Bim sätter igång=)

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Bim sätter igång=)

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 348 total)
  • Author
    Liinda wrote:
    Snygg avatar tjejen! :emo-thumb
    Är det ett av fotona du tagit nu? Kan du inte lägg upp i större format och fler bilder? Låter som du haft en trevlig helg iaf :emo-thumb
    Ja varför inte satsa på bodyfitness? Kör på å träna tugnt ;)

ja de va ett av dom..har bara fått de typ..tar en vecka innan alla e klara,får se om ja har några som ja vågar lägga ut hehe=)
    ja har haft en trevlig helg förutom böterna hehe
    ja jag vet inte hehe blir nervös bara ja tänker på de hehe men d finns i ina tankar:D

Vanessa Frykman wrote:
    klart du ska våga tävla!!!!! upp med bilderna nu

kommer kanske ev lägga upp nån ialf om nån vecka när dom e klara:)

pucca wrote:
    Heeeej:D
    skitfin ny bild på dig! ja klart du ska tävla:bb:
    hoppas helgen vart bra!
    kram kram kram

heeeej gumman=)
    hihi thx=)
    ja vi får se framöver:D
    kjamis

åh ja vill träna!!!dom här senaste dagarna har varit KATASTROF när de gäller att hålla i maten,arg på mej själv:evil: o nu har ja dragit i mej en bigmeal och lite godis,o godis har de blivit i stort sätt varje dag i 3 dar=(blir helt fel när man inte e hemma o kan hålla sitt matschema o suget efter godis blir ENORMT!!!men imorron ere må o då ere igång igen!!!

visar 2 av mina foton som ja tog i helgen,inte precis några muskelfotton haha men men några som ville se:D

Hiiiman wrote:
    Lite mera muskler är gemene tjej…
    Annars kör på och var inte rädd för att äta mycket… det skulle göra dig gott :)

Mvh Vitkor

jäpps ja jobbar på de=) va lite därför ja tog bilderna för d kommer bli kul sen när man ska ta nya om 6mån lr 1 år=)

mkt fina bilder. du är en vacker tjej Bim :emo-thumb

jaaa jag håller med!!:D

hehe tycker ni,kul o höra =)
    ja har lång väg kvar känns de som ialf=) men de ska bli såååå kul.
    skulle vilja åka på nån fitnessfestival nångång me ju.tråkigt bara att man inte känner folk som e intresserade=(

Fina bilder :emo-thumb Jag tycker du ska åka på någon tävling, det är sååå roligt! Och du kan ju kanske bestämma träff med någon här från formuet :up:

Liinda wrote:
    Fina bilder :emo-thumb Jag tycker du ska åka på någon tävling, det är sååå roligt! Och du kan ju kanske bestämma träff med någon här från formuet :up:

kan tänka mej de=)mycket roligt folk att titta på ,man lär ju bli sååå taggad hii=)jo de kan man ju göra iofs:D

Bim wrote:
    skulle vilja åka på nån fitnessfestival nångång me ju.tråkigt bara att man inte känner folk som e intresserade=(

Bim girl det är bara att ta dig till västerås till NOGP så kommer du träffa en massa människor där som kommer vara mkt intresserad av träning.

Mina vänner tränar inte, de klagar att de är tjocka :p och jag truntar i det I DO MY THING and they do theirs.

Jag kommer vara där , kom igen nu tjejen du o pucca kan komma.:emo-thumb

Bim wrote:

När du kommer till gbg fitnessfestivalen så bor du hos mig!!:D
    Det är givet vi skall sällskapa dit har jag just bestämt det blir superkul!
    kram

Vanessa Frykman wrote:
    Bim girl det är bara att ta dig till västerås till NOGP så kommer du träffa en massa människor där som kommer vara mkt intresserad av träning.

Mina vänner tränar inte, de klagar att de är tjocka :p och jag truntar i det I DO MY THING and they do theirs.

Jag kommer vara där , kom igen nu tjejen du o pucca kan komma.:emo-thumb

västerås däm va långt haha=)kanske får me mej en kille som ev vill börja tävla nästa år=)ja åka själv,graaah hehe vore skitkul att träffa er=)
    när e de då???

pucca wrote:
    När du kommer till gbg fitnessfestivalen så bor du hos mig!!:D
    Det är givet vi skall sällskapa dit har jag just bestämt det blir superkul!
    kram

gbg..däm va mycke de händer överallt hehe=) när e den då??? åh va snällt av dej=)däm blir fan sugen asså=)
    kjam

Bim wrote:
    västerås däm va långt haha=)kanske får me mej en kille som ev vill börja tävla nästa år=)ja åka själv,graaah hehe vore skitkul att träffa er=)
    när e de då???

Japp jag kommer!!! det skall bli kul kom ni till gbg oxå!!!!:D

Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 348 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.