Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Bim sätter igång=)
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
23 januari, 2006 at 17:09 #962672Anonym anvandareMemberTingeling wrote:Ja det l23 januari, 2006 at 17:11 #962673Anonym anvandareMemberTingeling wrote:Ja det låter som en bra början,kika runt på internet me där hittar man mycket!
Men det har du säkert redan gjort..:p
5 år okej,va kul..de e juh ett tag.
Hoppas på en förlovning då :emo-thumbI dag försov jag mig..så synd :whistle: haha, så jag ha bara vartit hemma och haft en sån där slapp dag..
Vill också till gymmet, men får vänta tills i mårrn ja.
Va blir de för muscler som ska piskas i dag??Jag vill se lite bilder nu juh!
Skicka som pm om du inte vill att alla ska se:emo-thumb hihidesamma….
själv ska ja till tandläkaren imorron=( akut fy faan har blivit så rädd för sånt asså när folk e i munnen .
dom höll på o tortera min mun när ja hade halsböld WÄÄÄÄK !!!men men killen får hålla mej i handen hehe somen liten barnunge, men va faan då hahanu ska ja gå ut me Ty lr nu ere väl han som går ut me mej=)
Kram tjejen
_________
23 januari, 2006 at 17:11 #962674Anonym anvandareMemberoj så fel de blev;)
23 januari, 2006 at 20:36 #962675Anonym anvandareMemberblev ingen träning idag..wäääää blir tokig
kallt som f******n ere så ja vill inte gå till gymmet speciellt inte när man tränat sej svett=) så jaha då ere bara o köra på imorron då23 januari, 2006 at 20:58 #962676Anonym anvandareMemberförsov dej..skulle du jobba lr vad=)??? slappar dag ja du skönt för endel ja har haft slappardag i snart 3 år=(
idag blire o testa nya schemat så de blir bröst/axlar/biceps/rygg triceps…sen 1-2 övningar per grupp och 5rep per övning=)
e faktiskt bara ryggkorten ja har tagit….hehe men ja måste ta tag i de där nu o ta lite bilder,man ser ju musklerna lite lättare då…lite amatörbilder kan du får när ja tagit dom hehe
själv ska ja till tandläkaren imorron=( akut fy faan har blivit så rädd för sånt asså när folk e i munnen .
dom höll på o tortera min mun när ja hade halsböld WÄÄÄÄK !!!men men killen får hålla mej i handen hehe somen liten barnunge, men va faan då hahanu ska ja gå ut me Ty lr nu ere väl han som går ut me mej=)
Kram tjejen
_________[/QUOTE]
haha jobba,,nja går fortfarande i plugget :p
jo de e det, slappar dag i 3 år hm??Du ska alltså köra bröst/axlar/biceps/rygg triceps på samma pass?
Gick träningspasset bra?Ja det måste du,, alltid lika kul å titta på bilder
Amatör-bilder lr ej..fortfarande lika kul heheUshh tandläkaren är inte kul..huaa..har riktig tandläkar skräck själv så, jag förstår hur du känner..
Men hoppas det går bra, skönt att du har lite stöd med dig, underlättar de hela en smula..
Halsböld..uchh va lebbit, pappa hade det en gång, så jag vet hur det hela går till..är riktigt glad att jag inte fått det någon gång..!haha lr hur, vem är det som går ut med vem haha..
Hoppas ni hade en skön promenix.Kramar
Tingeling23 januari, 2006 at 20:59 #962677Anonym anvandareMember________________________________________________________________________
försov dej..skulle du jobba lr vad=)??? slappar dag ja du skönt för endel ja har haft slappardag i snart 3 år=(
idag blire o testa nya schemat så de blir bröst/axlar/biceps/rygg triceps…sen 1-2 övningar per grupp och 5rep per övning=)
e faktiskt bara ryggkorten ja har tagit….hehe men ja måste ta tag i de där nu o ta lite bilder,man ser ju musklerna lite lättare då…lite amatörbilder kan du får när ja tagit dom hehe
Kram tjejen
_________[/QUOTE]
jo de e det, slappar dag i 3 år hm??Du ska alltså köra bröst/axlar/biceps/rygg triceps på samma pass?
Amatör-bilder lr ej..fortfarande lika kul heheUshh tandläkaren är inte kul..huaa..har riktig tandläkar skräck själv så, jag förstår hur du känner..
Men hoppas det går bra, skönt att du har lite stöd med dig, underlättar de hela en smula..
Halsböld..uchh va lebbit, pappa hade det en gång, så jag vet hur det hela går till..är riktigt glad att jag inte fått det någon gång..!haha lr hur, vem är det som går ut med vem haha..
Tingeling23 januari, 2006 at 21:01 #962678Anonym anvandareMemberoj d
24 januari, 2006 at 19:04 #962679Anonym anvandareMemberTingeling wrote:________________________________________________________________________försov dej..skulle du jobba lr vad=)??? slappar dag ja du skönt för endel ja har haft slappardag i snart 3 år=(
Kram tjejen
_________
ja passet gick kanoners,förutom när ja läste ditt inlägg o såg att ja glömde axlar hehe=)tyckte väl att de gick lite fort:pja tandläkaren gick bra,men ja ska dit om några veckor o laga en gammal lagning:( VILL INTE!!och så käkar ja penicillin:( o ska göra i 10 dar för inflammation vid visdomstanden hehe hoppas de inte gör något att träna då,lr ??Nån som kan säga mej d?
