Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Björnen har vaknat- diet igen!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
13 december, 2006 at 15:33 #86525Anonym anvandareMember13 december, 2006 at 15:33 #908477Anonym anvandareMember
Hallå gott folk!
Då tänkte jag börja föra journal igen
De flesta känner säkert till mig, men om inte här kommer lite fakta:Namn: Linn Björn
Ålder: 24 år idag. Inga gratulationer tack, jag känner mig så gammal…Tävlat:
Luciapokalen 2002 (2:a junior)
Luciapokalen 2003 (1:a junior)
BODY GP 2005 (1:a)
Oslo GP 2005 (3:a tungvikt )
SM 2005 (4:a senior)Bästa minne: helt klart Luciapokalen 2003, då jag var i min hittills bästa form
och fick stå överst på pallen.Nuläget då. Gått och blivit tjock har jag :pop: tränar på, äter gott och lever livet! Satsar på att skaffa lite muskler och tävla igen om ett år eller två (då i tungvikten.)
Jag kör nu femdagars split utan några speciella prioriteringar.
MÅ. BEN + cardio
TI. BRÖST
ON. RYGG + cardio
TO: AXLAR
FR: ARMAR + cardioTränar alltid på morgonen, relativt korta pass och ofta tungt, tillsammans med min älskling på Nautilus i Hammarby Sjöstad, värsta byggargymmet!
Min journal kommer inte följa regelboken, men please rapportera inte till modsen
Skriv gärna några rader,
Love ya!13 december, 2006 at 16:07 #908478Anonym anvandareMemberKul att du är tillbaka!
13 december, 2006 at 16:12 #908479Anonym anvandareMemberEn till spännande journal att följa
13 december, 2006 at 16:14 #908480Anonym anvandareMemberKommer definitivt att följa din journal Linn. :pop:
Räknar med att se tunga vikter och en och annan cool träningsbild!:bb2:13 december, 2006 at 16:19 #908481Anonym anvandareMemberJapp, det här ska bli intressant att följa!
Ny älskling oxå, då kan det ju bara bli bra :emo-thumb
Jobbar du kvar på gymmet i Hammarby Sjöstad?
Väntar med spänning på massor av bilder på dig o din träningspartner :nod
13 december, 2006 at 16:33 #908482Anonym anvandareMemberHärligt att du äntligen har startat en ny journal Linn!!!
Har saknat att läsa om din träning sedan du lade ner din förra…
Själv så har man varit och kollat på Luciapokalen i helgen.
Första gången som skidisen fick se en riktig tävling…
Och nog blev man sjukligt motiverad! Ser fram emot att läsa
om din träning och kanske se lite härliga bilder på köpet!
Kör hårt nu tjejen!!! :up:Och grattis på födelsedagen! [/b]
13 december, 2006 at 17:21 #908483Anonym anvandareMemberHallå tjejen!
Så det blev tävlingssatsning till slut.. Kul Ska bli spännande att följa dig här och på jobbet! Kommer nog att gå skitbra, har ju sett er kämpa på varje dag på gymet, fast om Nautilus Hammarby Sjöstad är ett byggargym kan väl iof diskuteras, av 4000 medlemmar har jag nog bara sett till två, Palle o Frida;)
Ska du få med dig Mange upp på scenen oxå:aggresiv:
Får ta o jämföra biceps nån dag..ha ha..eller kanske tar vaderna istället:o
Kram kram Emilia
13 december, 2006 at 18:23 #908484Anonym anvandareMemberTack för varmt välkomnande. Kul att vara tillbaka :emo-thumb
Vad gäller träningen har jag endast koll på vilken muskelgrupp som ska köras för dagen, ingenting annat. Tempo, övningar, set o reps lämnar jag åt killen, som har hyfsat bra koll på det. Skönt att slippa tänka själv :p
Ökat har jag gjort ganska rejält på sistone, både i vikt 😮 och vikter.
