Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Björnen har vaknat- diet igen!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
9 februari, 2007 at 10:44 #908641Anonym anvandareMemberLinn wrote:Jag har faktiskt varit uppe på över 80kg 😮 men vid dietstart hade jag gått ner några kilon.
Det är ju +/-55kg nu så vi får se, satsar på att gå under om det går! Annars får jag se till att bli knallhård och försöka ge dem stora tjejerna en matchSer fram emot att träffa dig killen! Är hemma o sjuk den här veckan, men nästa, du är välkommen det vet du.
Samma här. Kör för hårt när jag dietar. Åkt på världens halsinfektion…
Har du ngn bild på dagsformen, eller håller du den hemlig?9 februari, 2007 at 12:48 #908642Anonym anvandareMemberKRAMPUS wrote:Har du ngn bild på dagsformen, eller håller du den hemlig?Duger den här?
14 februari, 2007 at 23:52 #908643Anonym anvandareMemberLinn wrote:Duger den här?NEJ! :rtfm: Mindre kläder!
16 februari, 2007 at 19:22 #908644Anonym anvandareMemberHej gumman!
Thanx..
Hoppas att du känner dig bättre nu!Hör av dig om du är sugen på att träna nån dag!
Puss o kram
19 februari, 2007 at 08:16 #908645Anonym anvandareMemberHalloj igen!
Har inte skrivit så mycket här tyvärr pga tidsbrist. Jobbar, söker jobb, tränar och dietar och försöker ha ett liv Uppdaterar dock hemsidan flitigt för den som är intresserad..Kommer inte skriva mer än nån gång i veckan framåt och då enbart hur dieten går. Lite jämförelsevikt och mått:
Dat. 13/1 18/2
VIKT: 78kg 73kg = – 5kg
Midja: 88cm 82cm = -6cmSlänger upp en bild från senaste bröstpasset, tagen med mobilkamera så kvalitén är inte den bästa…
19 februari, 2007 at 08:21 #908646Anonym anvandareMemberMina träningspartners Janne och Magnus
27 februari, 2007 at 19:36 #908647Anonym anvandareMemberHej allihop, var ett tag sedan jag skrev nu.
Jag kommer lägga ner denna journal tills vidare, då jag varken har tid eller ork att uppdatera. Dessutom känner jag att risken är stor, att bli för insnöad och tröttna innan den verkliga tävlingsdieten sätter fart.
Jag kör på som jag brukar, hårt och strikt, men med lite distans utanför gymmets väggar. Dietar gör jag, dock inte superseriöst. Det är trots allt 7 månader kvar till SM och det gäller att orka hela vägen. :emo-thumb
Over and out!
27 februari, 2007 at 20:15 #908648Anonym anvandareMemberLinn wrote:Hej allihop, var ett tag sedan jag skrev nu.Jag kommer lägga ner denna journal tills vidare, då jag varken har tid eller ork att uppdatera. Dessutom känner jag att risken är stor, att bli för insnöad och tröttna innan den verkliga tävlingsdieten sätter fart.
Jag kör på som jag brukar, hårt och strikt, men med lite distans utanför gymmets väggar. Dietar gör jag, dock inte superseriöst. Det är trots allt 7 månader kvar till SM och det gäller att orka hela vägen. :emo-thumb
Over and out!
låter som en vettig inställning Linn! du har ju tröttnat förr så du vet hur du inte ska hamna där igen…
lycka till! -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.