Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Björnen har vaknat- diet igen!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
15 december, 2006 at 13:12 #908491Anonym anvandareMember
Gött o ha dig tillbaks här Byggarn, tomt här utaan dig !!!
Vi hörs mer om fika imorn då.
Kraaamar//P
15 december, 2006 at 14:19 #908492Anonym anvandareMemberpörnii wrote:Gött o ha dig tillbaks här Byggarn, tomt här utaan dig !!!Vi hörs mer om fika imorn då.
Kraaamar//P
Detsamma, miss have you around… vi får hitta på nåt på söndag då! Mass byggar-fika
Kram på dej!
16 december, 2006 at 23:01 #908493Anonym anvandareMemberIdag har jag julshoppat det sista! :emo-thumb Tror jag..
Och ikväll har jag gjort en annan spännande sak.. färgat håret svart och snaggat mig Magnus vill att jag ska se ut som Frida Hjälp vad har jag gått med på…
17 december, 2006 at 09:45 #908494Anonym anvandareMemberKUL ATT DU ÄR TILLBAKA HÄR LINN!
hoppas dutrivs med jobb, kärlek oträning så klart! vet att du hade som plan att tävla i vinter men som jag sagt till dig, gör du helt rätt som lyssnar på kroppen o motivationene. men jag hoppas få se dig på scen igen iallafall!!
kör hårt!!
17 december, 2006 at 12:15 #908495Anonym anvandareMemberAthleticmia:
Tack! Jag har inte lämnat tävlandet, bara ”gått i ide” (för att bygga muskler)
Det går kanoners med kärleken och träningen. Formen ska vi inte snacka om dock :p
När blir din nästa tävling?~Frida~: varför har du editerat alla inlägg??
17 december, 2006 at 12:26 #908496Anonym anvandareMemberLinn wrote:Athleticmia:
Tack! Jag har inte lämnat tävlandet, bara ”gått i ide” (för att bygga muskler)
Det går kanoners med kärleken och träningen. Formen ska vi inte snacka om dock :p
När blir din nästa tävling?~Frida~: varför har du editerat alla inlägg??
kul att det går bra för dig!!
för mig blir det tävling hösten 07. bf o kanske af. sen e jag vääääldigt sugen på bb nu när jag följt så många inför luciapokalen. många som inspirerade mig så kanske kör jag på hela vägen med diet inför lp 07.
försöker oxå bygga nu samtidigt som jag jobbar mycket med att inte gå upp alla de där 15 kg. än så länge går det bra…17 december, 2006 at 12:39 #908497Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:kul att det går bra för dig!!för mig blir det tävling hösten 07. bf o kanske af. sen e jag vääääldigt sugen på bb nu när jag följt så många inför luciapokalen. många som inspirerade mig så kanske kör jag på hela vägen med diet inför lp 07.
försöker oxå bygga nu samtidigt som jag jobbar mycket med att inte gå upp alla de där 15 kg. än så länge går det bra…Jag har passerat 15kg för länge sedan… nu går det bara utför
Men jag har lagt på mig massa oxå, helt klart. Kommer nog ha en tävlingsvikt på runt 57-58 nästa årSka ev köra SM nästa år, om jag har återfunnit motivationen. Eller om du vill mötas på LP kanske?
17 december, 2006 at 12:45 #908498Anonym anvandareMemberIdag blev det en morgonpromme på 50 minuter. Är överdjävulskt kallt ute..
Senare i eftermiddag blir det ett konditionspass på minst 45 minuter.
Styrka som vanligt må-to, på fredag åker jag till Värmland för att tillbringa JULEN där. Hoppas de har snö där borta!17 december, 2006 at 13:32 #908499Anonym anvandareMemberLinn wrote:Jag har passerat 15kg för länge sedan… nu går det bara utför
Men jag har lagt på mig massa oxå, helt klart. Kommer nog ha en tävlingsvikt på runt 57-58 nästa årSka ev köra SM nästa år, om jag har återfunnit motivationen. Eller om du vill mötas på LP kanske?
som tur är är jag lättvikt o du tungvikt . bra jobbat !! :emo-thumb
18 december, 2006 at 05:20 #908500Anonym anvandareMemberLinn wrote:Idag blev det en morgonpromme på 50 minuter. Är överdjävulskt kallt ute..Senare i eftermiddag blir det ett konditionspass på minst 45 minuter.
Styrka som vanligt må-to, på fredag åker jag till Värmland för att tillbringa JULEN där. Hoppas de har snö där borta!Snö har vi inte i Värmland av vad jag sett.
Kul om du kör LP så man kan få stå bredvid en riktig byggare. Jag är bara aspirant än så länge.18 december, 2006 at 06:57 #908501Anonym anvandareMemberLinn wrote:Och ikväll har jag gjort en annan spännande sak.. färgat håret svart och snaggat mig Magnus vill att jag ska se ut som Frida Hjälp vad har jag gått med på…Oj oj! Det där måste du ju komma in o visa upp idag:nod Men du behöver nog inte vara orolig för att Magnus vill att du ska se ut som Frida, ni e ju inte direkt lika även om du skaffar dig samma frisyr som henne;)
Lycka till med allt!
18 december, 2006 at 13:49 #908502Anonym anvandareMemberAnna B wrote:Snö har vi inte i Värmland av vad jag sett.
Kul om du kör LP så man kan få stå bredvid en riktig byggare. Jag är bara aspirant än så länge.Haha, du är BRA mycket muskligare än mig ju..!
18 december, 2006 at 13:59 #908503Anonym anvandareMemberHallå där:)
Kul o träffa dig igår, kändes så jeklaa länge sen!!! Vi kör ett pass sen när båda kan!
Ha de så gött nu me pojken, träningen o allt!!!!
Kramaaar
18 december, 2006 at 14:21 #908504Anonym anvandareMemberyra wrote:Oj oj! Det där måste du ju komma in o visa upp idag. Men du behöver nog inte vara orolig för att Magnus vill att du ska se ut som Frida, ni e ju inte direkt lika även om du skaffar dig samma frisyr som henne;)Lycka till med allt!
Tja!
Magnus färgade håret och det blev nästan svart Har dock inte snaggat mig…. inte änAngående Frida, har du ingen aning om hur lika vi är… it´s scary
18 december, 2006 at 14:24 #908505Anonym anvandareMemberpörnii wrote:Hallå där:)Kul o träffa dig igår, kändes så jeklaa länge sen!!! Vi kör ett pass sen när båda kan!
Ha de så gött nu me pojken, träningen o allt!!!!
Kramaaar
Tja, desamma!! Kul som fan.
Vi får se att träffas lite oftare hörru!Är tillbaks på onsdag eller torsdag, vi får se att styra upp nåt efter jul.
Kramar
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.