Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Bim sätter igång=)
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
28 januari, 2006 at 09:27 #962687Anonym anvandareMemberBim wrote:hähä ja ni killar förstår ja tar i då:p ja tycker mer de blir pinsamt om nån kille tittar så då går ja hellre därifrån 😮
Nu ska vi inte låta några snygga killar hindra oss:nono: Haha närå, låter ganska roligt, passa på å visa vad du har istället :emo-thumb
28 januari, 2006 at 10:48 #962688Anonym anvandareMemberLiinda wrote:Nu ska vi inte låta några snygga killar hindra oss:nono: Haha närå, låter ganska roligt, passa på å visa vad du har istället :emo-thumbhähä närå de lungt=)e ju lite dom som får mej att gå dit me asså mycke roligare o va på gymmet när man har lite o titta på
29 januari, 2006 at 20:50 #962689Anonym anvandareMemberidag blev de 30 min cardio.
va på middag idag o åt massa god mat=)hoppas lite försvann ialf=)
solade lite me..UNDERBART med värme!!och så köpte ja ett nytt träningslinne mä,åh va kul de ska bli o träna imorron=)längtar!!
kommer mer imorronciaaao
30 januari, 2006 at 19:47 #962690Anonym anvandareMemberbenpass idag!!!hare ökat lite i vikt me,man bli alltid lika glad när man känner att man orkar lite mer=)
ab-adductor 30kg
benspark 17.5kg
benpress 50 kg
baksida lår 20kg vet inte va den heter hehenäe nu ere bigbrother dags hehe=)
31 januari, 2006 at 11:00 #962691Anonym anvandareMemberTjena tjejen..
Allt bra?
hur gåre me träningen? sj har ja vart lite lat i veckan som vart haha :whistle:
Ska till gymmet i dag köra rygg & biceps, ska bli jätte skönt! :pHare bra
Kramar_____________
Tingeling2 februari, 2006 at 07:37 #962692Anonym anvandareMemberTingeling wrote:Tjena tjejen..
Allt bra?
hur gåre me träningen? sj har ja vart lite lat i veckan som vart haha :whistle:
Ska till gymmet i dag köra rygg & biceps, ska bli jätte skönt! :pHare bra
Kramar_____________
Tingelingheeej gumman=)
jorå e lite trött bara o lite ledsen,min kille sa åka till åre idag o ja kommer sakna han sååååå hehe=)
jo me träningen går de bra,igår va ja lite seg men ja ville ha en myskväll me killen=)annars kör ja hårt=)
de e bra roligt me rygg o biceps=) för mej blire lite enomkörare bara för ja ska hemtill mina föräldrar i helgen,o till lkpg o gå på ikea lite.hoppas du får en bra helg=)
kramen:D2 februari, 2006 at 07:40 #962693Anonym anvandareMemberhej o hå ,blev en tidig morron idag*gäsp*
får bli en genomkörare idag för ja ska va lite träningsledig,lr ev ska ja gå o ta ett pass på mitt gamla gym i lkpg:D
ajajaj min mage skriker efter maaat o min hund måste ut o kissa=)
vi hööööres2 februari, 2006 at 09:01 #962694Anonym anvandareMemberHej gumman!
NU är jag hemma igen och kollar till dig lite..
vad har du haft för dig?
Ska din pojke till Åre?…. Jag har haft det jättebra men har nu insett att jag måste träna ännu hårdare….hihi jag åt upp mig till 53 kg…
kraaaaaam:p2 februari, 2006 at 09:15 #962695Anonym anvandareMemberheej=)
ja du ja har tränat o stått i hehe ska åka tilla gymmet snart för de lär inte bli så mycke i helgen..ska till lkpg o handla på ikea o fota lite=)
japps han åkte i morse=(blir så tomt så ja måste sätta mej i sysselsättning
hehe de blir lätt så när man e borta hihi så kör på du=)
trevlig helg=)
kjamis2 februari, 2006 at 16:51 #962696Anonym anvandareMemberBim wrote:heeej gumman=)
jorå e lite trött bara o lite ledsen,min kille sa åka till åre idag o ja kommer sakna han sååååå hehe=)
jo me träningen går de bra,igår va ja lite seg men ja ville ha en myskväll me killen=)annars kör ja hårt=)
de e bra roligt me rygg o biceps=) för mej blire lite enomkörare bara för ja ska hemtill mina föräldrar i helgen,o till lkpg o gå på ikea lite.hoppas du får en bra helg=)
kramen:DHeeej
aj då låter inge kul, men du ska nog se att du överlever hih
Hur länge ska han va borta då?
goodie, ja men ibland måste man juh få ha lite myskvällar utan träning..
jo rygg å biceps är rätt kul…:emo-thumb
Haha okej, men de kan faktiskt va rätt kul å gå på ikea, om päronen pejar haha..Ja men detasamma!