Kommer inte redovisa passen så exakt, bara lite glimtar från dem och ibland låter vi kameran tala…
Gårdagens pass gick riktigt bra och jag körde lutande hantelpressar på
32: orna.. nä jag trodde heller inte jag skulle få upp dem, men har man pass så vågar man ju fläska på! Har för övrigt otrolig träningsvärk pecsen idag.Idag var det RYGG och jag kände fan inte för det, haha, men det gick ändå.
Vi körde följande övningar: Chins (fria med pass), Roddmaskin (sittande), Smala latsdrag och Pullovermaskin (grymt skön sådan!)
Intensivt pass på 40 minuter och 60 minuters cardio på det.
Puh… det var galet jobbigt. (ska man inte tävla pallar psyket inte så mycket cardio )13 december, 2006 at 20:38 #908485Anonym anvandareMemberHej!
Kul att du startat journal igen! Din förra var mkt inspirerande så det tror jag att även denna blir! :emo-thumb
Ha en bra (födelse) dag!13 december, 2006 at 23:46 #908486Anonym anvandareMemberLinn wrote:på Nautilus i Hammarby Sjöstad, värsta byggargymmet!de va precis vad jag tänkte med
14 december, 2006 at 12:25 #908487Anonym anvandareMember~Frida~ wrote:Hörde att du fått en schysst födelsedagspresent :emo-thumb
Hoppas du haft en bra dag!Ja, presenten var jättefin!!!
Hade en kanonbra dag, förutom att jag råkade tappa min mobil… och släkten blev tokig på mig när de inte kunde komma fram14 december, 2006 at 12:35 #908488Anonym anvandareMemberyra wrote:Hallå tjejen!Så det blev tävlingssatsning till slut.. Kul. Ska bli spännande att följa dig här och på jobbet! Kommer nog att gå skitbra, har ju sett er kämpa på varje dag på gymet, fast om Nautilus Hammarby Sjöstad är ett byggargym kan väl iof diskuteras, av 4000 medlemmar har jag nog bara sett till två, Palle o Frida
Ska du få med dig Mange upp på scenen oxå
Får ta o jämföra biceps nån dag..ha ha..eller kanske tar vaderna istället 😮
Kram kram Emilia
Tjena!
Tävlingssatsningen har inte börjat än och få med Magnus på scen kan jag nog drömma om. Det är snarare han som kommer få mig av scen :pop:Vaderna behöver vi inte jämföra, vi tar biceps istället så jag har nån chans :p
Hoppas det går bra på jobbet och med kärleken!
14 december, 2006 at 15:30 #908489Anonym anvandareMemberIdag var det AXLAR ingen bra muskelgrupp för de bråkar alltid… 👿
Fick stötvågsbehandling för några veckor sen och det blev mycket bättre (kunde köra på normala vikter ett tag där) men det ska följas upp och har inte haft tid att besöka doktorn igen..
Det blir efter Jul, och då blir det trippla behandlingar så jag förhoppningsvis kan börja träna på riktigt UTAN superliniment (som bränner sönder huden) om någon månad.
Har inga stora vikter att imponera med (för det är väl syftet med våra journaler ) men 13,5kg i hantellyft var iallfall för lätt för att vara tungt idag! :emo-thumb 22kg i pressar, nä det är inte speciellt bra :frust:
Ikväll blir det cardio, hann inte imorse.
Puss och Kram!
15 december, 2006 at 13:06 #908490Anonym anvandareMemberARMAR [/b]idag med Magnus och Janne. Snälla och starka killar som får en att spy mellan seten!
Stående Z-stångcurl 40kg
Stående hantelcurl 16,5kg
Repdrag till hakan 59kg
Pushdowns stång 64kg (för lätt.. )
Omvänd enarms pushdowns 23kg
Dips kroppsvikt (13, 9, 11)Ingen koll på reps, försöker bara köra tungt och få upp vikten hyfsat strikt.
Körde även forced och negativa på nån övning.20 min trappmaskin- 280kcal.
Försöker köra kondition varje dag, minst 20 minuter (+ en promenad) varannan dag efter styrkan och varannan dag på kvällen.No diet, only massbuilding!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.