mm va glad för att du inte fått de du…ja fick käka penicillin i nästan ett halvår fram o tillbax tills dom va tvungna o ta bort dom…..har aldrig haft tandläkarskräck lr vatt rädd för sprutor o sånt…men dom förstörde de då ja hade haft halsböld i 3 månader.
då fick ja gå dit o dom skaaaaar upp båda halsbölderna sen fick ja gå hem o äta ,vilket ja inte kunnat göra ,bara käkat glass o soppa =)hehe sen efter nåra månader igen så fick dom ta bort dom..så alla sprutor o skallpell i käften har gjort mej wäää ingen ska rota i min mun=)nähä nu ska ja ta mej ett varmt bad o plaska lite=)
har du tränat nått idag då????kramen
24 januari, 2006 at 19:17 #962680Anonym anvandareMember[/QUOTE]
jäpp,e sjukskrive o har varit ett tag..men snart e ja igång igen=)
ja passet gick kanoners,förutom när ja läste ditt inlägg o såg att ja glömde axlar hehe=)tyckte väl att de gick lite fort:pja tandläkaren gick bra,men ja ska dit om några veckor o laga en gammal lagning:( VILL INTE!!och så käkar ja penicillin:( o ska göra i 10 dar för inflammation vid visdomstanden hehe hoppas de inte gör något att träna då,lr ??Nån som kan säga mej d?
mm va glad för att du inte fått de du…ja fick käka penicillin i nästan ett halvår fram o tillbax tills dom va tvungna o ta bort dom…..har aldrig haft tandläkarskräck lr vatt rädd för sprutor o sånt…men dom förstörde de då ja hade haft halsböld i 3 månader.
då fick ja gå dit o dom skaaaaar upp båda halsbölderna sen fick ja gå hem o äta ,vilket ja inte kunnat göra ,bara käkat glass o soppa =)hehe sen efter nåra månader igen så fick dom ta bort dom..så alla sprutor o skallpell i käften har gjort mej wäää ingen ska rota i min mun=)nähä nu ska ja ta mej ett varmt bad o plaska lite=)
har du tränat nått idag då????kramen[/QUOTE]
Varför sjukskriven??
LÅter bra att du e på g snart, va ska du jobba med framöver?Va skönt att det gick bra hos farbror borr haha..fyy inte kul alltså..
Nä det där med halsbölder låter inge vidare, det är bara att hoppas på att man inte åker på ett.
Om man får träna med penicillin i kroppen..hm ingen aning, men det borde väll tandläkaren/doktorn kunna svara på..frågade du?
Det borde juh funka tycker man ,,men vad vet jag.!?
Näää du de e ingen som ska rota i min mun häller….då blir de stryk :whistle: hahah…varmt bad låter riktigt skööönt!
Jopp blev rygg & biceps i dag, kände mig riktigt livlös när jag kom in på gymmet, du vet när man nästan är färdig att vända i dörrn, men jag tog mig i kragen & det gick hyffsat bra ändå! :bb2: hihiKramkram
_________
Tingeling24 januari, 2006 at 19:34 #962681Anonym anvandareMemberidag har ja börjat på nya schemat får se hur de går=)
pecdec
1set 15kg
2set 17.5
1set 15kgHantelcurl
1set 9kg
2set 10kg
1set 9kgmarklyft
3set 10kg
därför som ja har problem me ryggen så kan ja inte köra så tungt tyvärr=( annars hade ja nog lagt på lite till:Dde va de ,nu blire plaska o bubbla
hade göött:D25 januari, 2006 at 21:06 #962682Anonym anvandareMemberCardio va de som gällde idag 30 min och axlar blev det me för att ja glömde de i går…o så kom en kille och fråga om ja kunde va me på lite foton till gymmets hemsida graaaah ja som hatar bilder hehe och så har man ju ingen chans att byta topp lr fixa till håret lr sminka sej haha hur blev de dååå.ajja de får ja se sen hehe
imorron ere ben o mage yäää får se hur mycke mina knän pallar den här gången
näe nu blire film o mys:p
26 januari, 2006 at 20:19 #962683Anonym anvandareMemberdagens pass ben o mage
ab-adductor 3set 30kg
benspark 15kg får ont i knäna på den övningen:(
benpress 40g
baksida lår,vet inte va den maskinen heter 20kgmagen ja dne glömde ja….kom några snygga killar så ja kunde inte konsentrera mej haha
filmtime
27 januari, 2006 at 21:55 #962684Anonym anvandareMemberjag trivs inte med mitt nya schema så jag byter tillbax till de gamla:)
idag blev de ialf efter de nya schemat axla,bröst,biceps,triceps,rygg och alltså bara 1övning per muskelgrupp med 4-5 rep.
körde
preacher maskinen 10kg
pecdec 20kg
tricepspress 25kg
ryggmaskin 25kg
shoulderpress 17,5kgimorron blire cardioooo,svettas svettas!!
27 januari, 2006 at 22:23 #962685Anonym anvandareMemberBim wrote:magen ja dne glömde ja….kom några snygga killar så ja kunde inte konsentrera mej haha
Ja, som det kan vara! Jag brukar snarare ta i mer när puma-radarn plingar.28 januari, 2006 at 01:08 #962686Anonym anvandareMemberMicke A wrote:
Ja, som det kan vara! Jag brukar snarare ta i mer när puma-radarn plingar.hähä ja ni killar förstår ja tar i då:p ja tycker mer de blir pinsamt om nån kille tittar så då går ja hellre därifrån 😮
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.