in i värmen!Ja sommarn är underbar..
Tyvär är sommrarna alldeles för korta, man hinner juh inte äns fatta att det är sommar förens det har blivit vinter igen..ushh
22 grader i vatten.mmmmmm de hade vart nått det..vart är han nånstans??
Sj ska jag faktiskt utomlans om 1 mån ska bli riktigt skönt!!
Slippa kylan ett tag.
Inga planer på nån resa framöver??Ja tack detsammma hoppas du har haft en toppen helg!
Kramar
Tingeling22 januari, 2006 at 22:35 #962668Anonym anvandareMemberTingeling wrote:haha nej iblan funkar det bara inte…men man f23 januari, 2006 at 14:00 #962669Anonym anvandareMemberBim wrote:idag av de fint väder ialf=) men nu i kväll va de svinkallt kände ja,höll fan på o frysa ihjäl hehe:)
haha tyson e lika dan han älskar snön så¨länge de inte blåser som fan hehe han ska hälst springa där de e som mest snö
jo ja vet=( tyvärr ere ju så,sommaren e typ 1.5månad sen ere klart*suck* ja längtar till den dan ja vaknar o får höra fåglarna hihi man blir på sååå mycke bättre humör då asså så kan man gå till gymmet me utan att frysa ärslet av sej=)ja du vet inte vart han e faktiskt ,han sa de nån gång men allt heter ju en massa lustigt=)
åååh vart ska du åka då då??
ja tror att du får sola o bada åt mej för ja kommer nog inte iväg på ett tag.
Har aldrig varit utomlands så för mej kommer de va åååh wow kommer inte vilka åka hem ens=)vi hade tänkt åka juli när min kille fyller 30 så ja hoppas innerligt att vi kommer komma iväg:p
ja kommer va lyckligast i hela världen fan hihinäe nu ska vi glo på lite film ha en mysig sö
vi hörs säkert imororn lr nått=)kramis
Ja de var solsken…i like hehe :emo-thumb
Jo det är sant, snö är kul tycker dom små liven, sj vill man bara in i värmen haha..
Jo jag vet,, sommarn är så kort..snyft..de skulle vara tvärtom i stället!
mm de e mysigt att höra fågelkvitter, hopp om sommarn..tyvär lär de väl dröja ett tag..men tiden går juh så fort ialaf så..
Ska bli såå skönt när man kan gå till gymmet typ naken haha..ialf i en tunn tröja..Jo dom trpiska länderna har lite kluriga namn, men är det 22 grader i vattnet lär han vara långt i från sverige haha..*avundsjuk*
Jag ska till Gran canaria..som vanligt haha men man ska juh inte klaga, så länge det är solsken så är jag nöjd!
Ja det ska jag absolute göra.
Va tråkigt för dig, det är underbart att bra få koppla bort allt och bara få sola och bada, men det kommer ja lovar!!
Och då kommer det vara extra underbart!
Va skönt va har ni tänkt att åka då?
Hur länge har ni varit tillsammans? *nyfiken* hihiHare bra KRamar
________
Tingeling23 januari, 2006 at 14:06 #962670Anonym anvandareMemberTingeling wrote:Ja de var solsken…i like hehe :emo-thumb
Jo det är sant, snö är kul tycker dom små liven, sj vill man bara in i värmen haha..
Jo jag vet,, sommarn är så kort..snyft..de skulle vara tvärtom i stället!
mm de e mysigt att höra fågelkvitter, hopp om sommarn..tyvär lär de väl dröja ett tag..men tiden går juh så fort ialaf så..
Ska bli såå skönt när man kan gå till gymmet typ naken haha..ialf i en tunn tröja..Jo dom trpiska länderna har lite kluriga namn, men är det 22 grader i vattnet lär han vara långt i från sverige haha..*avundsjuk*
Jag ska till Gran canaria..som vanligt haha men man ska juh inte klaga, så länge det är solsken så är jag nöjd!
Ja det ska jag absolute göra.
Va tråkigt för dig, det är underbart att bra få koppla bort allt och bara få sola och bada, men det kommer ja lovar!!
Och då kommer det vara extra underbart!
Va skönt va har ni tänkt att åka då?
Hur länge har ni varit tillsammans? *nyfiken* hihiHare bra KRamar
________
Tingelingvi vet inte en..ska gå o fixa några kataloger o få lite tips=)
vi har varit tillsammans i 5 år på alla hjärtansdag:p vi har pratat om att förlova oss när vi åker me hihi ajja vi får se hur de blir me de…
va ska du hitta på idag då??
ja får nog åka själv till gymmet idag me ..killen måste jobba över igen=(
men men =)träna ska ja göra ialf=) längtar!!!ha en bra dag stumpan
kram
23 januari, 2006 at 15:45 #962671Anonym anvandareMemberBim wrote:vi vet inte en..ska gå o fixa några kataloger o få lite tips=)
vi har varit tillsammans i 5 år på alla hjärtansdag:p vi har pratat om att förlova oss när vi åker me hihi ajja vi får se hur de blir me de…
va ska du hitta på idag då??
ja får nog åka själv till gymmet idag me ..killen måste jobba över igen=(
men men =)träna ska ja göra ialf=) längtar!!!ha en bra dag stumpan
kram
Ja det låter som en bra början,kika runt på internet me där hittar man mycket!
Men det har du säkert redan gjort..:p
5 år okej,va kul..de e juh ett tag.
Hoppas på en förlovning då :emo-thumbI dag försov jag mig..så synd :whistle: haha, så jag ha bara vartit hemma och haft en sån där slapp dag..
Vill också till gymmet, men får vänta tills i mårrn ja.
Va blir de för muscler som ska piskas i dag??Jag vill se lite bilder nu juh!
Skicka som pm om du inte vill att alla ska se:emo-thumb hihidesamma….
Kramkram
_________
Tingeling -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.