Kramkram______
Tingeling4 februari, 2006 at 18:25 #962697Anonym anvandareMemberTingeling wrote:Heeej
aj då låter inge kul, men du ska nog se att du överlever hih
Hur länge ska han va borta då?
goodie, ja men ibland måste man juh få ha lite myskvällar utan träning..
jo rygg å biceps är rätt kul…:emo-thumb
Haha okej, men de kan faktiskt va rätt kul å gå på ikea, om päronen pejar haha..Ja men detasamma!
Kramkram______
Tingelingheej!!
snygg avatar=)
han kommer hem på sö hehe=) men ja fixar de……men ja e på jävligt dåligt humör grrr fått parkeringsböter:evil: finns inte en enda parkering i hela linköping fan,o så hitta ja en mellan 2 bilar ja fick böter,fan säger ja hehe blev en dyr helg=)men ja hitta massoooor på ikea,men kom hem med en vas o en plastblomma:) blev för mycke för mej.
har varit o fottat lite idag me graaah kul som attans men undrar om dom blev så som ja tänkt mej hm de blir de iofs aldrig men himla kul o ta några nya sen om ett halvåt ett år,så får man ju se lite resultat=)
va har du haft för dej då?ikväll ere fest som gäller lr?
trevlig helg ialf=)
kramis4 februari, 2006 at 21:33 #962698Anonym anvandareMemberi går va ja på mitt gamla gym i lkpg,graaah längtar tillbax ialf till folket på gymmet=)tyvärr va ju inte alla mina favvisar där men bara kul att va där=)
körde biceps,triceps,rygg,mage o axlar.
blev en genomkörare igen,när man varit ifrån kalmar i några dar så har man ju inte kunnat gå till gymmet varje dag:( de e såååå tråkigt!va ska ja göra utan gymmet o allt härliga människor!!!:yahoo: ska åka tillbax hem till kalmar imorron och jag funderar på att ta mej ett pass:kicking: så ja e lite happy o vill åka hem.
fick faktiskt lite funderingar på om man skule tävla i framtiden,graaah ska man våga??
ääh ja kör på o ska ialf nå mitt mål som jag har nu sen får vi se om de tar sej längre till tävling!nääeee nu blire nog lite gottisdags,men ja har svårt att slita mej från forumet!
hade gött gott folk=)
o åter4 februari, 2006 at 22:17 #962699Anonym anvandareMemberSnygg avatar tjejen! :emo-thumb
Är det ett av fotona du tagit nu? Kan du inte lägg upp i större format och fler bilder? Låter som du haft en trevlig helg iaf :emo-thumb
Ja varför inte satsa på bodyfitness? Kör på å träna tugnt4 februari, 2006 at 23:05 #962700Anonym anvandareMemberBim wrote:i går va ja på mitt gamla gym i lkpg,graaah längtar tillbax ialf till folket på gymmet=)tyvärr va ju inte alla mina favvisar där men bara kul att va där=)
körde biceps,triceps,rygg,mage o axlar.
blev en genomkörare igen,när man varit ifrån kalmar i några dar så har man ju inte kunnat gå till gymmet varje dag:( de e såååå tråkigt!va ska ja göra utan gymmet o allt härliga människor!!!:yahoo: ska åka tillbax hem till kalmar imorron och jag funderar på att ta mej ett pass:kicking: så ja e lite happy o vill åka hem.
fick faktiskt lite funderingar på om man skule tävla i framtiden,graaah ska man våga??
ääh ja kör på o ska ialf nå mitt mål som jag har nu sen får vi se om de tar sej längre till tävling!nääeee nu blire nog lite gottisdags,men ja har svårt att slita mej från forumet!
hade gött gott folk=)
o återklart du ska våga tävla!!!!! upp med bilderna nu
4 februari, 2006 at 23:22 #962701Anonym anvandareMemberHeeeej:D
skitfin ny bild på dig! ja klart du ska tävla:bb:
hoppas helgen vart bra!
kram kram kram -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.